Ja dat ook hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef DaanBanaantje het volgende:ik dacht Tex is ook weer aan het rammelen
Wat was haar geboortegewicht?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat lukt echt wel.... bij mij vloog Amber eruit... Ik hoefde niet eens te persen
Zou het?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:09 schreef texelonia het volgende:
D'r is er nog nooit eentje blijven zitten
Vind het best, zolang het die richting opgaat... Van 8,5 naar 5,quote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef E.T. het volgende:
Ik was 8,5 pond, Saskia net aan 5...
Of ben ik de uitzondering die de regel bevestigd?
Maar ik neem aan dat het lichaam wel bepaalde verhoudingen heeft? Dus een groot hoofd betekend ook meestal een groot lichaam en dus een zwaarder kindje?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:14 schreef bixister het volgende:
gewicht schijnt er niet zoveel toe te doen hoor: het gaat voornamelijk om de grootte van het hoofd.
Heel eerlijk gezegd vind ik het idee van een mollig kleintje ook iets prettiger dan zo'n iel sprietje. Die hebben toch iets minder reserves zeg maar.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef bixister het volgende:
beetje startspek is juist fijn. en vicky, het zal natuurlijk ook wel met de bouw van je bekken te maken hebben.
Dat doet me een beetje denken aan Bert Visscher in Fijne Nuances(geloof ik), de scene met honing(bijen)slingeren.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik het idee van een mollig kleintje ook iets prettiger dan zo'n iel sprietje. Die hebben toch iets minder reserves zeg maar.
En ach... zoals gezegd... het zal er toch uit moeten. Of het nou groot of klein is...
Ik was 6 pond, Liam was 8 pondquote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef E.T. het volgende:
Ik was 8,5 pond, Saskia net aan 5...
Of ben ik de uitzondering die de regel bevestigd?
Dat soort dingen wil ik nu net niet horen...quote:
Volgens mij is het de vreselijkste pijn die je kan hebben, al verschilt dat ook weer per vrouw.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik begin alleen steeds meer te twijfelen hoe ik dat kind er in hemelsnaam uit moet krijgen als het er eenmaal in zit...![]()
Dat heb ik ook. Mijn vriend is nogal stressgevoelig en wordt bij wijze van spreke al depressief als ik een keer een baaldag heb...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Syrena het volgende:
Mijn eierstokken klapperen niet meer zo hard! Ik was vrijdag bij mijn vriendin, en ze geeft me haar 1 maand oude zoontje in m'n armen. Ik kijk naar dat babietje en het eerste wat ik denk: OMG, dit gaat T. nooit (aan)kunnen!Erg he. Dat mijn eerste gedachte was dat mijn lief dit niet zou kunnen
![]()
Komt misschien ook omdat ie steeds roept: Over een paar jaar pas!![]()
In dat geval hoef je je geen zorgen te maken, of je moet een van die uitzonderlijke gevallen zijn waarbij de ongesteldheid ook tijdens de zwangerschap aanwezig is.quote:Ondertussen ben ik heel snugger een pil vergetenin de laatste week
en ik was in de volle overtuiging dat dat dus niks uitmaakt. Tot ik dat ga opzoeken voor iemand anders....blijkt het dus wel degelijk wat uit te maken. Mooi te laat voor mij dus
![]()
Nu heb ik al een paar dagen buikpijnmaar nog geen konijnentieten...dus ik hoop dat mijn luie eierstokken niks hebben gemerkt van dat gemiste pilletje (ben wel gewoon ongesteld geworden na 't vergeten).
Er zijn wel een aantal dingen waar ik nog even extra over nadenk als ik zo dat topic lees. En dan heb ik het niet over gruwelijke bevallingen enzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik twijfel niet over mijn lief, maar als ik het topic dat BE aanhaalt lees, denk en weet ik dat ik daar gewoon nog niet klaar voor ben.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Silmarwen het volgende:
Als ik dat topic lees wil ik het nog steeds enorm
Gelukkigquote:
Ik ook, ik heb ook geen enkele twijfel of ik het aankan. Ik twijfel vooral over de zaken die ik niet in de hand heb...quote:
De twijfels die ik heb zijn meer in de trant van wat als ik geen goede mamma ben, wat als er iets mis is met het kindje en de grote wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor, wanneer is de goede tijd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb ook geen enkele twijfel of ik het aankan. Ik twijfel vooral over de zaken die ik niet in de hand heb...![]()
De twijfels of ik een goede mamma ben, komen denk ik pas na de geboorte...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
De twijfels die ik heb zijn meer in de trant van wat als ik geen goede mamma ben, wat als er iets mis is met het kindje en de grote wanneer ben je er nu eigenlijk klaar voor, wanneer is de goede tijd?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Silmarwen het volgende:
Als ik dat topic lees wil ik het nog steeds enorm
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Dat je dit topic leest, De kleine lettertjes van zwangerschap en ouderschap... , en dat je dan denkt Holy shit!Maar dat je meteen daarachter aan denkt 'Dat wil ik ook!'
Joh ik was zo bang voor de pijn van de bevalling van tevoren dat ik zelfs stiekem hoopte dat mijn babietje in een stuit zou liggen zodat ik een keizersnee zou krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:10 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Volgens mij is het de vreselijkste pijn die je kan hebben, al verschilt dat ook weer per vrouw.
En natuurlijk ''vergeet'' je de pijn niet als je je baby'tje eindelijk vast hebt, maar dan weet je denk ik wel waarvoor je het gedaan hebt. Dus heel erg tegenopzien zou ik niet hebben denk ik.
ik was laatst dus bij de tandarts en hij ging mn verstandskies trekken, ik lag bijna te huilen van de pijn m'n wortels zaten gedraaid bleek laterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik vind een vulling laten boren door de tandarts erger (dan neem ik altijd een verdoving)
Ja, ik heb ze gehaald en ben klaar met mijn HEAO-opleidingquote:Op zondag 19 februari 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... betekent dit dat je je examens gehaald hebt?
Heeft die opmerking nog een bepaalde grondslag, of is het een algemene 'het is beter voor je 30ste kinderen te krijgen, want dan gaat het een stuk makkelijker' opmerking?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef leonieke het volgende:
Zeker en vast na vorige week toen de gyn mij zei dat we echt niet te lang mogen wachten en toch best voor mijn 30e zouden zorgen dat er kinderen zijn.
Nee hoor, ik heb PCO en mijn gyn is van mening dat het dan beter vroeg begonnen is. Ook omdat ze ook al gedacht heeft dat ik misschien weinig eicellen heb en daarom misschien vroeger dan normaal in menopauze zou gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Heeft die opmerking nog een bepaalde grondslag, of is het een algemene 'het is beter voor je 30ste kinderen te krijgen, want dan gaat het een stuk makkelijker' opmerking?
Als ik dat mag vragen tenminste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |