sukkel!!quote:
inclusief paardenneukersmuts.gif-tvpquote:
omgquote:
Achja Liverpool werd vorig jaar ook 5de in de competitiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
omgyou've gotta be kiddin'
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Liverpool werd vorig jaar 5de in de Engelse competitie![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
mag harry nou al weer weg?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
mag harry nou al weer weg?
Waar heeft ie dat gezegd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:04 schreef F1Bas het volgende:
Ik las vandaag dat v Geel zou hebben gezegd dat, Harry, Lobont en Escude in principe weg mogen.
Radio1, nogmaals ik heb het gelezen op Ajax netwerk en heb het dus zelf niet gehoord.quote:
klopt maar zie post van dylan_dogquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:18 schreef Nickvw het volgende:
4,5 miljoen voor de jong? die heeft toch nog maar een contract van een half jaar ? :S
De komst van Huntelaar zal er ook wel debet aan zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:10 schreef Nickvw het volgende:
Ik vind het van Charisteas een btje raar, toch 7 goals uit 9 wedstrijden.. Maarja Ajax ziet blijkbaar geen toekomst in hem..
En al weer 6 posts in dit topic.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
klopt maar zie post van dylan_dog
zoals ik al zei, cutklup enzo
blijf dan weg alfred j kakkiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
klopt maar zie post van dylan_dog
zoals ik al zei, cutklup enzo
bestudeer de concurrentquote:
Waarom is hij geen Ajax-spits? Hij scoort teveel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ontopic:
Snap helemaal nooit dat Ajax harry heeft gehaald, want het is verre van een echte Ajax-spits.
Heb je voorbeelden? En dan niet weer komen met Heskey op het AT en Amoah.quote:Sqd zelfde verhaal, te weinig kwaliteit. Te slap als verdediger met weinig snelheid.
Benfica heeft al een nieuwe keeper, en Lobont gaat nergens heen, die zit á la Bogarde gewoon z'n contract uit.quote:Lobont, jammer. Maar de jongen verdient een leuke transfer (benfica?), maar hij staat wel hoog genoteerd op de loonlijst.
En dan niet meer in beeld komen voor het Roemeense nationale elftal zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef Radegast het volgende:
Benfica heeft al een nieuwe keeper, en Lobont gaat nergens heen, die zit á la Bogarde gewoon z'n contract uit.
Vind ie wel best zo.
In Roemenie gaan al veel langer stemmen op om Lobont te passeren in de nationale ploeg, wegens gebrek aan concurrentie staat ie nog onder de lat daar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En dan niet meer in beeld komen voor het Roemeense nationale elftal zeker?
Tuurlijk, Harry doet het inderdaaf goed nu in 4-4-2 maar in 4-3-3. Aangezien Ajax weer 4-3-3 wil spelen......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Noca het volgende:
[..]
De komst van Huntelaar zal er ook wel debet aan zijn.
quote:Bogdan Lobont, Julien Escudé en Angelos Charisteas mogen vertrekken bij Ajax, zo meldt het Sportjournaal. Martin van Geel bevestigde op Radio 1 dat het drietal mag uitzien naar een andere club. Volgens de technisch directeur is de kans klein dat de Ajacieden na de winterstop nog veel aan spelen zullen toekomen. Wel zal Ajax de contracten van de spelers respecteren.
Dat Charisteas op zoek mag naar een andere werkgever heeft vooral te maken met de komst van Klaas Jan Huntelaar, die door Ajax voor een bedrag van negen miljoen euro werd overgenomen van SC Heerenveen. Charisteas, een van de bestbetaalde Ajacieden, scoorde dit seizoen in veertien officiële wedstrijden al acht keer voor Ajax. AD Sportwereld suggereerde eerder al dat de Amsterdammers de Griek de afgelopen weken bewust in de etalage hebben gezet om op die manier het gewenste vertrek te bevorderen. In de ogen van de technische staf van Ajax zou Charisteas te beperkt zijn.
Lobont en Escudé zullen niet verrast zijn door de mededeling van Van Geel. De Fransman Escudé begon het seizoen als aanvoerder, maar verloor na een ruzie met trainer Danny Blind al in september zijn basisplaats. Lobont is derde doelman achter Maarten Stekelenburg en Hans Vonk. De Roemeense goalie drong eerder al bij de clubleiding aan op een vertrek in de winterstop. Net als Charisteas heeft Lobont in Amsterdam nog een contract tot medio 2008. Escudé heeft nog een overeenkomst tot de zomer van 2007.
Alles voor het systeem hèquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tuurlijk, Harry doet het inderdaaf goed nu in 4-4-2 maar in 4-3-3. Aangezien Ajax weer 4-3-3 wil spelen......
5 Miljoenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:20 schreef jna het volgende:
Voor hoeveel is Harry gekocht?
Jup. Het zal even pijn doen, maar er is wel duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef HeatWave het volgende:
tja, dat zijn de vruchten van wanbeleid...
Omdat Huntelaar persé moet spelen. En Rosenberg moet ook speeltijd hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef Nashje het volgende:
Ik snap dat echt niet he. Charisteas doet het gewoon goed en moet weg. Maar waarom in hemelsnaam?
Dan kun je Charisteas toch nog achter de hand houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat Huntelaar persé moet spelen. En Rosenberg moet ook speeltijd hebben.
Beide spelers zijn onder Blind gekocht.
Charisteas niet.
En Babeltje dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan kun je Charisteas toch nog achter de hand houden?
Dat kan, maar Ajax kiest voor Babel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan kun je Charisteas toch nog achter de hand houden?
Kan maar dat wil Ajax niet, zoals ik al zei, Charisteas is daar te duur voor, Babel niet.quote:
Nee daarom moet er ook iemand weg + Anastasiou gaat in de zomer .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind wil dat niet, maar Blind moet eens wat vaker zijn verstand gebruiken, want met 5 spitsen valt niet te werken.
Haha dat zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Radegast het volgende:
Blind gaat straks weer 4-3-3 spelen, met KJH centraal, Rosenberg op rechts en Babel linksvoor.![]()
Ik denk dat-ie Rosales nog wel een kans gaat geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Radegast het volgende:
Blind gaat straks weer 4-3-3 spelen, met KJH centraal, Rosenberg op rechts en Babel linksvoor.![]()
Sterker nog, het kan niet anders. Ze roepen nu al dat ze met KJH terugwillen naar een 4-3-3.quote:
Mss komen die nog he, laten we eerst maar is afwachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sterker nog, het kan niet anders. Ze roepen nu al dat ze met KJH terugwillen naar een 4-3-3.
Ze hebben zover ik weet nog geen nieuwe vleugelspelers aangetrokken dus ja...
Logisch beleid? Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft Angelos Harry Charisteas gekocht op basis van zijn goede EK, aangezien hij nog maar 25 jaar is en dit seizoen een goed gemiddelde heeft, zal Ajax voor hem het meest vangen. Als ik technisch directeur bij Ajax was, zou ik KJH nooit hebben gehaald, maar die 10 miljoen hebben geïnvesteerd in fatsoenlijke buitenspelers, want nu hebben we vijf spitsen onder contract staan, terwijl we 4-3-3 willen gaan spelen. Logisch beleid?
quote:"Transfer Rosales klinkklare onzin"
Een transfer van Mauro Rosales bij Ajax is klinkklare onzin. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel als reactie op berichten in de media dat FC Porto de Argentijnse rechtsbuiten zou willen overnemen.
Van Geel heeft zelfs contact opgenomen met Co Adriaanse, de huidige trainer van Porto. Die liet weten niet in de markt te zijn voor Rosales.
Ondanks dat de Argentijn de eerste helft van het seizoen weinig speelde, wil Ajax de aanvaller niet laten gaan. Volgens Van Geel is de club tevreden en is de Argentijn belangrijk voor het systeem dat Ajax wil spelen.
Oftewel: Rosales krijgt zeker weten nog een kans. Logisch, welke andere buitenspelers heeft Ajax op dit moment?quote:
wordt niet echt lekker geseedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
overview of all the importants moment of ajax in the year 2005, dutch spoken
torrent link: http://www.ultrasuid.com/video/jaaroverzicht2005.rar.torrent
Dat zou kwalijk en sensatiegericht zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef F1Bas het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af waarom nu.nl en at5 hun nieuws van goal.com vandaan halen
Moet lukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Real Madrid heeft voor een halfjarig contract van Cassano ook nog 5 mln euro op tafel gelegd. Met een beetje mazzel kunnen we dus nog iets van 2 mln vangen voor De Jong.
Moet je nagaan dat ze goal.com zelf als bron opgeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou kwalijk en sensatiegericht zijn.
An sich is dat best frapant ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Charisteas vorig jaar gekocht voor ¤5 miljoen (!), en nu mag ie alweer weg.
Dom hé.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Charisteas vorig jaar gekocht voor ¤5 miljoen (!), en nu mag ie alweer weg.
Zoals ik al schreef, dat zijn de vruchten van wanbeleid... Er is gewoon al tijden geen slimme beslissing meer genomen, en nu moeten ze iets..quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dom hé.
Nog dommer is om vervolgens Rosenberg te kopen voor 7 miljoen, terwijl Heerenveen in de zomer 6 miljoen vraagt voor Huntelaar.
En een halfjaar later koop je Huntelaar voor 9 miljoen.
Ik snap het niet.
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Real Madrid heeft voor een halfjarig contract van Cassano ook nog 5 mln euro op tafel gelegd. Met een beetje mazzel kunnen we dus nog iets van 2 mln vangen voor De Jong.
Wat denken jullie serieus nog te kunnen vangen voor Charisteas?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef El_Bassie het volgende:
Blijven seeden die hoogtepunten mannen!
Ik vind het trouwens niet zo gek om Charisteas te verkopen, hij is de spits met de minste potentie die naar verhouding het meeste zal opleveren.
Is wellicht het proberen waard.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Fathom het volgende:
Is Rosenberg geen type om net als 10 te spelen?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Fathom het volgende:
Amoah levert zelfs nog 7 ton op dus De Jong kom op, ga maar lekker weg in de winterstopquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.
De Jong blijft lekker tot het einde van het seizoen bij ajax en loopt dan voor niks de deur uit en hij strijkt met zijn transfervrije status ook nog een flink wat tekengeld op![]()
Neen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Fathom het volgende:
Zoals geplaatst in het Transfergeruchten topic:quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Amoah levert zelfs nog 7 ton op dus De Jong kom op, ga maar lekker weg in de winterstop.
Zelf niet overtuigd dat dit een toegevoegde waarde zou zijn voor Fiorentina. Ook lijken de meeste Ajacieden niet getreurt met zijn mogelijke vertrek..quote:De Jong al enkele dagen veelgenoemde versterking voor Fiorentina. Technisch direteur Corvino zou klaar zijn om naar Nederland te vertrekken, om Ajax iets minder dan drie miljoen te beiden. De Jong zou een vierjarig contract krijgen, beginnend van 600.000 per seizoen.
Volgens VI.nl heeft ie er al 1 gevonden, Robert van Portsmouthquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Benfica (Ronald Koeman) is toch nog steeds op zoek naar een spits?
Ja, maar bij Madrid krijgt hij gewoon meer salaris, we zijn geen concurrent op dat gebied.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:53 schreef jna het volgende:
Ik zag net trouwens dat Cicinho voor "maar" 4 miljoen is gekocht door Real Madrid, die hadden we bij Ajax ook wel kunnen gebruiken als opvolger van Trabelsi.
Dat is geen spits. Naast Nuno Gomes in 4-4-2, aangezien Fabrizio Miccoli het niet echt goed doet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens VI.nl heeft ie er al 1 gevonden, Robert van Portsmouth
Die Vierklau heeft ons ook nog behoorlijk wat centen gekostquote:1. Mateja Kezman (Partizan Belgrado->PSV) 11,3 mln.
2. Klaas Jan Huntelaar (Heerenveen->Ajax) 9,0 mln.
3. Nikos Mahlas (Vitesse->Ajax) 8,6 mln.
4. Zlatan Ibrahimovic (Malmo->Ajax) 8,4 mln.
5. Jan Vennegoor of Hesselink (Twente->PSV) 8,2 mln.
6. Ferdi Vierklau (Tenerife->Ajax) 7,3 mln.
7. Alex (Santos->PSV) 7,0 mln.
8. Georgi Kinkladze (Manchester City->Ajax) 6,8 mln.
9. Ruud van Nistelrooy (Heerenveen->PSV) 6,4 mln.
10. Bob Peeters (Roda JC->Vitesse) 6,4 mln.
Helemaal mee eens. Ondanks zijn goals blijft het een kneus. Kijk maar eens wat ie allemaal voor opgelegde kansen mist, en dan vooral de manier waarop. Let bijvoorbeeld ook eens op de manier waarop hij een kopduel ingaat. Harry springt alleen maar, ogen dicht, hopen dat ie hem raakt. Verder doet ie niks, alleen maar dom springen. Zou toch anders moeten kunnen met zijn lengte..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo verdrietig doen om het toekomstige vertrek van charisteas. Hij heeft dan wel 7 uit 9 gescoord (waarvan een groot deel intikkers/koppers) maar voor de rest is hij echt dramatisch in de wedstrijd. Ik heb elke thuiswedstrijd in de Arena gezeten en heb mij echt vreselijk lopen ergeren op zijn langzame en vaak ook domme spel.
Urby erachter, probeer maar eens.quote:Een spitsen duo met rosenberg en huntelaar zal daarom ook voetballend veel beter verlopen. Nu nog de zaak voor Huntelaar dat hij zo blijft scoren zoals hij bij heerenveen deed.
Telegraaf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
5x ajax, 4x psv en 1x vitesse in de top 10
overigens... bron?
Nou, inderdaad. Wat moeten ze bij Man City gelachen hebben...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
En wat dacht je van Kinkladze
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn dat wel allemaal euro bedragen? 6,8 miljoen EURO voor Kinkladze?
Hoho, zo wordt het wel steeds meer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.
Sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoho, zo wordt het wel steeds meer!Guldens neem ik aan.
14,9 miljoen gulden zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.
Ik vind het alleen maar lachwekkend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dom hé.
Nog dommer is om vervolgens Rosenberg te kopen voor 7 miljoen, terwijl Heerenveen in de zomer 6 miljoen vraagt voor Huntelaar.
En een halfjaar later koop je Huntelaar voor 9 miljoen.
Ik snap het niet.
Echt hè.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Radegast het volgende:
Haha, Koeman met z'n Bob Peeters in de top10.![]()
De verbeterde versie van Kezman, zei men toen bij Feyenoord...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Bob Peeters.
Wist eigenlijk niet dat PSV en Ajax zulke dure aankopen deden. Duurste van Feyenoord is Lazovic. Ook niet de beste deal aller tijden.
Al was 't maar een iets mindere versie van Kezman, zelfs dat is het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Kezman, zei men toen bij Feyenoord...![]()
Je doet nou net alsof hij niet kan voetballen. Ware het niet dat het een uitstekende voetballer was!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Wat moeten ze bij Man City gelachen hebben...
En z'n mentaliteit was ook niet al te best. Dat wisten ze daar ook wel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef gras het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof hij niet kan voetballen. Ware het niet dat het een uitstekende voetballer was!
Z'n pech was dat hij moest concurreren met een van de beste Ajax-spelers aller tijden en het grootste talent uit de eigen jeugd sinds jaren.
Wie was het grootste talent destijds danquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef gras het volgende:
[..]
Je doet nou net alsof hij niet kan voetballen. Ware het niet dat het een uitstekende voetballer was!
Z'n pech was dat hij moest concurreren met een van de beste Ajax-spelers aller tijden en het grootste talent uit de eigen jeugd sinds jaren.
Richard Knopperquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wie was het grootste talent destijds dan
Die kwam in 1998/1999 nog nauwelijks aan de bak hoor bij Ajax....quote:
Grygeraquote:Grygera onderhandelt met Ajax
Ook Zdenek Grygera heeft een nieuwe aanbieding van Ajax gekregen om zijn contract te verlengen. De Tsjechische verdediger heeft nog een contract tot medio 2007. Zijn landgenoot en aanvoerder van de Amsterdammers, Tomasz Galasek, ontving twee weken geleden al een aanbieding voor verbeterd contract.
“Het gevoel is van beide kanten positief,” aldus technisch directeur Martin van Geel. “Alle partijen hebben de intentie met elkaar door te gaan.” Ajax zal tevreden zijn met de onderhandelingen, want verschillende Europese topclubs waaronder Juventus toonden al interesse in de centrale verdediger.
De Tsjechische international kwam in het seizoen 2003/2004 over van Sparta Praag. Na een aarzelend begin is hij zeker van een basisplaats bij de ploeg van trainer Danny Blind. Grygera speelde inmiddels 53 wedstrijden voor Ajax en wist hierin vier keer te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |