abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33937756
ah joh lekker laten staan zo.
pi_33937885
Het grote ikwilkinderenmaarmijnpartnerwilnogwachten/hetkomtnunognietzogoeduitduswewachtennogeenpaarjaar topic.

Of is dit te lang?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 14:31:44 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_33937988
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:28 schreef easy-going het volgende:
Het grote ikwilkinderenmaarmijnpartnerwilnogwachten/hetkomtnunognietzogoeduitduswewachtennogeenpaarjaar topic.

Of is dit te lang?
moet kunnen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33939577
"Ik wil ook zo graag" geeft naar mijn mening aan dat je NU al wil.
Misschien "Ik wil ook, maar nu nog even niet"......
pi_33939667
het gaat juist om mensen die nu wel heel graag willen dacht ik.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:23:20 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33939719
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef bixister het volgende:
het gaat juist om mensen die nu wel heel graag willen dacht ik.
Ja volgens mij ook.
Om diegenen die dolgraag willen maar door omstandigheden nog even niet kunnen. Of dat nou gezondheid, geld, partner die niet wil of helemaal geen partner is.
pi_33947942
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook.
Om diegenen die dolgraag willen maar door omstandigheden nog even niet kunnen. Of dat nou gezondheid, geld, partner die niet wil of helemaal geen partner is.
Heb ik toch de goede titel uitgekozen dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:54:30 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33949025

Maar het is dan layout verneukend in de AT. Dan krijg ik op mijn kop van mijn 'bazen'.
pi_33950904
Mijn vriendin en ook mijn steun en toeverlaat op het werk is ook zwanger!! En je voelt um al.... IK WIL OOHOOK
pi_33965146
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook.
Oh, dan heb ik het alsnog verkeerd begrepen...
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:07:34 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33965442
Geeft niet! Je mag hier ook gerust kleppen over dat je wel wil maar nog even niet hoor.
pi_33965795
ik vind dit juist zo'n leuke titel!
mooi he, alles
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:55:16 #63
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_33970893
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:31 schreef phileine het volgende:
ik vind dit juist zo'n leuke titel!
Ik ook, maar ik heb het zelf verzonnen en ben dus niet helemaal onbevooroordeeld...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:04:19 #64
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34516272
Knut en ikgaan waarschijnlijk (de planning is voor september) verhuizen naar een groter huis met allemaal slaapkamers enzo. Ik maak het mezelf niet makkelijker met het rammelen zo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:02:01 #65
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_34518068
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Knut en ikgaan waarschijnlijk (de planning is voor september) verhuizen naar een groter huis met allemaal slaapkamers enzo. Ik maak het mezelf niet makkelijker met het rammelen zo
Als ik de lege(nou ja, leeg ) kamer zie die wij in ons appartement extra hebben denk ik ook wel eens, 'daar past best een kindje in'...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_34519169
Ik weet al precies hoe ik bij ons de lege kamers ga inrichten voor als er kids komen.
We noemen het soms al de toekomstige babykamer
pi_34519630
Ow wij ook hoor, er is hier een kamertje dat de babykamer zou worden en we bespreken ook wel eens samen welke meubeltjes leuk zouden staan, en praten ook wel eens over geboortekaartjes die mn vriend dan zelf zou gaan tekenen.
Is toch leuk

Het kan hier wel want hier kent niemand mij persoonlijk: Als het allemaal lukt willen wij in onze vakantie Los Angeles een dagje naar Las Vegas gaan en daar trouwen we hoefden nooit zo nodig te trouwen, maar zo met zn tweetjes leek ons wel heel speciaal. En dan eenmaal terug in Nederland kaartjes versturen met de mededeling dat we getrouwd zijn.
Ik weet dat er ergens een trouwtopic zit maar daar kom ik nooit, dus ik wou het even hier vertellen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34519814
Ik weet ook al welke soort meubeltjes enzo we willen.....

MevrouwKoRn, dat is wel spannend zeg!
Stiekem trouwen. Ik zou het niet kunnen verzwijgen voor andere
Wanneer staat de vakantie gepland?
pi_34520094
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:50 schreef Koningin het volgende:
Ik weet ook al welke soort meubeltjes enzo we willen.....

MevrouwKoRn, dat is wel spannend zeg!
Stiekem trouwen. Ik zou het niet kunnen verzwijgen voor andere
Wanneer staat de vakantie gepland?
Ik weet al welke babykamer ik wel zou willen hebben erg he Ik heb er ooit 1 gezien in een blaadje of de Wehkamp ofzo, een witte en dan stond er met zwart opgeschreven op de meubeltjes wat het was, ik weet niet meer of het engels of nederlands was maar iets van ''bedje'' ''kleren'' ''sokken'' enzo, echt zo lief.

We gaan morgen naar het reisbureau om te informeren hoe we dan van Los Angeles naar Las Vegas kunnen komen enzo, de reis zou ik het liefste plannen rond of op 5 augustus en dan gaan we 2 weken. dus begin/midden augustus zal het dan gebeuren als het allemaal lukt, heb alle informatie al van internet gehaald van welke documenten we hier zouden moeten halen bij gemeentehuis enzo.
Ik kan ook moeilijk mn mond houden en heb het al gezegd aan mn moeder, maar wel gezegd dat het misschien was, en ik zeg er nu verder niks meer over tegen haar.
Gependeld
pi_34520336
Dan is 11 augustus een mooie datum
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 16:28:21 #71
43556 miss_dynastie
pi_34521266
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Het kan hier wel want hier kent niemand mij persoonlijk: Als het allemaal lukt willen wij in onze vakantie Los Angeles een dagje naar Las Vegas gaan en daar trouwen we hoefden nooit zo nodig te trouwen, maar zo met zn tweetjes leek ons wel heel speciaal. En dan eenmaal terug in Nederland kaartjes versturen met de mededeling dat we getrouwd zijn.
Ik weet dat er ergens een trouwtopic zit maar daar kom ik nooit, dus ik wou het even hier vertellen.
Cool, zoiets willen wij ook doen!

Een kraamcadeautje kopen en het dan zelf willen houden, dat is wel heel erg he
pi_34521422
heb ik ook vaak genoeg gedaan missD. moeten ze maar niet zo leuk zijn die kadootjes!
pi_34523659
Hier hebben we een studeerkamer, die ik al babykamer noem

We krijgen ook steeds concretere plannen. De kans is groot dat wij onze vliering (1.80 stahoogte) gaan uitbouwen door de nok te verhogen, dan hebben we er al een extra kamer bij. Het meest recente plan is om dan ook maar aan de voorkant een dakkapel te plaatsen en dan hebben we nog een extra ruimte (een kamer zal het niet worden wel open, waar bijv. onze werkplekken kunnen komen) De plannen zijn bij mij al zeer gedetailleerd )

Het rammelen zal hier waarschijnlijk binnenkort over gaan naar 'echt doen'. Ik heb mijn examens gemaakt en wacht op de uitslag ow wat hoop ik dat ik het gehaald heb
Inmiddels heb ik ook een nieuw recept binnen voor mijn vervangende bloeddrukmedicijnen en kreeg ik laatst het nieuws dat mijn bloed (onverwacht) toch beter geworden is.
Ik heb vorige week toen mijn pilstrips op waren ook maar 1 strip bij de apotheek gehaald.

Als ik met de pil stop, dan begin ik met mijn nieuwe medicijnen (wil nog wel met de apotheek overleggen) en mag ik na 2 weken naar de huisarts om de bloeddruk te controleren en vraag ik hem een verwijsbrief voor de gyneacoloog (omdat ik een voorgeschiedenis heb).

En wat ik er van vind..... spannend, leuk, doodeng, soms beangstigend, .........alles tegelijk eik. Het staat al best wel vast en toch ook weer niet. Verwarrend he

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposa op 27-01-2006 20:30:28 ]
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_34528703
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Cool, zoiets willen wij ook doen!

Nee hoor!! En anders ben ik net zo erg
Gependeld
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:37:40 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34533225
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Been there, done that. Ik heb er toen maar gewoon 2 gekocht, 1 voor mezelf en 1 om weg te geven.
En ik heb een maand geleden (een jaar na de oorspronkelijke aankoop) er nog 2 bij gehaald, omdat mijn kado zo in de smaak viel dat ik vermoed dat dat bij eigen gebruik ook zo zal zijn en ik wilde dus reserve hebben voor het uit de collectie was.

Is dit nog te volgen?

Oh, en een 2e sub: De trouwplannen horen wel in het trouwtopic in LIF hè After all, wij hier kenden elkaar eerst ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')