abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33937756
ah joh lekker laten staan zo.
pi_33937885
Het grote ikwilkinderenmaarmijnpartnerwilnogwachten/hetkomtnunognietzogoeduitduswewachtennogeenpaarjaar topic.

Of is dit te lang?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 14:31:44 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_33937988
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef easy-going het volgende:
Het grote ikwilkinderenmaarmijnpartnerwilnogwachten/hetkomtnunognietzogoeduitduswewachtennogeenpaarjaar topic.

Of is dit te lang?
moet kunnen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33939577
"Ik wil ook zo graag" geeft naar mijn mening aan dat je NU al wil.
Misschien "Ik wil ook, maar nu nog even niet"......
pi_33939667
het gaat juist om mensen die nu wel heel graag willen dacht ik.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:23:20 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33939719
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef bixister het volgende:
het gaat juist om mensen die nu wel heel graag willen dacht ik.
Ja volgens mij ook.
Om diegenen die dolgraag willen maar door omstandigheden nog even niet kunnen. Of dat nou gezondheid, geld, partner die niet wil of helemaal geen partner is.
pi_33947942
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook.
Om diegenen die dolgraag willen maar door omstandigheden nog even niet kunnen. Of dat nou gezondheid, geld, partner die niet wil of helemaal geen partner is.
Heb ik toch de goede titel uitgekozen dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:54:30 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33949025

Maar het is dan layout verneukend in de AT. Dan krijg ik op mijn kop van mijn 'bazen'.
pi_33950904
Mijn vriendin en ook mijn steun en toeverlaat op het werk is ook zwanger!! En je voelt um al.... IK WIL OOHOOK
pi_33965146
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook.
Oh, dan heb ik het alsnog verkeerd begrepen...
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:07:34 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33965442
Geeft niet! Je mag hier ook gerust kleppen over dat je wel wil maar nog even niet hoor.
pi_33965795
ik vind dit juist zo'n leuke titel!
mooi he, alles
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:55:16 #63
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_33970893
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:31 schreef phileine het volgende:
ik vind dit juist zo'n leuke titel!
Ik ook, maar ik heb het zelf verzonnen en ben dus niet helemaal onbevooroordeeld...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:04:19 #64
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34516272
Knut en ikgaan waarschijnlijk (de planning is voor september) verhuizen naar een groter huis met allemaal slaapkamers enzo. Ik maak het mezelf niet makkelijker met het rammelen zo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:02:01 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_34518068
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Knut en ikgaan waarschijnlijk (de planning is voor september) verhuizen naar een groter huis met allemaal slaapkamers enzo. Ik maak het mezelf niet makkelijker met het rammelen zo
Als ik de lege(nou ja, leeg ) kamer zie die wij in ons appartement extra hebben denk ik ook wel eens, 'daar past best een kindje in'...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_34519169
Ik weet al precies hoe ik bij ons de lege kamers ga inrichten voor als er kids komen.
We noemen het soms al de toekomstige babykamer
pi_34519630
Ow wij ook hoor, er is hier een kamertje dat de babykamer zou worden en we bespreken ook wel eens samen welke meubeltjes leuk zouden staan, en praten ook wel eens over geboortekaartjes die mn vriend dan zelf zou gaan tekenen.
Is toch leuk

Het kan hier wel want hier kent niemand mij persoonlijk: Als het allemaal lukt willen wij in onze vakantie Los Angeles een dagje naar Las Vegas gaan en daar trouwen we hoefden nooit zo nodig te trouwen, maar zo met zn tweetjes leek ons wel heel speciaal. En dan eenmaal terug in Nederland kaartjes versturen met de mededeling dat we getrouwd zijn.
Ik weet dat er ergens een trouwtopic zit maar daar kom ik nooit, dus ik wou het even hier vertellen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34519814
Ik weet ook al welke soort meubeltjes enzo we willen.....

MevrouwKoRn, dat is wel spannend zeg!
Stiekem trouwen. Ik zou het niet kunnen verzwijgen voor andere
Wanneer staat de vakantie gepland?
pi_34520094
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:50 schreef Koningin het volgende:
Ik weet ook al welke soort meubeltjes enzo we willen.....

MevrouwKoRn, dat is wel spannend zeg!
Stiekem trouwen. Ik zou het niet kunnen verzwijgen voor andere
Wanneer staat de vakantie gepland?
Ik weet al welke babykamer ik wel zou willen hebben erg he Ik heb er ooit 1 gezien in een blaadje of de Wehkamp ofzo, een witte en dan stond er met zwart opgeschreven op de meubeltjes wat het was, ik weet niet meer of het engels of nederlands was maar iets van ''bedje'' ''kleren'' ''sokken'' enzo, echt zo lief.

We gaan morgen naar het reisbureau om te informeren hoe we dan van Los Angeles naar Las Vegas kunnen komen enzo, de reis zou ik het liefste plannen rond of op 5 augustus en dan gaan we 2 weken. dus begin/midden augustus zal het dan gebeuren als het allemaal lukt, heb alle informatie al van internet gehaald van welke documenten we hier zouden moeten halen bij gemeentehuis enzo.
Ik kan ook moeilijk mn mond houden en heb het al gezegd aan mn moeder, maar wel gezegd dat het misschien was, en ik zeg er nu verder niks meer over tegen haar.
Gependeld
pi_34520336
Dan is 11 augustus een mooie datum
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 16:28:21 #71
43556 miss_dynastie
pi_34521266
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Het kan hier wel want hier kent niemand mij persoonlijk: Als het allemaal lukt willen wij in onze vakantie Los Angeles een dagje naar Las Vegas gaan en daar trouwen we hoefden nooit zo nodig te trouwen, maar zo met zn tweetjes leek ons wel heel speciaal. En dan eenmaal terug in Nederland kaartjes versturen met de mededeling dat we getrouwd zijn.
Ik weet dat er ergens een trouwtopic zit maar daar kom ik nooit, dus ik wou het even hier vertellen.
Cool, zoiets willen wij ook doen!

Een kraamcadeautje kopen en het dan zelf willen houden, dat is wel heel erg he
pi_34521422
heb ik ook vaak genoeg gedaan missD. moeten ze maar niet zo leuk zijn die kadootjes!
pi_34523659
Hier hebben we een studeerkamer, die ik al babykamer noem

We krijgen ook steeds concretere plannen. De kans is groot dat wij onze vliering (1.80 stahoogte) gaan uitbouwen door de nok te verhogen, dan hebben we er al een extra kamer bij. Het meest recente plan is om dan ook maar aan de voorkant een dakkapel te plaatsen en dan hebben we nog een extra ruimte (een kamer zal het niet worden wel open, waar bijv. onze werkplekken kunnen komen) De plannen zijn bij mij al zeer gedetailleerd )

Het rammelen zal hier waarschijnlijk binnenkort over gaan naar 'echt doen'. Ik heb mijn examens gemaakt en wacht op de uitslag ow wat hoop ik dat ik het gehaald heb
Inmiddels heb ik ook een nieuw recept binnen voor mijn vervangende bloeddrukmedicijnen en kreeg ik laatst het nieuws dat mijn bloed (onverwacht) toch beter geworden is.
Ik heb vorige week toen mijn pilstrips op waren ook maar 1 strip bij de apotheek gehaald.

Als ik met de pil stop, dan begin ik met mijn nieuwe medicijnen (wil nog wel met de apotheek overleggen) en mag ik na 2 weken naar de huisarts om de bloeddruk te controleren en vraag ik hem een verwijsbrief voor de gyneacoloog (omdat ik een voorgeschiedenis heb).

En wat ik er van vind..... spannend, leuk, doodeng, soms beangstigend, .........alles tegelijk eik. Het staat al best wel vast en toch ook weer niet. Verwarrend he

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposa op 27-01-2006 20:30:28 ]
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_34528703
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Cool, zoiets willen wij ook doen!

Nee hoor!! En anders ben ik net zo erg
Gependeld
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:37:40 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34533225
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Been there, done that. Ik heb er toen maar gewoon 2 gekocht, 1 voor mezelf en 1 om weg te geven.
En ik heb een maand geleden (een jaar na de oorspronkelijke aankoop) er nog 2 bij gehaald, omdat mijn kado zo in de smaak viel dat ik vermoed dat dat bij eigen gebruik ook zo zal zijn en ik wilde dus reserve hebben voor het uit de collectie was.

Is dit nog te volgen?

Oh, en een 2e sub: De trouwplannen horen wel in het trouwtopic in LIF hè After all, wij hier kenden elkaar eerst ook niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:38:50 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34533260
Spannend Mariposa!
pi_34533534
Inderdaad spannend mariposa, ben erg benieuwd of jullie snel aan kids zullen beginnen,
Maarja dat moet je zelf weten of je dat hier komt vertellen hoor!

Ik heb net als BE ook wel eens een kraamcadeautje gekocht en toen ook iets zelf gekocht omdat ik het zo leuk vond.

Ik zal niet meer hier praten over trouwen hoor(en ook niet in het trouwtopic want daar vind ik het niks aan )
Gependeld
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:02:56 #78
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34534085
OE wat spannend. Het lijkt me heel eng om uiteindelijk het te besluiten dat je ervoor gaat. Ik bedoel, je kan dan niet (echt) meer terug natuurlijk en een baby is een enorme verantwoordelijkheid. Het lijkt me doodeng en zo enorm leuk1
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:28:02 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34535137
Lijkt me doodeng, maar ook helemaal gaaf. Dat je samen een geheimpje hebt. En samen iets gaat maken dat gewoon ook echt een mix van jullie samen zal zijn.

Ok... kan iemand me even de tissues aangeven?
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 10:24:12 #80
43556 miss_dynastie
pi_34542635
Oe, gelukkig ben ik dus niet de enige Overigens helpt een man die dan zegt 'koop je er toch een voor ons bij?!' ook niet helemaal mee. Jij! Moet! Nuchter! En! Verstandig! Zijn! ben ik dan trouwens de enige die zich dan een beetje druk gaat maken om 'als het niet lukt'? Dat je dan met een emmer cadeaus en kleertjes zit? Nou ja, voorlopig maar niet over nadenken, tralalalalala...

Mariposa, wat gaaf! * miss_dynastie gaat duimen dat je je examens gehaald hebt en dat aaaaaaaaaaaaaaaaaal je wensen uit komen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:28:09 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34542692
Nee hoor...
Maar ja, het was zo leuk dat ik het echt niet kon laten. Het is dan ook het enige dat ik mezelf toegestaan heb.

Een superzacht schaapdoekje van HappyHorse. Het is hét slaapknuffeltje van mijn nichtje, dus precies in de roos.
pi_34542771
Silmarwen, het is net wat je zegt, nu het zo dichtbij gaat komen is het toch anders.

De werkelijkheid komt toch boven die roze wolk tevoorschijn. En dat is soms echt beangstigend, want je wilt natuurlijk wel alles goed doen en je kindje in zijn/haar leven het beste geven wat hij/zij nodig heeft. En zo komen er wel meer dingen naar boven, waarbij je je afvraagt "Maken we nu wel de juiste keuze?".

Nou BE, Heel geheim is het niet meer Er zijn wel mensen van de plannen op de hoogte maar die denken dat het nog wel eventjes gaat duren. Maar als ik mijn examens gehaald heb, stop ik dus echt met de pil en dat moment is dan dus echt van ons.
En daarna zien we verder wel. Maar eerst eens zorgen of ik na 9!!! jaar En zo oud ben ik nog niet eens weer eens een cyclus zal krijgen
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:36:04 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34542808
Ah ok.

Hier weet iedereeen wel hoe graag ik wil maar ga ik ze niet aan de neus hangen wanneer we nou gaan beginnen.

Ik herken trouwens wel de wat meer serieuze gedachtes hierover. Gaat ineens mijn buik samenknijpen bij de 'wat als-en' enzo.
pi_34542884
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik herken trouwens wel de wat meer serieuze gedachtes hierover. Gaat ineens mijn buik samenknijpen bij de 'wat als-en' enzo.
Dat heb ik oohook Erg is dat he. Ik hoop maar dat ik op de een of ander manier zo positief mogelijk zal zijn als het een maal gebeurd. het staat er nu een beetje vaag, maar ik bedoel positief zijn tijdens het zwanger willen worden, de zwangerschap en als het even kan daarna als moeder ook

Had je trouwens een lieve knuffel gekocht?

Bij kraamkadootjes kijk ik eik bewust voor de pasgeborene en de moeder, als ik mij zelf zou laten gaan zou dat niet zo best zijn. Ik loop dus eik met een soort van oogkappen op Ik durf eik het lot niet zo te tarten om al iets te kopen
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:43:25 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34542922
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:40 schreef Mariposa het volgende:
Dat heb ik oohook Erg is dat he. Ik hoop maar dat ik op de een of ander manier zo positief mogelijk zal zijn als het een maal gebeurd.
Denk dat dat zoorg overdenkingen alleen maar goed is. Het is ten slotte ook niet niets...
quote:
Had je trouwens een lieve knuffel gekocht?
Zie het plaatje boven je vorige post.
quote:
Bij kraamkadootjes kijk ik eik bewust voor de pasgeborene en de moeder, als ik mij zelf zou laten gaan zou dat niet zo best zijn. Ik loop dus eik met een soort van oogkappen op Ik durf eik het lot niet zo te tarten om al iets te kopen
Een collega'tje die niet eens kinderen wil heeft hem ook voor zichzelf gekocht. Omdat hij zo onwijs lekker superzacht en lief is.
pi_34550680
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zie het plaatje boven je vorige post.
Op de een of andere manier heb ik jouw en Miss D's post helemaal over het hoofd gezien

Leuk knuffel/slaapdoekje

Miss D, dank je wel voor je wens en het duimen (Dat hoop ik zelf ook allemaal)

off topic: Over die examens; na van de week gedroomd te hebben dat ik ze zelfs iets slechter dan de vorige keer gemaakt had, had ik vannacht wel een positieve droom daarover. Ow ja ik was ook nog zwanger van de week in één van mijn dromen Dat is trouwens wel iets waar ik me 'zorgen' over maak, ik heb nu al van die absurde dromen hoe moet dat dan als ik zwanger ben !?!?!
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 18:20:29 #87
43556 miss_dynastie
pi_34555632
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor...
Maar ja, het was zo leuk dat ik het echt niet kon laten. Het is dan ook het enige dat ik mezelf toegestaan heb.

[afbeelding]

Een superzacht schaapdoekje van HappyHorse. Het is hét slaapknuffeltje van mijn nichtje, dus precies in de roos.
Hahaha, BE, hier gaat het dus om dit knuffeldoekje:

zaterdag 28 januari 2006 @ 19:05:51 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34556809
Oh ja! Die heb ik ook gezien ja! Daar heb ik ook nog even over getwijfeld.
Maar toen dacht ik dus wel 'Eerst maar eens zwanger worden'.
pi_34558534
Die doekjes allebei een erg leuk kadootje, gaat zeker wel in de smaak vallen!!
Ik zou dat schapendoekje dus ook voor mezelf hebben gekocht, maar ik vind dan ook alles waar een schaapje op staat leuk, hier ergens in een doosje liggen wollige schapenslofjes met oogjes en oortjes erop

Het lijkt me zo gek en spannend, een kindje helemaal van jezelf en je partner, echt iets totaal unieks waarvan er maar 1 bestaat. Ik kan gewoon niet ophouden met fantaseren hoe een baby van mij en mijn vriend er zal komen uit te zien, ik ben ZO nieuwsgierig naar alles!!
Maar ik zal dus wel vertellen als we er samen voor gaan, ik heb zo'n idee dat dat toch geen jaren meer zal duren, in tegenstelling tot wat ik eerst dacht. (vertelde aan vriend dat er voor me gependeld was en dat ik in 2009 zwanger zou raken, vriend zei heel gauw dat ik nooit zo lang zou hoeven wachten )
Mee posten in het tweede streepje doe ik niet, ik vind het niet zo fijn dat iederee kan lezen wanneer je ongesteld bent en precies kan zien hoe lang je al bezig bent en al dat soort dingen.
Gependeld
pi_34561287
missD, erg leuk doekje inderdaad. en ik durfde dat inderdaad niet voor ik zelf zwanger was hoor. had ook altijd een heel sterke angst dat 't niet zou lukken om kinderen te krijgen, gelukkig geheel onterecht bleek achteraf.
pi_34563038
Totaal offtopic, maar dat doekje hadden ze op de markt moeten hebben toen Benthe zo'n 5/6 maanden was. De knuffels waren niks, maar die labels die er aan zaten!!!!! Uuuurreen kon ze daar aan friemelen
Dus ik denk zeker dat het een goed kraamkadootje is
pi_34573239
Miss D, idd een erg vrolijk doekje en een goeie keuze als ik soms de verhalen in het babytjes-topic lees.

Leuk he, MevrouwKorn, als je vriend op zulke momenten opeens zegt dat het waarschijnlijk niet zo lang hoeft te duren als dat jij eerst dacht. Dat betekent dat hij er toch mee bezig is (geweest).
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:05:38 #93
12913 GreatWhiteSilence
pi_34644675
Als het goed is, is het appartement van mijn vriend verkocht.
Die horde is dus uit de weg geruimd.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:16:52 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34644954
Hey! Dat is goed nieuws!
Wij zitten ook te wachten op de verkoop van stinkie's flat.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:53:46 #95
12913 GreatWhiteSilence
pi_34646042
De flat van heeft ruim een half jaar te koop gestaan. Ons is het gelukt na een extra grote schoonmaak zodat alles (bijna letterlijk) blonk en het verplaatsen van enkele meubelstukken die de kamer voor het oog kleiner maakten. De bezichtiging na de schoonmaak was het meteen raak. Toeval? Geen idee...
  zondag 12 februari 2006 @ 19:31:12 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35010682
Hebben jullie dat ook?

Dat je dit topic leest, De kleine lettertjes van zwangerschap en ouderschap... , en dat je dan denkt Holy shit! Maar dat je meteen daarachter aan denkt 'Dat wil ik ook!'

maandag 13 februari 2006 @ 07:42:44 #97
12913 GreatWhiteSilence
pi_35026215
Ik begin alleen steeds meer te twijfelen hoe ik dat kind er in hemelsnaam uit moet krijgen als het er eenmaal in zit...
pi_35031097
quote:
Op maandag 13 februari 2006 07:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik begin alleen steeds meer te twijfelen hoe ik dat kind er in hemelsnaam uit moet krijgen als het er eenmaal in zit...
dat lukt echt wel.... bij mij vloog Amber eruit... Ik hoefde niet eens te persen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35031332
D'r is er nog nooit eentje blijven zitten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35031516
ik dacht Tex is ook weer aan het rammelen
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')