Kut, te snelquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag mijn stem uitbrengen ten behoeve van de polygame mens.
quote:
Moet je het de modjes vragen, maar denk niet dat ze geestelijk daar in staat voor zijn. Iets over dingen die gebeuren niet zien en zo . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, te snel
Kan het niet meer veranderen![]()
Eindelijk eens een echte modquote:
Een beetje laat, maar voor een goed doel. Geteld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag mijn stem uitbrengen ten behoeve van de polygame mens.
Yup.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef electricity het volgende:
is dit het slowchat topic?
Brommers kiek'nquote:
Nee, dit is het [singles] topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef electricity het volgende:
is dit het slowchat topic?
Roep maarquote:
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cc had t over achter de schermen, toen zag ik ineens van die huiskamerschermen met bloemetjes van vroeger voor me.
Christine heeft gelijk, geloof dat ik maar achter mijn pc uit moet, en mijn bed in moet, de griep doet rare dingen me me![]()
What the fuck is jouw probleem met moderators?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je het de modjes vragen, maar denk niet dat ze geestelijk daar in staat voor zijn. Iets over dingen die gebeuren niet zien en zo . . .![]()
Je hebt mij niet aangestoken in ieder geval. Werken werken werkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorry
weet niet van wie ik t heb, maar t gaat goed hier. Ik hoor niets, heb een wattenkop, verstopte neus, stijve nekquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorry
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, dit is het [singles] topic![]()
Misschien zijn andere users normaal en is hij kinderachtig, aanvallend en denigrerend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
What the fuck is jouw probleem met moderators?
Andere users lukt het wel om in normale bewoordingen iets te vragen dan wel uit te leggen, waarom moet jij constant op zo'n kinderachtige, aanvallende, denigrerende manier non-communiceren?
Wij zijn niet 24/7 aanwezig dan wel allesziend en -lezend. We hebben ook nog zoiets als een echt leven.
Daarbij: als je iets wilt aankaarten, is het feedback topic daar toch prima voor?
Enjoy... als je "mijn" variant hebt, dan ben je wel een week onder de pannenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet van wie ik t heb, maar t gaat goed hier. Ik hoor niets, heb een wattenkop, verstopte neus, stijve nek![]()
*Geeft Ynske knuffelquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet van wie ik t heb, maar t gaat goed hier. Ik hoor niets, heb een wattenkop, verstopte neus, stijve nek![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef Christine het volgende:
[..]Kusjekroel!
Zo hoort het in R&P
Jij bent zeker geen R&P oldbie he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
* Ynske bibbert... en toch vind ik dat meer bij OUD horen hoor
Doen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat vinden jullie?Doen of niet doen?
Dat was ik ook van planquote:
gewoon doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat vinden jullie?Doen of niet doen?
Kruik nodig ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
![]()
Dat wist ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan! Mooi je bent een engel
![]()
Dan doe ik dat!!quote:
Lees vooral de laatste paar reactiesquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wist ik
En het kusjekroeltopic heb ik gevonden. -knip-
Kijk mensen... Zó mooi was R&P voordat Frenkie het verpestte: ()
Nee, R&P slowchatquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, dit is het [singles] topic![]()
Vrij heftig ook nog . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Christine het volgende:
En het kusjekroeltopic heb ik gevonden. Projectie van mijn verdriet..
Kijk mensen... Zó mooi was R&P voordat Frenkie het verpestte: ()
Ja, het onderwerp van het topic was vrij heftig... maar de manier waarop er gepost werd... zo lief, zo meelevend, zo oprecht... dat kon toen nog allemaal op fok. In het pre-Frenkie-tijdperk.quote:
Wie de n**k is Frenkie trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het onderwerp van het topic was vrij heftig... maar de manier waarop er gepost werd... zo lief, zo meelevend, zo oprecht... dat kon toen nog allemaal op fok. In het pre-Frenkie-tijdperk.
ergens is het wel grappigquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het onderwerp van het topic was vrij heftig... maar de manier waarop er gepost werd... zo lief, zo meelevend, zo oprecht... dat kon toen nog allemaal op fok. In het pre-Frenkie-tijdperk.
de lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Christine het volgende:
Wil je m'n getuige zijn? En de peettante van ons eerste kindje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Even voor de goede orde he... jullie zijn de meest on-burgerlijke mensen die ik ken, jullie gaan het toch niet klaarspelen om samen burgerlijk te gaan worden he?
If so, dan zal ik mij met man en macht gaan inspannen om jullie ontmoeting te voorkomen.
Allemaal uit liefde, natuurlijk.
Frenkie oud mod van R&Pquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wie de n**k is Frenkie trouwensIk weet het, ik ben ook maar een newbie
![]()
Momenteel ergens in Oostenrijk of daar in de buurt . . .quote:
Hier ga ik je aan houden, meidquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je m'n getuige zijn? En de peettante van ons eerste kindje?
Nu maak je het ineens erg ongeloofwaardigquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef MissMSX het volgende:
Wil je m'n getuige zijn? En de peettante van ons eerste kindje?
Mja, als ik dat topic teruglees dan vind ik dat ook wel een beetje over the top... maar intussen zitten we op het andere uiterste.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
Alleen maar kusjekroel gaat ook vervelen.
Een beetje realiteitszin is op zijn tijd mooi meegenomen. Alhoewel ook dat de spuigaten niet moet uitlopen.
Singles are dead, long live R&Pquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
Boeit mij dat, dit is r&p, geen singels.
ze zijn beiden overdreven, maar geef mij maar de lieve aanpak. Niemand komt op dit forum om hard aangepakt te worden, of het zijn types als joeyt, maar die zoeken gewoon de controversequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
ergens is het wel grappig
maar ik zie dat liever dan de aanvallen van bv A_N in oa het abortustopic
maar echt alleen maar van dat soort posts is toch ook niets
Ok, maar jij helpt het haar wel herinneren, mocht het toch nog zo ver komen he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nu maak je het ineens erg ongeloofwaardig
tijd voor ouderwetse kusjekroel dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ze zijn beiden overdreven, maar geef mij maar de lieve aanpak. Niemand komt op dit forum om hard aangepakt te worden, of het zijn types als joeyt, maar die zoeken gewoon de controverse
Dat vind ik wel meevallen, persoonlijk. Ik vind dat er over het algemeen wel een aardig evenwicht is tussen kusjekroel en harde realiteit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef Christine het volgende:
Mja, als ik dat topic teruglees dan vind ik dat ook wel een beetje over the top... maar intussen zitten we op het andere uiterste.
mits t niet over de top isquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Christine het volgende:
[..]
tijd voor ouderwetse kusjekroel dus![]()
dat klopt ook welquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, persoonlijk. Ik vind dat er over het algemeen wel een aardig evenwicht is tussen kusjekroel en harde realiteit.
Maar ik ben dan ook niet zo kusjekroelerig.
Als m'n geheugen me dan nog niet in de steek heeft gelaten, zal ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:21 schreef Christine het volgende:
Ok, maar jij helpt het haar wel herinneren, mocht het toch nog zo ver komen he?
Misschien kom ik wel in de verkeerde topics danquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, persoonlijk. Ik vind dat er over het algemeen wel een aardig evenwicht is tussen kusjekroel en harde realiteit.
Maar ik ben dan ook niet zo kusjekroelerig.
Zo serieus hoefde je mijn opmerking ook weer niet te lezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Boeit mij dat, dit is r&p, geen singels.
Jij bent TCquote:
Je moet het in de tijdsgeest zien... toen was het echt heel gepast.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt ook wel
en dat gaat vrij goed vind ik binnen R&P
maar zo'n bedankpost vind ik toch wel ver gaan
We gaan terug naar het kusjekroel-tijdperk, godt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zie hier toch wel meer vrouwen sinds ik MOD ben![]()
Heb ik de weddenschap al gewonnen?![]()
Welke weddenschap ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef Godlike02 het volgende:
Heb ik de weddenschap al gewonnen?![]()
Lieve Tranceptor,quote:
Mocht dat gebeuren dan kan ik me er wel in vinden me aan deze belofte te houdenquote:
Ik peins er niet over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve Tranceptor,
Dit was geen lieve opmerking van jou. Misschien wil je je excuses aanbieden?
Christine
Er passen meer vrouwen in dit topic sinds jij niet meer 80% van de posts zelf maakt bedoel je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef Godlike02 het volgende:
Da's humorquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
Lieve Tranceptor,
Christine
Het lijkt me een echte eerquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren dan kan ik me er wel in vinden me aan deze belofte te houden
Dit heb ik zo gemist hequote:
Ik heb geen SC in GCquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er passen meer vrouwen in dit topic sinds jij niet meer 80% van de posts zelf maakt bedoel je?
* Christine kusjekroelt met TCquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik peins er niet over.Iemand moet het zeggen.
Het was niet tegen jou lievvie, maar tegen dat zuigende mormel.![]()
Nou tijd voor kusjekroel weer
scherp opgemerktquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:26 schreef Litpho het volgende:
Er passen meer vrouwen in dit topic sinds jij niet meer 80% van de posts zelf maakt bedoel je?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve Tranceptor,
Christine
Tja, jij wordt mod daarvan, moet je nu niet zeuren dat er geen SC in zit . . .quote:
Die kreeg eind Januari toch weer internet ??quote:Denkende aan GCSC! Waar is q??
Dit las ik van jou: Nee, daar zijn jullie te dom voor. Kennelijk mag in R&P stelselmatig users gebashed worden onder de mom van "het is een grap", iets wat onder Frenkie en Zwaaibaai totaal niet aan de orde was . . .quote:
Ik zal het niet gauw meer doen. Jij, die me zo graag ziet, moet toch weten dat ik zelden grappig benquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef petitlapin het volgende:
met pijn in het hart moet ik hiermee lachen
Het gaat ook niet om jou, maar om iets wat al wat langer speelt hier . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Dit las ik van jou: Nee, daar zijn jullie te dom voor. Kennelijk mag in R&P stelselmatig users gebashed worden onder de mom van "het is een grap", iets wat onder Frenkie en Zwaaibaai totaal niet aan de orde was . . .
Ik vraag me af wat er aan de hand is ik ben niet Sabrina, heet geen Sabrina en ik ken helemaal geen Sabrina. Maar ik bash toch ook helemaal niemand? Ik zei alleen maar hoi en doei want ik moet weer werken. Sabrina is vast niet de enige die vandaag misschien moet werken denk ik.
Klopt. Niet druk om maken, het gaat absoluut niet om jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Maar ik bash toch ook helemaal niemand? Ik zei alleen maar hoi en doei want ik moet weer werken.
zie ik jou graagquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:30 schreef Litpho het volgende:
Ik zal het niet gauw meer doen. Jij, die me zo graag ziet, moet toch weten dat ik zelden grappig ben.
Op z'n werk zonder i-netquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb geen SC in GC
Denkende aan GCSC! Waar is q??
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Dit las ik van jou: Nee, daar zijn jullie te dom voor. Kennelijk mag in R&P stelselmatig users gebashed worden onder de mom van "het is een grap", iets wat onder Frenkie en Zwaaibaai totaal niet aan de orde was . . .
Ik vraag me af wat er aan de hand is ik ben niet Sabrina, heet geen Sabrina en ik ken helemaal geen Sabrina. Maar ik bash toch ook helemaal niemand? Ik zei alleen maar hoi en doei want ik moet weer werken. Sabrina is vast niet de enige die vandaag misschien moet werken denk ik.
oh nou ja beetje raar allemaal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om jou, maar om iets wat al wat langer speelt hier . . .
Ik kan die indruk ontkrachten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zie ik jou graag. Ken ik jou. ik heb de indruk dat jij me beter kent dan omgekeerd.
Ik citeer slechts een van jouw met regelmaat toegepaste tussenwerpsels, met de nodige (en blijkbaar wegvallende) sarcastische ondertoon.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zie ik jou graag. Ken ik jou. ik heb de indruk dat jij me beter kent dan omgekeerd.
Nee al ben ik wel eerder in 2003 geregistreerd geweest, maar het kwam allemaal nogal raar over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef Christine het volgende:
[..]Oh sorry mop, je valt met je neus in de boter.
Je bent nog niet zo lang in R&P SC of wel? Negeer de Sabrina-opmerking maar dan.
Heeft Tranceptor trouwens al geprobeerd je te versieren?
Voel je welkom hierChristine
Zeg, wat heb jij dat konijn over mij verteld?quote:
Oh, onder welke nickname heb je destijds gepost?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Nee al ben ik wel eerder in 2003 geregistreerd geweest, maar het kwam allemaal nogal raar over.
Thnx
Jij hebt mij dingen over dat konijn verteld tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, wat heb jij dat konijn over mij verteld?.
Zullen we kroelen! Je komt schattig overquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zullen we kroelen! Je komt schattig over![]()
Het was niks naar jou
Nee, Frenkie bashte zelf users.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Gronings_Mopje het volgende:
quote:
Of zal ik je lid maken van ons kansloze clubje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
Mensen, ga in jezusnaam leuke dingen doen met je leven? Dit is allemaal lekker belangrijk zeg.
ja, DAG peetvaderquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Tranceptor het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah, dat konijn heeft de kerst overleefd
Wat heb ik dan gegeten?
Frenkiequote:
Nee ga maar weer krassen zoals op alle andere dagen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Of zal ik je lid maken van ons kansloze clubje?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat je het zelf ook inzietquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Godlike signaleert een goedgelovige mutsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zullen we kroelen! Je komt schattig over![]()
Het was niks naar jou
Tranceptor signaleert een realistische muts.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Godlike signaleert een goedgelovige muts
Whehequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja jij weet hoe ik ben bij die typesquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat relevant? Ze maakt enkel een positieve inschatting van jouw kansen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja jij weet hoe ik ben bij die types![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:45 schreef Tranceptor het volgende:
Dat doet Dawg toch aardig, leuke tietjes
Ik verwijs u naar het recente Kelly Clarksontopic in KLB. Prima om naar te kijken, maar voor auditieve consumptie is het niet geschikt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja lief he?
Maar eigenlijk is Michael Bublé leuker om naar te kijken
[afbeelding]
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwijs u naar het recente Kelly Clarksontopic in KLB. Prima om naar te kijken, maar voor auditieve consumptie is het niet geschikt.
Bublé speelt het klaar om nummers van Sinatra met ongeveer evenveel spanning in te zingen als Sinatra gedaan zou hebben... zeven jaar na zijn dood. Dit heeft net zoveel met muzikaal entertainment te maken als de achtergrondtape van de Chippendale's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
Michael Bublé kan geweldig zingen en is een gigantisch leuke entertainer
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bublé speelt het klaar om nummers van Sinatra met ongeveer evenveel spanning in te zingen als Sinatra gedaan zou hebben... zeven jaar na zijn dood. Dit heeft net zoveel met muzikaal entertainment te maken als de achtergrondtape van de Chippendale's.
Alsof die zo vervelend zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bublé speelt het klaar om nummers van Sinatra met ongeveer evenveel spanning in te zingen als Sinatra gedaan zou hebben... zeven jaar na zijn dood. Dit heeft net zoveel met muzikaal entertainment te maken als de achtergrondtape van de Chippendale's.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef Litpho het volgende:
Bublé speelt het klaar om nummers van Sinatra met ongeveer evenveel spanning in te zingen als Sinatra gedaan zou hebben... zeven jaar na zijn dood.
Ze doen me nietsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof die zo vervelend zijn
[afbeelding]
Ze bedoelt dat ze op hem geilt en daarom zijn muziek geweldig vind.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze herinneren me eraan dat ik het een hels karwei vind om een vlinderdasje te strikken, dus jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die linker kan er ook wat van.quote:
mja, ik had mijn post idd al geeditquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die linker kan er ook wat van.
Ze zijn eigenlijk allemaal even eng.
Ik bedoel dat hij zo leuk kan zingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze op hem geilt en daarom zijn muziek geweldig vind.![]()
Wansmaak is ook smaak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zo leuk kan zingen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij 'm wel eens gezien/gehoord dan?
Eerder. Ook niet mijn favoriete muzikale zwaargewicht, maar eerder.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoor ik nog liever Jamie (bek)Clum
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
OK Dan doen we een leuk
plaatje van onze smurf [afbeelding]
[afbeelding]
You want himquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Christine het volgende:
OK Dan doen we een leuk
plaatje van onze smurf [afbeelding]
[afbeelding]
*Ril*quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
[afbeelding]
Botoxquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*Ril*
Doe mij dan maar een brede vent, die van nature breed gebouwd is en niet zo'n opgepompte kerel![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef Christine het volgende:
mja, ik vond dit toch een beetje raar staan
...........................................................................[afbeelding]
[afbeelding]
Doe mij maar een iel, niet te groot ventjequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*Ril*
Doe mij dan maar een brede vent, die van nature breed gebouwd is en niet zo'n opgepompte kerel![]()
Moet ik hem echt kennen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt he?
Michael Bublé kan geweldig zingen en is een gigantisch leuke entertainer
[afbeelding]
Jij mag niet kiezen, je hebt al een ventquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe mij maar een iel, niet te groot ventje![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef Christine het volgende:
mja, ik vond dit toch een beetje raar staan
...........................................................................[afbeelding]
[afbeelding]
hij is zijn middelvinger al aan het trainen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe mij maar een iel, niet te groot ventje![]()
1.80m issie geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Moet ik hem echt kennen?
Ziet er wel leuk uitLijkt me alleen weer zo'n "1.75m" jongen
![]()
Hoi, knuffelen en kroelen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:11 schreef -Delta- het volgende:
-blaat-
Die van mij is mageren mooi gespierd en 1.80 mquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij mag niet kiezen, je hebt al een ventOh dat zijn z'n kenmerken?
![]()
Tja ik ben lang dus met 1.75m kan ik het echt niet![]()
Grappig, doe mij maar lange, brede kerelsquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van mij is mageren mooi gespierd en 1.80 m
Ik heb gewoon een voorkeur voor niet al te grote, niet al te gespierde kerels![]()
Hoe lang ben je dan btw? Ik zelf ben 1.72 m.
Laterz Phenoquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef Pheno het volgende:
Boeren, burgers en buitenlui, mijn besluit staat vast:
ik ga naar huis
* Tranceptor pinkt een traantje wegquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef Pheno het volgende:
Boeren, burgers en buitenlui, mijn besluit staat vast:
ik ga naar huis
En het leek me nog wel zo'n stormlooptopic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:18 schreef Christine het volgende:
Trouwens, er heeft nog niemand nuttig gereageerd op mijn tapdancetopic
Duhquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:18 schreef Christine het volgende:
tapdancetopic
Lieve Tranceptor,quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dan?
* Tranceptor staat met zn tapdanceschoentjes klaar...
Zou ik je ooit belachelijk maken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieve Tranceptor,
Je bent me toch niet belachelijk aan het maken he? Dat zou niet lief zijn van jeChristine
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
1.80m issie geloof ik
Vind jij het ook zo'n afknapper?
Hoewel ik nu iemand leuk vind die even groot is als ik.
Oh ja lekkerquote:
1.76 geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
Oh dan is hij nog "te doen"![]()
Minimaal is het hier 1.80m (kan nog net), maar het liefst 1.95m![]()
Nee er moet een algemene regel komen, alles boven de 1.90 is voor vrouwen boven de 1.80quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:26 schreef Christine het volgende:
[..]
1.76 geloof ik
Ja vanaf 1.90 vind ik ze errug goed te doen
Nee, dat vind ik eigenlijk niet lang genoeg...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee er moet een algemene regel komen, alles boven de 1.90 is voor vrouwen boven de 1.80![]()
Anders blijft er voor mij toch niks meer over![]()
Voor jou is 1.85m toch leuk![]()
Euh, sorry...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
he Chris... moest dat nou... dat oude topic...dat wist ik niet van wolkje![]()
had er ook niet achter dr gezocht.. ze lijkt me nu juist happy enz. en das top voor dr
Klopt, als iemand qua innerlijk helemaal mijn type is en qua koppie ook, ach ja... dan kijk ik best over die 1.80m heen (quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik eigenlijk niet lang genoeg...
Maarja, je hebt er niks over te zeggen op wie je flieft wordt he?![]()
het was allemaal wel lief ja.. maar misschien is het voor haar ook niet zo fijn als dat nu weer opgerakelt zou wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, sorry...![]()
Het was bedoeld als voorbeeld van hoe mooi R&P ooit geweest is.
Ik heb de linkjes weggehaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
het was allemaal wel lief ja.. maar misschien is het voor haar ook niet zo fijn als dat nu weer opgerakelt zou worden
groetjes
kusjes![]()
![]()
nixxx
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben mijn eigen type nog niet eens, wat een koffiegeleuter zeg.
Bek houwe homoquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben mijn eigen type nog niet eens, wat een koffiegeleuter zeg.
en ik krijg geen koffie ook hier!![]()
wat heb jij toch een fijn hartje onder je boze buitenkantquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb de linkjes weggehaald
Kusjes terug
Ik zal jouw poepertje even uitstampen dan bij wijze van 'vergissing' ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bek houwe homo
Ow ja, en kusjekroel natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat heb jij toch een fijn hartje onder je boze buitenkant
liefs nix
ik kijke er natuurlijk dwars doorheen, maar voor de minder empathisch begaafden onder ons zou je best af en toe als een cynische boosaardige trol minder lief meisje over kunnen komenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]ik moest blozen...
Maar zo boos is mijn buitenkant niet toch?
Whihi ik vond 'm juist grappigquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kijke er natuurlijk dwars doorheen, maar voor de minder empathisch begaafden onder ons zou je best af en toe als een cynische boosaardige trol minder lief meisje over kunnen komennixxx
Dat was zelfs met die PI te..vergeef je me?
Na-aper.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:40 schreef Christine het volgende:
Ik ben soms ook een cynische boosaardige trol
waarvoor dank aan Transiepansje
heimlich?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:41 schreef GF het volgende:
M'n broertje stikte vanmiddag in een dropjeKon ik die greep waarvan ik niet meer weet hoe die heet mooi testen
![]()
I like to pick on the smaller ones, but I never knew there were so many of them.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeg, eerst creëer je mij, en vervolgens ga je mij plagen. Niet lief
lekkerpuh
Wordt het niet tijd om bekend te maken van wie ik een kloon ben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
I like to pick on the smaller ones, but I never knew there were so many of them.![]()
Nee ik kan Sabrina niet verraden...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd om bekend te maken van wie ik een kloon ben?
Oke, fuck dat hele kusjekroel-gebeuren voor een moment, want ik sla je echt verrot nu, Trans...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik kan Sabrina niet verraden...
3 keer wel.. wat liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Whihi ik vond 'm juist grappig
En je staat in mijn fobo
Ik ben soms ook een cynische boosaardige trol
waarvoor dank aan Transiepansje
ik zie het al.. welkom yvonnequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, fuck dat hele kusjekroel-gebeuren voor een moment, want ik sla je echt verrot nu, Trans...
niet?quote:
moet je gaan drinkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef GF het volgende:
Ik heb de hele dag zo goed als niks gegeten. Voel me echt half zweven nu![]()
Christine lieve meid.. ik denk niet dat iemand in dit topic je daarmee kan helpen. Verschillende instanties die dat mogelijk wel kunnen staan in een van de sticky R&P topicsquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
Die dvd van Michael Flatley is best leuk trouwens
Het is dat ik me had voorgenomen om dat kusjekroel-geneuzel een tijdje vol te houden, maar anders...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Christine lieve meid.. ik denk niet dat iemand in dit topic je daarmee kan helpen. Verschillende instanties die dat mogelijk wel kunnen staan in een van de sticky R&P topics
ik hoop dat je er snel weer bovenop komt
kusjekroel nix
Zou de 2x keer deze week al zijn danquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Lekker toch, heb je af en toe nodig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:53 schreef Christine het volgende:
Het is dat ik me had voorgenomen om dat kusjekroel-geneuzel een tijdje vol te houden, maar anders...
Iedereen mag zijn eigen dingetjes hebben toch?
Maar ik verveel me (ben ziek hequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo erg is het niet... je had ook dvdboxen van Startrek of Will and Grace kunnen kijken
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:58 schreef Christine het volgende:
Maar ik verveel me (ben ziek he) dus heb deze dvd maar gekocht.
Ik heb ook de anniversary DVD van Riverdance bestelden de DVD van Belle Perez en Hamelen gekocht... sja, er zit een steekje los bij mij denk ik
Hehe nouja, de naaimachine staat er nog van de laatste keer dat ik een saaie zondagmiddag bh-bandjes heb zitten verstellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ooker zit een steekje los, jij moet genaaid worden
Doet je alweer beetje luisteren of nog steeds nietquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:03 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding]
Godt had nog niet in het topic gepost zo te zien.. Ellen Hoog (hockey babe)
wat zeg jequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:03 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Doet je alweer beetje luisteren of nog steeds niet
en nee ik ga niet teruglezen![]()
Of je worst lust!!!quote:
Schrijf je dat niet met ei?quote:
*deceptie*quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:02 schreef Christine het volgende:
De omvang moest wat kleiner... als je ze een tijdje draagt, dan gaat namelijk de rek uit de stof
Wat dacht je? Eigen kruis eerst?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel gepost nu
Met eigen bijdrage![]()
ja... en de jouwe doet het niet... alweer....quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel gepost nu
Met eigen bijdrage![]()
lesje mannenpsychologie voor Chrisquote:
Lesje lingeriekunde voor nixxxquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
lesje mannenpsychologie voor Chris
If subject=borsten
bigger=better
elseif subject=billen
bigger =/ better
end
Niet alle mannen zijn het daar overigens mee eensquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
If subject=borsten
bigger=better
elseif subject=billen
bigger =/ better
end
De kut sitequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat dacht je? Eigen kruis eerst?
Nee, te groot is weer niet mooi. Te klein ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
If subject=borsten
bigger=better
elseif subject=billen
bigger =/ better
end
Oh nou bedankt. Lief van je. (quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:17 schreef nixxx het volgende:
ja.. niet echt duidelijk he.. maar het zit zo.. ik doe de kisten (boots) aan en ik boot (kick) jou daarmee
Jij doet zus en hij doet zo!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:21 schreef melismay het volgende:
Yo!!
Eén steekje ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:58 schreef Christine het volgende:
sja, er zit een steekje los bij mij denk ik![]()
nee... niet liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh nou bedankt. Lief van je. ()
Plaats maar een topicreportquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee... niet liefen al helemaal niet kusjekroel... kan er even een modje ingrijpen?
billen*zwijmel*
voor beide geldt : het moet wel in de hand te houden zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:24 schreef GF het volgende:
Ik denk zelfs dat ik meer van billen dan van tieten hou
Mijn werkdag was zwaar vermoeiendquote:
Billen mogen wel iets groter dan m'n handquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor beide geldt : het moet wel in de hand te houden zijn
jajjajaja maar dan kan je ze nog wel vasthoudenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:26 schreef GF het volgende:
[..]
Billen mogen wel iets groter dan m'n hand
Nixxx!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:27 schreef nixxx het volgende:
melis!
Ik hoop trouwens wel dat je snapt dat Kisten! gewoon heel erg niet kunnen he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
jajjajaja maar dan kan je ze nog wel vasthouden
melis!quote:
wacht.. ik maak even een fotootjequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens wel dat je snapt dat Kisten! gewoon heel erg niet kunnen he?
*zet Nixxx een heeeel stuk lager op de lijst der tof-heid.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:34 schreef nixxx het volgende:
hmm mte donker... heb nu mijn nieuwste paar aan en er staan er nog 2 paar naast mekisten zijn da bomb
i don't care nananananananaaquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*zet Nixxx een heeeel stuk lager op de lijst der tof-heid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |