Sterker nog, het kan niet anders. Ze roepen nu al dat ze met KJH terugwillen naar een 4-3-3.quote:
Mss komen die nog he, laten we eerst maar is afwachtenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sterker nog, het kan niet anders. Ze roepen nu al dat ze met KJH terugwillen naar een 4-3-3.
Ze hebben zover ik weet nog geen nieuwe vleugelspelers aangetrokken dus ja...
Logisch beleid? Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft Angelos Harry Charisteas gekocht op basis van zijn goede EK, aangezien hij nog maar 25 jaar is en dit seizoen een goed gemiddelde heeft, zal Ajax voor hem het meest vangen. Als ik technisch directeur bij Ajax was, zou ik KJH nooit hebben gehaald, maar die 10 miljoen hebben geïnvesteerd in fatsoenlijke buitenspelers, want nu hebben we vijf spitsen onder contract staan, terwijl we 4-3-3 willen gaan spelen. Logisch beleid?
quote:"Transfer Rosales klinkklare onzin"
Een transfer van Mauro Rosales bij Ajax is klinkklare onzin. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel als reactie op berichten in de media dat FC Porto de Argentijnse rechtsbuiten zou willen overnemen.
Van Geel heeft zelfs contact opgenomen met Co Adriaanse, de huidige trainer van Porto. Die liet weten niet in de markt te zijn voor Rosales.
Ondanks dat de Argentijn de eerste helft van het seizoen weinig speelde, wil Ajax de aanvaller niet laten gaan. Volgens Van Geel is de club tevreden en is de Argentijn belangrijk voor het systeem dat Ajax wil spelen.
Oftewel: Rosales krijgt zeker weten nog een kans. Logisch, welke andere buitenspelers heeft Ajax op dit moment?quote:
wordt niet echt lekker geseedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
overview of all the importants moment of ajax in the year 2005, dutch spoken
torrent link: http://www.ultrasuid.com/video/jaaroverzicht2005.rar.torrent
Dat zou kwalijk en sensatiegericht zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef F1Bas het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af waarom nu.nl en at5 hun nieuws van goal.com vandaan halen
Moet lukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Real Madrid heeft voor een halfjarig contract van Cassano ook nog 5 mln euro op tafel gelegd. Met een beetje mazzel kunnen we dus nog iets van 2 mln vangen voor De Jong.
Moet je nagaan dat ze goal.com zelf als bron opgeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou kwalijk en sensatiegericht zijn.
An sich is dat best frapant ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Charisteas vorig jaar gekocht voor ¤5 miljoen (!), en nu mag ie alweer weg.
Dom hé.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Charisteas vorig jaar gekocht voor ¤5 miljoen (!), en nu mag ie alweer weg.
Zoals ik al schreef, dat zijn de vruchten van wanbeleid... Er is gewoon al tijden geen slimme beslissing meer genomen, en nu moeten ze iets..quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dom hé.
Nog dommer is om vervolgens Rosenberg te kopen voor 7 miljoen, terwijl Heerenveen in de zomer 6 miljoen vraagt voor Huntelaar.
En een halfjaar later koop je Huntelaar voor 9 miljoen.
Ik snap het niet.
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Real Madrid heeft voor een halfjarig contract van Cassano ook nog 5 mln euro op tafel gelegd. Met een beetje mazzel kunnen we dus nog iets van 2 mln vangen voor De Jong.
Wat denken jullie serieus nog te kunnen vangen voor Charisteas?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef El_Bassie het volgende:
Blijven seeden die hoogtepunten mannen!
Ik vind het trouwens niet zo gek om Charisteas te verkopen, hij is de spits met de minste potentie die naar verhouding het meeste zal opleveren.
Is wellicht het proberen waard.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Fathom het volgende:
Is Rosenberg geen type om net als 10 te spelen?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Fathom het volgende:
Amoah levert zelfs nog 7 ton op dus De Jong kom op, ga maar lekker weg in de winterstopquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.
De Jong blijft lekker tot het einde van het seizoen bij ajax en loopt dan voor niks de deur uit en hij strijkt met zijn transfervrije status ook nog een flink wat tekengeld op![]()
Neen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Fathom het volgende:
Zoals geplaatst in het Transfergeruchten topic:quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Amoah levert zelfs nog 7 ton op dus De Jong kom op, ga maar lekker weg in de winterstop.
Zelf niet overtuigd dat dit een toegevoegde waarde zou zijn voor Fiorentina. Ook lijken de meeste Ajacieden niet getreurt met zijn mogelijke vertrek..quote:De Jong al enkele dagen veelgenoemde versterking voor Fiorentina. Technisch direteur Corvino zou klaar zijn om naar Nederland te vertrekken, om Ajax iets minder dan drie miljoen te beiden. De Jong zou een vierjarig contract krijgen, beginnend van 600.000 per seizoen.
Volgens VI.nl heeft ie er al 1 gevonden, Robert van Portsmouthquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
Benfica (Ronald Koeman) is toch nog steeds op zoek naar een spits?
Ja, maar bij Madrid krijgt hij gewoon meer salaris, we zijn geen concurrent op dat gebied.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:53 schreef jna het volgende:
Ik zag net trouwens dat Cicinho voor "maar" 4 miljoen is gekocht door Real Madrid, die hadden we bij Ajax ook wel kunnen gebruiken als opvolger van Trabelsi.
Dat is geen spits. Naast Nuno Gomes in 4-4-2, aangezien Fabrizio Miccoli het niet echt goed doet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens VI.nl heeft ie er al 1 gevonden, Robert van Portsmouth
Die Vierklau heeft ons ook nog behoorlijk wat centen gekostquote:1. Mateja Kezman (Partizan Belgrado->PSV) 11,3 mln.
2. Klaas Jan Huntelaar (Heerenveen->Ajax) 9,0 mln.
3. Nikos Mahlas (Vitesse->Ajax) 8,6 mln.
4. Zlatan Ibrahimovic (Malmo->Ajax) 8,4 mln.
5. Jan Vennegoor of Hesselink (Twente->PSV) 8,2 mln.
6. Ferdi Vierklau (Tenerife->Ajax) 7,3 mln.
7. Alex (Santos->PSV) 7,0 mln.
8. Georgi Kinkladze (Manchester City->Ajax) 6,8 mln.
9. Ruud van Nistelrooy (Heerenveen->PSV) 6,4 mln.
10. Bob Peeters (Roda JC->Vitesse) 6,4 mln.
Helemaal mee eens. Ondanks zijn goals blijft het een kneus. Kijk maar eens wat ie allemaal voor opgelegde kansen mist, en dan vooral de manier waarop. Let bijvoorbeeld ook eens op de manier waarop hij een kopduel ingaat. Harry springt alleen maar, ogen dicht, hopen dat ie hem raakt. Verder doet ie niks, alleen maar dom springen. Zou toch anders moeten kunnen met zijn lengte..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap niet waarom jullie allemaal zo verdrietig doen om het toekomstige vertrek van charisteas. Hij heeft dan wel 7 uit 9 gescoord (waarvan een groot deel intikkers/koppers) maar voor de rest is hij echt dramatisch in de wedstrijd. Ik heb elke thuiswedstrijd in de Arena gezeten en heb mij echt vreselijk lopen ergeren op zijn langzame en vaak ook domme spel.
Urby erachter, probeer maar eens.quote:Een spitsen duo met rosenberg en huntelaar zal daarom ook voetballend veel beter verlopen. Nu nog de zaak voor Huntelaar dat hij zo blijft scoren zoals hij bij heerenveen deed.
Telegraaf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
5x ajax, 4x psv en 1x vitesse in de top 10
overigens... bron?
Nou, inderdaad. Wat moeten ze bij Man City gelachen hebben...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef Erwtensoep het volgende:
En wat dacht je van Kinkladze
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn dat wel allemaal euro bedragen? 6,8 miljoen EURO voor Kinkladze?
Hoho, zo wordt het wel steeds meer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.
Sorryquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoho, zo wordt het wel steeds meer!Guldens neem ik aan.
14,9 miljoen gulden zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Voor Kinkladze is ongeveer 14 miljoen euro betaald ja.
Ik vind het alleen maar lachwekkend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dom hé.
Nog dommer is om vervolgens Rosenberg te kopen voor 7 miljoen, terwijl Heerenveen in de zomer 6 miljoen vraagt voor Huntelaar.
En een halfjaar later koop je Huntelaar voor 9 miljoen.
Ik snap het niet.
Echt hè.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Radegast het volgende:
Haha, Koeman met z'n Bob Peeters in de top10.![]()
De verbeterde versie van Kezman, zei men toen bij Feyenoord...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Bob Peeters.
Wist eigenlijk niet dat PSV en Ajax zulke dure aankopen deden. Duurste van Feyenoord is Lazovic. Ook niet de beste deal aller tijden.
Al was 't maar een iets mindere versie van Kezman, zelfs dat is het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Kezman, zei men toen bij Feyenoord...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |