het blijft inderdaad beter in je kleding zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Rekkie het volgende:
wijn is ook beter dan bier
met BIER!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:47 schreef rubinio het volgende:
Ga je mond spoelen. Kutfransman.
Ik heb al 2 lege flessen heel demonstratief naast de prullenbak gezet. De plek voor de lege krat is naast mijn kledingkast, dus er is wel degelijk verschil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Ga je nu ook de lege doos met 6 flessen in de statiegeldmachine zetten? Of bestaan er andere manieren om van je lege drankvoorraad af te komen??? Kan het me niet voorstellen...
Dude, ik zal nóóit een stoffige docent worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
Je turnt langzamerhand om in een stoffige docent.
Nee ik heb ze liever naaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef Pony-Lover het volgende:
vind je een roze string tegenwoordig ook "best lekker zitten" ?
Berenburger, verkopen ze die bij de Kentucky Fried Zoo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
WijnNiet te zuipen die rommel. Als ik dan toch iets anders dan bier zou moeten drinken doe mij dan maar een Berenburger ofzo...
Wat een grappig grapjequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Berenburger, verkopen ze die bij de Kentucky Fried Zoo?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dude, ik zal nóóit een stoffige docent worden.![]()
Eensch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:07 schreef Alice89 het volgende:
Wijn en bier is allebei lekker!
Geboortedatum: 1989-12-20quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef Guidoow het volgende:
nep-man een echte man drinkt bier
Post die stoere foto van je nog eens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef Guidoow het volgende:
nep-man een echte man drinkt bier
Ik ben ook een wijn drinker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Roellio het volgende:
Ik drink tegenwoordig als ik thuis ben liever een wijntje dan bier.
Wat jij wilt:quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post die stoere foto van je nog eens.
wel rode danquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
wijn is fijn
wat heb jij een lelijke kut zegquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Rekkie het volgende:
wijn is ook beter dan bier
Nee, wijntopic.. lees de OP dan manquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Kuttopic.
Dubbel Frisss.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:47 schreef most_wanted het volgende:
Op de brandstapel met hem!
Gatverdame Roellio, eerst zit je te kutten met je R&P topic, nu weer met je wijn, face it, je bent gewoon een burgerlulquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Roellio het volgende:
Ik drink tegenwoordig als ik thuis ben liever een wijntje dan bier.
Overigens, er circuleert toch een foto van je met een glas Palm?, is dat je bier bij uitstek of toevallig wat ze hadden op het terras?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gatverdame Roellio, eerst zit je te kutten met je R&P topic, nu weer met je wijn, face it, je bent gewoon een burgerlul
Was een StBernardus in ene Palm glasquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Overigens, er circuleert toch een foto van je met een glas Palm?, is dat je bier bij uitstek of toevallig wat ze hadden op het terras?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was een StBernardus in ene Palm glas
Kan het ook niet helpenquote:
Maar uh, wat is je bier bij uitstek dan?quote:
Liefst een mooi donker biertje, WestVleteren komt heel mooi in de richting.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Maar uh, wat is je bier bij uitstek dan?
wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dom lullnquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Rekkie het volgende:
Bier, wijn .... who gives a fuck..... zolang er maar alcohol inzit het maar nat is
Weet je wat ook heerlijk is? ........... Wijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dom lulln
Graanjenever is Gruningsquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:41 schreef Hendrik38 het volgende:
Berenburger = fries niet gronings....toch?
leer typenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb al 2 lege flessen heel demonstratief naast de prullenbak gezet. De plek voor HET lege krat is naast mijn kledingkast, dus er is wel degelijk verschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |