moet kunnen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef easy-going het volgende:
Het grote ikwilkinderenmaarmijnpartnerwilnogwachten/hetkomtnunognietzogoeduitduswewachtennogeenpaarjaar topic.
Of is dit te lang?
Ja volgens mij ook.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef bixister het volgende:
het gaat juist om mensen die nu wel heel graag willen dacht ik.
Heb ik toch de goede titel uitgekozen dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
Om diegenen die dolgraag willen maar door omstandigheden nog even niet kunnen. Of dat nou gezondheid, geld, partner die niet wil of helemaal geen partner is.
Oh, dan heb ik het alsnog verkeerd begrepen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.
Om diegenen die dolgraag willen maar door omstandigheden nog even niet kunnen. Of dat nou gezondheid, geld, partner die niet wil of helemaal geen partner is.
Ik ook, maar ik heb het zelf verzonnen en ben dus niet helemaal onbevooroordeeld...quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:31 schreef phileine het volgende:
ik vind dit juist zo'n leuke titel!
Als ik de lege(nou ja, leegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Knut en ikgaan waarschijnlijk (de planning is voor september) verhuizen naar een groter huis met allemaal slaapkamers enzo. Ik maak het mezelf niet makkelijker met het rammelen zo
Ik weet al welke babykamer ik wel zou willen hebben erg hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:50 schreef Koningin het volgende:
Ik weet ook al welke soort meubeltjes enzo we willen.....
MevrouwKoRn, dat is wel spannend zeg!
Stiekem trouwen. Ik zou het niet kunnen verzwijgen voor andere
Wanneer staat de vakantie gepland?
Cool, zoiets willen wij ook doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Het kan hier wel want hier kent niemand mij persoonlijk: Als het allemaal lukt willen wij in onze vakantie Los Angeles een dagje naar Las Vegas gaan en daar trouwenwe hoefden nooit zo nodig te trouwen, maar zo met zn tweetjes leek ons wel heel speciaal. En dan eenmaal terug in Nederland kaartjes versturen met de mededeling dat we getrouwd zijn.
Ik weet dat er ergens een trouwtopic zit maar daar kom ik nooit, dus ik wou het even hier vertellen.
Nee hoor!! En anders ben ik net zo ergquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cool, zoiets willen wij ook doen!
Een kraamcadeautje kopen en het dan zelf willen houden, dat is wel heel erg he![]()
Been there, done that. Ik heb er toen maar gewoon 2 gekocht, 1 voor mezelf en 1 om weg te geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kraamcadeautje kopen en het dan zelf willen houden, dat is wel heel erg he![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik herken trouwens wel de wat meer serieuze gedachtes hierover. Gaat ineens mijn buik samenknijpen bij de 'wat als-en' enzo.
Denk dat dat zoorg overdenkingen alleen maar goed is. Het is ten slotte ook niet niets...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:40 schreef Mariposa het volgende:Dat heb ik oohook
Erg is dat he. Ik hoop maar dat ik op de een of ander manier zo positief mogelijk zal zijn als het een maal gebeurd.
Zie het plaatje boven je vorige post.quote:Had je trouwens een lieve knuffel gekocht?![]()
Een collega'tje die niet eens kinderen wil heeft hem ook voor zichzelf gekocht. Omdat hij zo onwijs lekker superzacht en lief is.quote:Bij kraamkadootjes kijk ik eik bewust voor de pasgeborene en de moeder, als ik mij zelf zou laten gaan zou dat niet zo best zijn. Ik loop dus eik met een soort van oogkappen opIk durf eik het lot niet zo te tarten om al iets te kopen
![]()
Op de een of andere manier heb ik jouw en Miss D's post helemaal over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zie het plaatje boven je vorige post.
Hahaha, BE, hier gaat het dus om dit knuffeldoekje:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor...
Maar ja, het was zo leuk dat ik het echt niet kon laten. Het is dan ook het enige dat ik mezelf toegestaan heb.
[afbeelding]
Een superzacht schaapdoekje van HappyHorse. Het is hét slaapknuffeltje van mijn nichtje, dus precies in de roos.
dat lukt echt wel.... bij mij vloog Amber eruit... Ik hoefde niet eens te persenquote:Op maandag 13 februari 2006 07:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik begin alleen steeds meer te twijfelen hoe ik dat kind er in hemelsnaam uit moet krijgen als het er eenmaal in zit...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |