Hier hebben we een studeerkamer, die ik al babykamer noem
We krijgen ook steeds concretere plannen. De kans is groot dat wij onze vliering (1.80 stahoogte) gaan uitbouwen door de nok te verhogen, dan hebben we er al een extra kamer bij. Het meest recente plan is om dan ook maar aan de voorkant een dakkapel te plaatsen en dan hebben we nog een extra ruimte (een kamer zal het niet worden wel open, waar bijv. onze werkplekken kunnen komen)
De plannen zijn bij mij al zeer gedetailleerd
)Het rammelen zal hier waarschijnlijk binnenkort over gaan naar 'echt doen'. Ik heb mijn examens gemaakt en wacht op de uitslag
ow wat hoop ik dat ik het gehaald hebInmiddels heb ik ook een nieuw recept binnen voor mijn vervangende bloeddrukmedicijnen en kreeg ik laatst het nieuws dat mijn bloed (onverwacht) toch beter geworden is.
Ik heb vorige week toen mijn pilstrips op waren ook maar 1 strip bij de apotheek gehaald.
Als ik met de pil stop, dan begin ik met mijn nieuwe medicijnen (wil nog wel met de apotheek overleggen) en mag ik na 2 weken naar de huisarts om de bloeddruk te controleren en vraag ik hem een verwijsbrief voor de gyneacoloog (omdat ik een voorgeschiedenis heb).
En wat ik er van vind..... spannend, leuk, doodeng, soms beangstigend, .........alles tegelijk eik. Het staat al best wel vast en toch ook weer niet. Verwarrend he
[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposa op 27-01-2006 20:30:28 ]
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij