Waarom zouden we, ben jij toch voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had het ff druk in mijn feli topic![]()
Kunnen jullie dan niks zelf![]()
Ook dan hier nog maar eens gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef nixxx het volgende:
en meteen door slotjes heenposten hemukie
Vanochtend alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef nixxx het volgende:
en meteen door slotjes heenposten hemukie
Maar we gaan je hier nu een stuk minder zien dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanochtend al![]()
Die is wel ff snel verwijderd![]()
En dat heb ik geen eens gedaan![]()
Ik vond het al raar dat jij door een slotje heen poste..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanochtend al![]()
Die is wel ff snel verwijderd![]()
En dat heb ik geen eens gedaan![]()
Ik begrijp hieruit dat je graag van Godt af wilt ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar we gaan je hier nu een stuk minder zien dus
das godt nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Christine het volgende:
Wat is dat met die smurf?
Ja en kasta blauwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
ow.. kleurtje en rechten zijn niet gekoppeld he.. daar had yvonne een keer een leuke grap mee uitgehaald.. zichzelf zwart gemaakt
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
ow.. kleurtje en rechten zijn niet gekoppeld he.. daar had yvonne een keer een leuke grap mee uitgehaald.. zichzelf zwart gemaakt
Verhaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef nixxx het volgende:
ik ben nu het verhaal van Pheno_Arual_ aan het downen
Valt het zo op danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je graag van Godt af wilt ?![]()
march of the penguinsquote:
Ojee... je kan ze ook zien he...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmmm
ik kan notes zeggen tegenwoordig![]()
Ze zijn voor minder gezet![]()
heb jij een obsessie ofzo?quote:
ik heb er geen.. ja misschien een van lucille omdat ik een keer een ban voor mezelf had aangevraagdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmmm
zoenen met een topicquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef webspider het volgende:
Godt's eerste baggertopique!![]()
baggertopic
Oeh eindelijk, een notequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmmm
Nee, ik heb het hele verhaal gemist eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb jij een obsessie ofzo?
EnniroC heeft die pinguin gewonnen btw...
wie heb je daarvoor gepijpt gevraagd?quote:
Je hebt een mod omgekocht/bedreigd/gechanteerd/iets anders/?quote:
Gewoon goed opletten als je iets stouts doetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
wie heb je daarvoor gepijpt gevraagd?
ik doe nooit stoutquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten als je iets stouts doet
Dat klopt. Ik moet er niet aan denken om Beatrix in een ondeugende bui tegen te komenquote:
Dat lijkt me toch wel een FB-postje waardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef nixxx het volgende:
gooit die smurf zomaar mijn briljante topic op slot
Zeg Godt
misschien wel een compleet fb topic.. "kunnen die mods niet beter ingewerkt worden" ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een FB-postje waard
ik vind Beatrix denk ik wel aardig.... en als ze een paar sherry's opheeft....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik moet er niet aan denken om Beatrix in een ondeugende bui tegen te komen![]()
godt heeft nu een relatie met de complete crewquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ik niet, maar het zullen er al best aardig wat zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef JoeyT het volgende:
En?
doh! hoe lang loop je hier nu al rond BttD ? Mods zijn blauw ergo godt is mod.. op GC om precies te zijnquote:
Oh ja, cool!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
doh! hoe lang loop je hier nu al rond BttD ? Mods zijn blauw ergo godt is mod.. op GC om precies te zijn
Is het dan niet omdat hij zonder blauw en macht een beetje een huillie godt was en het nu iets beter lijkt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
doh! hoe lang loop je hier nu al rond BttD ? Mods zijn blauw ergo godt is mod.. op GC om precies te zijn
Tjeezus... ik dacht dat het een geintje was!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb jij een obsessie ofzo?
EnniroC heeft die pinguin gewonnen btw...
de fokcrew works in mysterious waysquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus... ik dacht dat het een geintje was!
Zouden onze posts omtrent dat apparaat als inspiratie hebben gediend?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:07 schreef nixxx het volgende:
en soms moet je de ware laten gaan...
Zie fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, leuk he?
Maar echt!
Gaat ie alweer wat beter met je?
Nee, daar ben jij mod voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
Hé doe niet zo eng joh!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens even wat anders doen dan fokken
Ik wist helemaal niet dat er nog andere dingen dan Fokken bestonden.quote:
Daarom. Eng. Grote boze buitenwereld, brrrrr.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er nog andere dingen dan Fokken bestonden.![]()
Ik wil niet weten wat zich daar afspeelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daarom. Eng. Grote boze buitenwereld, brrrrr.
![]()
Durf je wel tegen kleine blauwe ventjes. Als je een kerel was dan sloeg je Gargamel.quote:
Eerst smurfen, dan gargamel, en de rotkat geef ik een trapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Durf je wel tegen kleine blauwe ventjes. Als je een kerel was dan sloeg je Gargamel.![]()
Arme Asraël.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst smurfen, dan gargamel, en de rotkat geef ik een trap
Ambieer jij geen functie als smurf?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef Frezer het volgende:
Pas maar op, voor je het weet heb je een ban aan je broek hangen als je een smurf slaat.![]()
Nee dank u, zo kost Fok! ook al te veel tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ambieer jij geen functie als smurf?
Maar zo'n blauw kleurtje geeft wel een zekere status.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee dank u, zo kost Fok! ook al te veel tijd.![]()
Of dat dan weer positief is, valt te bezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar zo'n blauw kleurtje geeft wel een zekere status.![]()
Ik geef toe dat er absolute nullen zijn die het tot moderator geschopt hebben. Die mislukte skileraar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Of dat dan weer positief is, valt te bezien
Ik heb geen behoefte aan een positie op de voorgrond,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar zo'n blauw kleurtje geeft wel een zekere status.![]()
Ik vind inderdaad dat POL-mods officieel verstand van politiek moeten hebben ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een positie op de voorgrond,.
Is POL niet iets voor jou om de dictator uit te hangen?
Oeh, het is dus een kwestie van geduld tot we een blauwe Plato hebben!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat POL-mods officieel verstand van politiek moeten hebben ja.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:22 schreef nixxx het volgende:
forum : nu wel weer bereikbaarnew and improved
Ja, ik weet nog wel een goed voornemen voor het forum...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
het is wel weer raak de laatste tijd
Doet me denken aan een nummer van Frank Boeijen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik weet nog wel een goed voornemen voor het forum...![]()
Seppuku?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog wel een goed voornemen voor het forum...![]()
M'n leven! Wat doe je?quote:
Ik vond dat Fok! best een voorbeeld mocht nemen aan Ninjaburger.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vond dat Fok! best een voorbeeld mocht nemen aan Ninjaburger.
http://www.warehouse23.com/img/covers/nb1002.jpg
Thank God for Google!quote:
Jij wilt zeker wel leidinggeven aan het hele ritueel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
Seppuku?
Even informeren bij je huidige verzekeraar lijkt me dan geen slecht plan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft nog steeds niets gehoord van een of andere 'zorgtoeslag'
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:37 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jij wilt zeker wel leidinggeven aan het hele ritueel?
Jouw Japans gaat niet verder dan hentai en bukkake?quote:
Nog een halfjaartje, dan ben ik er klaar voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh, het is dus een kwestie van geduld tot we een blauwe Plato hebben!
Ok, got it...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:39 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard. Neem de katana in uw rechterhand...
En niet te vergeten Biomehanika!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw Japans gaat niet verder dan hentai en bukkake? [afbeelding]
Mijn verzekeraar heeft al de nieuwe premie/polis opgestuurd, alleen nog niets gehoord van de belastingdienst.. Morgen bellen dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:38 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Even informeren bij je huidige verzekeraar lijkt me dan geen slecht plan.
Da's toch wel een hele andere league hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:41 schreef webspider het volgende:
[..]
En niet te vergeten Biomehanika! [afbeelding]
Je zoekt een net zo hectische functie als die van Pheno?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog een halfjaartje, dan ben ik er klaar voor.![]()
Daar moet je altijd achteraan. Als ze geld van je krijgen, weten ze je wel te vinden. Wanneer je geld terugkrijgt, wordt het een ander verhaal (tig formulieren met ambtelijke taal, enz.)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:41 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn verzekeraar heeft al de nieuwe premie/polis opgestuurd, alleen nog niets gehoord van de belastingdienst.. Morgen bellen dus.
Als ik mijn tweede studie dan ook afgerond heb wel ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je zoekt een net zo hectische functie als die van Pheno?
zorgtoeslag is van de belastingdienst.. maar die heb je aangevraagd als goed is.. of je verdient teveel dan krijg je die nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:37 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft nog steeds niets gehoord van een of andere 'zorgtoeslag'
Ik heb m ook nog niet gekregen en ik verdien zeker niet te veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
zorgtoeslag is van de belastingdienst.. maar die heb je aangevraagd als goed is.. of je verdient teveel dan krijg je die niet
Maar ook Japansquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch wel een hele andere league hoor
Ik had vorig jaar 4000 euro verdiend als studentquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
zorgtoeslag is van de belastingdienst.. maar die heb je aangevraagd als goed is.. of je verdient teveel dan krijg je die niet
Da's dankjewelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef Frezer het volgende:
Arigato is toch Japans voor hallo oidTenminste dat meen ik me nog te herinneren van mijn stage. En altijd -san achter de naam,
.
Per maand? Da's niet misquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 4000 euro verdiend als student
ah.. dan krijg je 34 euro... is het niet stiekem gewoon bijgeschreven? dat hebben meer mensen gehad hoorde ik.. nog geen brief, maar al wel bijgeschreven ..34 is het maximum trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 4000 euro verdiend als student
hmmm, bijna goed.quote:
Ja, da's dan ook de enige overeenkomstquote:
Bij mij is het andersom en ik ga er 30 euro per maand op achteruit. Kut extreem-rechts kabinet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ah.. dan krijg je 34 euro... is het niet stiekem gewoon bijgeschreven? dat hebben meer mensen gehad hoorde ik.. nog geen brief, maar al wel bijgeschreven ..34 is het maximum trouwens
Ik zie nog meer overeenkomsten hoor ... Yohi maakt muziek die prima geschikt is voor beide soorten feestjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's dan ook de enige overeenkomst
mja.. 50 euro omhoog.. en dan 34 euro terug..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom en ik ga er 30 euro per maand op achteruit. Kut extreem-rechts kabinet.
60 euro omhoog en 34 euro terug.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
mja.. 50 euro omhoog.. en dan 34 euro terug..
Point jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zie nog meer overeenkomsten hoor ... Yohi maakt muziek die prima geschikt is voor beide soorten feestjes
Volgens mij ga ik er ook iets van 30 euro per maand op achteruit. Daarvoor moet ik dan wel overstappen van verzekeraar, anders wordt het nog meer. Heb overigens geen recht op toeslag (zit net boven de grens).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
Bij mij is het andersom en ik ga er 30 euro per maand op achteruit. Kut extreem-rechts kabinet.
Dat vond ik meer wat voor jou eigenlijkquote:
Ik hoefde geen Japans te kennen, maar het bedrijf werkte oa voor een Japanse autofabrikant, zodoende liepen er daar nogal wat Japanners rond. Zelf had ik meer met Zweden te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's dankjewel
En wat voor stage heb je gedaan dat je japans moet kennen?
Eigenlijk vond ik 40 euro omlaag wel relaxt!quote:
Wanneer zou 't bijgeschreven moeten zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ah.. dan krijg je 34 euro... is het niet stiekem gewoon bijgeschreven? dat hebben meer mensen gehad hoorde ik.. nog geen brief, maar al wel bijgeschreven ..34 is het maximum trouwens
Nope, jij vond dat ik dat eerst maar es onder de knie moest krijgen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jouw Japans gaat niet verder dan hentai en bukkake? [afbeelding]
Ik heb de afgelopen dagen inderdaad te veel gezopen, moet nu weer gaan matigen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vond ik meer wat voor jou eigenlijk![]()
ik ga 6 euro omlaag qua premie (betaalde 118,50. bij huidige verzekeraar is 't 112,50). Ex student en geen werk = particulieren ziektekostenverzekeringquote:
Een studentenverzekering was beduidend lager dan 118,50 euro per maand kan ik je mededelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik ga 6 euro omlaag qua premie (betaalde 118,50. bij huidige verzekeraar is 't 112,50). Ex student en geen werk = particulieren ziektekostenverzekering
Heb je er wel een brief van gehad, gaat nl niet automatisch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer zou 't bijgeschreven moeten zijn?
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef Litpho het volgende:
Ik ga er alleen maar op vooruit. Mijn ziektekosten worden betaald door mijn baas en ik ga weg bij Anova.
Bedrag (euro) 34,00 Bijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer zou 't bijgeschreven moeten zijn?
Hey nixxx. Vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
nog steeds geen mail van die overjarige gitarist! ik sterf van nieuwsgierigheid
ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij jaquote:
Verhip,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
zo kreeg ik hem.. waar de XXX-en persoonlijke info zijn
nee.. elke maand vlak voor de premie afgeschreven wordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip,. Die heb ik al wel. Ik dacht dat je ineens het jaarbedrag kreeg.
quote:
Dan heb ik m ook gehad, ik had inderdaad ook erop gerekend het bedrag voor het hele jaar te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip,. Die heb ik al wel. Ik dacht dat je ineens het jaarbedrag kreeg.
Het valt mee, ik had haar boodschap aan jou ook gewoon in je fotoboek kunnen overtikken. Dan had je pas een gezond rood blosje bij haar opgewektquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
het moet wel iets interessants zijn Litpho.. blinky schaamde zich rot en dat kan niet om jouw kaartje geweest zijn...
Ah, kløternøker enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoefde geen Japans te kennen, maar het bedrijf werkte oa voor een Japanse autofabrikant, zodoende liepen er daar nogal wat Japanners rond. Zelf had ik meer met Zweden te maken.
Of was 't nou kanpai?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, jij vond dat ik dat eerst maar es onder de knie moest krijgen!![]()
Kampai!
Of plaats die afbeelding hier, dan kunnen wij er tenminste ook over meelachen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:was dat het... tik het dan nog maar eens in mijn FB .. met een cc-tje in blinkies FB hehehehe
Kampai natuurlijk, dat andere is een verbastering / spreektaal.quote:
Ben jij nog nooit eerder mod geweest dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit eerder mod geweest dan?
Hoe kom je dan aan zo'n postcount?quote:
Ah, dat had ik wel verwacht eigenlijk....quote:
Met jullie pratenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan zo'n postcount?.
Naar mijn idee krijg je die tandartsverzekering er noooit uit. zeker als dat exclusief techniekkosten blijkt te wezen. De polis van het nieuwe zorgstelsel ziet er idd iets beter uit dan mijn oude particuliere verzekering en kost ook een hoop minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb vuurwerk gekocht van mijn zorgtoeslag
Ik betaal trouwens 82,50 per maand en dan nog 12,50 voor de tandarts verzekering (die ik toch niet gebruik). Al met al komt het inclusief de zorgtoeslag toch zeker dicht in de buurt van wat ik eerst betaalde. Ik ben allang blij dat het nieuwe zorgstelsel er is, ik werd pas goed ziek van dat oude zorgstelsel waar geen enkel touw aan vast te knopen was
Het is diequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelijk liever!
Valt het op
zodra je admin wordt is dat wel overquote:
FA's die al uitgebreid hun bondagefetish overal laten hangen...quote:
JA die had ik dus even gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
FA's die al uitgebreid hun bondagefetish overal laten hangen...
doe maar eensquote:
Je hebt inderdaad helemaal geen klap aan die tandartsverzekeringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
Naar mijn idee krijg je die tandartsverzekering er noooit uit. zeker als dat exclusief techniekkosten blijkt te wezen. De polis van het nieuwe zorgstelsel ziet er idd iets beter uit dan mijn oude particuliere verzekering en kost ook een hoop minder.
Wacht maar tot je een keer naar de SEH moetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad helemaal geen klap aan die tandartsverzekering. Maar goed, ik ben sowieso al vaker genaaid door verzekeringen dus genaaid word je toch wel
. Ik ben allang blij dat ik nu niet meer dat gezeik heb met dubbel verzekerd zijn, premie terugvragen bij particulier dan wel ziekenfonds (weet ik veel, zo ondoorzichtig als de pest ook). Al met al een verbetering...
Alleen jammer dat ik mezelf nu weer voor 220 euro genaaid heb door gebruik te maken van 1 sessie fysiotherapie, en dan vervalt heel je no claim gedoe (ofzoiets). Dure fysiobehandeling![]()
SEH?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer naar de SEH moet
Als je eigenlijk nooit aanspraak hoeft te maken op je verzekering kun je eventueel kiezen voor een hoger eigen risico. Scheelt je weer in de premie. Bij m'n huidige verzekeraar ga ik bijna 110 euro pm betalen, binnenkort gaat dat terug naar ongeveer 90 euro, omdat m'n werkgever een goed contract heeft kunnen afsluiten met een zorgverzekeringsmaatschappij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik betaal trouwens 82,50 per maand en dan nog 12,50 voor de tandarts verzekering (die ik toch niet gebruik).
okeeeeeejj... sorry I even askedquote:
Jep, zoiets zat ik eerst over te denken, want ik gebruik mijn verzekering vrijwel nooit (teren op de maatschappijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je eigenlijk nooit aanspraak hoeft te maken op je verzekering kun je eventueel kiezen voor een hoger eigen risico. Scheelt je weer in de premie. Bij m'n huidige verzekeraar ga ik bijna 110 euro pm betalen, binnenkort gaat dat terug naar ongeveer 90 euro, omdat m'n werkgever een goed contract heeft kunnen afsluiten met een zorgverzekeringsmaatschappij.
Hoe komt dat zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik vannacht de hele nacht maar doorpost... slapen komt er niet meer van
Die link van Litpho....quote:
hey jij lijkt wel wat op wolkjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:36 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik kom nog maar eens kijken. Hoi
Wolkje? Geen idee wie het is. Ik ben al eens eerder geregistreerd geweest maar dat was ongeveer in 2003.quote:
Fotoboek van Wolkje das wolkje.. maar die is een stukkie jonger wel..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Wolkje? Geen idee wie het is. Ik ben al eens eerder geregistreerd geweest maar dat was ongeveer in 2003.
Moet ik het leuk vinden met ene wolkje vergeleken te worden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wolkje komt hier ook wel eens.
Hoef je helemaal niet erg te vinden hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Moet ik het leuk vinden met ene wolkje vergeleken te worden?
Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:36 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik kom nog maar eens kijken. Hoi
Het gesprek gaat hier toch altijd ergens naar toe? Of het nuttig is is meestal wel de vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi. Wees welkom, praat mee en wees vooral niet bevreesd om een onderwerp in de groep te gooien als het gesprek nergens naar toe lijkt te gaan
.
En een paar tinten lichter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Fotoboek van Wolkje das wolkje.. maar die is een stukkie jonger wel..![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
als het gesprek nergens naar toe lijkt te gaan.
Ja, maar voor iemand die niet al minimaal drie maanden hier heeft gelurkt lijkt het soms wel eens andersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gesprek gaat hier toch altijd ergens naar toe?
Niet dat ik weet, maar we kunnen de schijn vast wel ophouden. Toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Frezer het volgende:
[..], gaat het gesprek wel eens ergens naartoe?
Ik heb geen tv hier op zolder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Godt, ga eens snel nederland 2 kijken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik doe al langer mee en mis het nog regelmatig volledig hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar voor iemand die niet al minimaal drie maanden hier heeft gelurkt lijkt het soms wel eens anders.
Iets van 100 topics terug, een hockeysterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik heb geen tv hier op zolder.![]()
Vertel?
Je gaat ons verlaten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
ok ok misschien zal ik hier toch iets minder zijn
Net nu je je zo sociaal ging gedragen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Nederland 2 nou al op?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Jongen, ik kan niet wennen aan je smurfen status . . .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Het houdt je van de straat,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Of het nuttig is is meestal wel de vraag
Ja, Spaans.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef nixxx het volgende:
wel wat lichter ja.. zit er iets zuidelijks in je?
Ellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets van 100 topics terug, een hockeyster![]()
leukquote:
Sterallures? Nu al? Gisteren was je nog zwart.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Zeg maar gerust veel hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
leukVrouwen die iets met spaans hebben
Truste BttDquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag SC mensenIk ga slapen
![]()
Het was een zeer fijne dag
Hij moet nog even wennen aan het blauw hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Sterallures? Nu al? Gisteren was je nog zwart.
Ik ken je dan wel niet maar slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag SC mensenIk ga slapen
![]()
Het was een zeer fijne dag
Oh jee!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef Pheno het volgende:
oh jee, godt modt...
Slaap lekker. Ik ga trouwens ook zo. Dag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef nixxx het volgende:
veel hoor
ik ga ook slapenen mijn foon opladen.. das wel nodig
Dat kan ook als je wakker bent hoor,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef nixxx het volgende:
ik ga ook slapenen mijn foon opladen.. das wel nodig
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh jee!
Pheno niet meer dezelfde kleur![]()
Het is bedtijd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
Truste rest ook,
iedereen gaat dus ineens
Dat zal het wel zijn, ik moet de meest gehate user zijnquote:
Ligt er maar net aan hoe laat je weer moet opstaanquote:
Daar is toch ook ieder jaar een poll voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik moet de meest gehate user zijn
dag Pheno.. werkse morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik moet de meest gehate user zijn
GC mod toch? Mag je hier dan wel modden of moet je dat aan de R&P mods overlaten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
Hier heb ik geen voorbeeldfunctie
Hier ben ik normale user
Daar is hij te onbekend voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is toch ook ieder jaar een poll voor
Hij zit nog in z'n proeftijd, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
GC mod toch? Mag je hier dan wel modden of moet je dat aan de R&P mods overlaten?
Precies, ik struin niet heel het forum afquote:
Daarom maak ik me juist geen zorgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hij zit nog in z'n proeftijd, dus maak je geen zorgen.
Blijft de vraag staan. Is het de bedoeling dat een mod zich bij zijn eigen stuk houdt of mag ie overal modden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hij zit nog in z'n proeftijd, dus maak je geen zorgen.
Beide.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft de vraag staan. Is het de bedoeling dat een mod zich bij zijn eigen stuk houdt of mag ie overal modden?
in eerste instantie altijd aan de R&P mods.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
GC mod toch? Mag je hier dan wel modden of moet je dat aan de R&P mods overlaten?
Moksquote:
Dan krijg je dus termen als gastslotje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
in eerste instantie altijd aan de R&P mods.
Maar zaken die absoluut niet toegestaan zijn en er zijn geen mods dan mag ik die aanpassen of sluiten
Ik voelde me behoorlijk in de steek gelaten...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moks. Sorry, ik had telefoon daarstraks
.
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus termen als gastslotje?
En nee, ik maak me dus geen zorgen
Er komt een volgende keer?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voelde me behoorlijk in de steek gelaten...![]()
Tip voor de volgende keer: zeg iets als "ik heb telefoon" of iets dergelijks![]()
Ik wil wel even mijn best doen hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
En die zal ik dan netjes melden aan de mods van het subforum.
En ik niet alleen uiteraard!
En ik maak me ook niet zoveel zorgen bij je. Weinig bagger uit je vingers zien komen
Ik ga je er niet toe aanzettenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil wel even mijn best doen hoor![]()
Nouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga je er niet toe aanzetten
En volgens mij zijn er ook nog R&P modjes aanwezig![]()
Ik weet nou niet of je daar ruzie mee wil hebben![]()
Misschien wil hij wel een keer door Catwoman over de knie gelegd worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga je er niet toe aanzetten
En volgens mij zijn er ook nog R&P modjes aanwezig![]()
Ik weet nou niet of je daar ruzie mee wil hebben![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel een keer door Catwoman over de knie gelegd worden.
Bijna allemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef Mokster het volgende:
Wij zijn allemaal modelusers toch hier?
quote:
Voor grote plaatjes ga ik meestal niet verder dan 400*300. Laadt vrij snel en het is vrij goed zichtbaar. Als je een soort van diashow wilt maken (als je op het plaatje klikt, zie je de volledige versie), dan zou ik max. 100*100 doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Even een rare vraag,
weet iemand wat een goede afmeting is voor foto's op een website?
1024 x 768?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Even een rare vraag,
weet iemand wat een goede afmeting is voor foto's op een website?
Die thumbnails 100 x 100 ok.. Maar 400 x 300 is wel erg 1990quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor grote plaatjes ga ik meestal niet verder dan 400*300. Laadt vrij snel en het is vrij goed zichtbaar. Als je een soort van diashow wilt maken, dan zou ik max. 100*100 doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |