quote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
je hebt ook een opgerolde spijkerbroek, met breetels en een houthakkersshirt?
Kwestie van kisten onder water dompelen en dan stuk mee gaan lopen, ja wel even natte voeten maar het leer wordt er gelijk heel soepel van.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef MouseOver het volgende:
Ronduit goddelijke schoenen. En als je op een kapotte onderkant van een glas trapt is het tenminste het glas dat kapot is en niet je voet
Alleen het inlopen van een nieuw paar is soms wat rot
Gelukkig ga ik naar andere "tenten" dan jijquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Molluck het volgende:
Ook tijdens het stappen? De tenten waar ik binnen wil, kom je echt niet binnen met kisten
Ik denk dat we die mening delen!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik naar andere "tenten" dan jij![]()
Dresscodesquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Molluck het volgende:
Ook tijdens het stappen? De tenten waar ik binnen wil, kom je echt niet binnen met kisten
Welnee, maar een gemiddeld café in Eindhoven kom jij niet binnen met kisten. Hetzelfde geldt overigens voor kaalkoppen, trainingspakken en opzichtige bling-bling.quote:
Eindhoven.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welnee, maar een gemiddeld café in Eindhoven kom jij niet binnen met kisten. Hetzelfde geldt overigens voor kaalkoppen, trainingspakken en opzichtige bling-bling.
En je hebt ook al een zere teenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind ze echt geweldig maar door een botuitstulping achter op mijn hak kan ik ze niet dragen
Wie gaat er ook uit met kistenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef MouseOver het volgende:
Dresscodes
Ik voel me tenminste niet genoodzaakt iemand op z'n gezicht te slaan als hij op m'n tenen staat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wie gaat er ook uit met kistendat is onderhand hetzelfde als in je trainingspak uitgaan. In 'n lokale kroeg zullen ze je dan nog net binnenlaten
Wat is er nou weer tegen kisten?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Wie gaat er ook uit met kistendat is onderhand hetzelfde als in je trainingspak uitgaan. In 'n lokale kroeg zullen ze je dan nog net binnenlaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |