Kut, te snelquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag mijn stem uitbrengen ten behoeve van de polygame mens.
quote:
Moet je het de modjes vragen, maar denk niet dat ze geestelijk daar in staat voor zijn. Iets over dingen die gebeuren niet zien en zo . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
Kut, te snel
Kan het niet meer veranderen![]()
Eindelijk eens een echte modquote:
Een beetje laat, maar voor een goed doel. Geteld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef tho_Omas het volgende:
Ik wil graag mijn stem uitbrengen ten behoeve van de polygame mens.
Yup.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef electricity het volgende:
is dit het slowchat topic?
Brommers kiek'nquote:
Nee, dit is het [singles] topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:55 schreef electricity het volgende:
is dit het slowchat topic?
Roep maarquote:
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Cc had t over achter de schermen, toen zag ik ineens van die huiskamerschermen met bloemetjes van vroeger voor me.
Christine heeft gelijk, geloof dat ik maar achter mijn pc uit moet, en mijn bed in moet, de griep doet rare dingen me me![]()
What the fuck is jouw probleem met moderators?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je het de modjes vragen, maar denk niet dat ze geestelijk daar in staat voor zijn. Iets over dingen die gebeuren niet zien en zo . . .![]()
Je hebt mij niet aangestoken in ieder geval. Werken werken werkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorry
weet niet van wie ik t heb, maar t gaat goed hier. Ik hoor niets, heb een wattenkop, verstopte neus, stijve nekquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij ook al griep meid? Ik heb je toch niet aangestoken... sorry
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, dit is het [singles] topic![]()
Misschien zijn andere users normaal en is hij kinderachtig, aanvallend en denigrerend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
What the fuck is jouw probleem met moderators?
Andere users lukt het wel om in normale bewoordingen iets te vragen dan wel uit te leggen, waarom moet jij constant op zo'n kinderachtige, aanvallende, denigrerende manier non-communiceren?
Wij zijn niet 24/7 aanwezig dan wel allesziend en -lezend. We hebben ook nog zoiets als een echt leven.
Daarbij: als je iets wilt aankaarten, is het feedback topic daar toch prima voor?
Enjoy... als je "mijn" variant hebt, dan ben je wel een week onder de pannenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet van wie ik t heb, maar t gaat goed hier. Ik hoor niets, heb een wattenkop, verstopte neus, stijve nek![]()
*Geeft Ynske knuffelquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet niet van wie ik t heb, maar t gaat goed hier. Ik hoor niets, heb een wattenkop, verstopte neus, stijve nek![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef Christine het volgende:
[..]Kusjekroel!
Zo hoort het in R&P
Jij bent zeker geen R&P oldbie he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
* Ynske bibbert... en toch vind ik dat meer bij OUD horen hoor
Doen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat vinden jullie?Doen of niet doen?
Dat was ik ook van planquote:
gewoon doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wat vinden jullie?Doen of niet doen?
Kruik nodig ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
![]()
Dat wist ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan! Mooi je bent een engel
![]()
Dan doe ik dat!!quote:
Lees vooral de laatste paar reactiesquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wist ik
En het kusjekroeltopic heb ik gevonden. -knip-
Kijk mensen... Zó mooi was R&P voordat Frenkie het verpestte: ()
Nee, R&P slowchatquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, dit is het [singles] topic![]()
Vrij heftig ook nog . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Christine het volgende:
En het kusjekroeltopic heb ik gevonden. Projectie van mijn verdriet..
Kijk mensen... Zó mooi was R&P voordat Frenkie het verpestte: ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |