Ik zou me er absoluut niet goed bij voelen. Maar ik ben ook veel te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef -Angel- het volgende:
Graag wel serieuze reacties. Ik wil wel eens weten hoe degene zich voelde. Ik denk geweldig, denk jij dat ook niet?
Hoezo voel je, je niet zo geweldig?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef -Angel- het volgende:
Graag wel serieuze reacties. Ik wil wel eens weten hoe degene zich voelde. Ik denk geweldig, denk jij dat ook niet?
Iemand zijn vrouwtje palen.quote:
Ik vermoed dat de TS ook wel ruimte over wil laten voor een vrouw-vrouw affaire, als je het maar vriendelijk vraagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of mannetje voor de vrouwelijke versie, toch?
Gepaald worden in dat geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of mannetje voor de vrouwelijke versie, toch?
Ik zal het wel doen, ik heb tenslotte een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Wie spreekt TS aan? De man die elke dag zijn vrouw aanduwt nadat TS met zijn broodtrommeltje naar het werk is vertrokken?
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen. Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Zoiets?
Ze doen aan bondage???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Zeg TS, het palen van de buurvrouw is niet netjes hoor, als ze al een hubbie heeft. Het is wel erg lekker en geil om een getouwde meid uit te wonen, maar ethisch not done.
Damn, weer zo'n mooie Freudiaanse typo.quote:
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetishquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen. Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwens.
Maar da's dan wel weer interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetish.
![]()
Ow, dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen.
Tja, ontkennen heeft weinig zin nu denk ik.quote:Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwens.
Was die voor mijn bondige uitleg of Lucille's fetish?quote:
En jij hebt gelijk interesse. Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetish.
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Litpho het volgende:
Was die voor mijn bondige uitleg of Lucille's fetish?.
Ik moet toch eens gaan werken aan mijn doorzichtigheid...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:20 schreef Lucille het volgende:
En jij hebt gelijk interesse. Hoi
mailadres van CC pakt
Die man.of eventueel vrouwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Wie spreekt TS aan? De man die elke dag zijn vrouw aanduwt nadat TS met zijn broodtrommeltje naar het werk is vertrokken?
Dus je weet niet of je vrouw door een andere man of door een andere vrouw elke dag doorgesmeerd wordt nadat jij de voordeur achter je hebt dichtgetrokken?quote:
Het mooiste is nog om haar wat sperma te laten bewaren en dat ze dat dan de volgende ochtend bij zijn brood op smeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
ja lache! ik voel me altijd helemaal het mannetje als ik weer een relatie kapot heb gemaakt. another nod on my guitar. ik slaap die tijden, als de spanningen tussen dat sletje en die broodtrommelman het hoogst oplopen, het best. heerlijk warm gevoel.
Ik zou een compleet kwakkie door het gebakken ei doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
Het mooiste is nog om haar wat sperma te laten bewaren en dat ze dat dan de volgende ochtend bij zijn brood op smeert.![]()
het is ook bewezen dat vrouwen sneller zwanger raken met een buitenechtelijke man en dat zou heel goed gerelateerd kunnen zijn aan het orgasme. immers dat stuwt het zaad, sneller, dieper en warmer naar de eicel toe. 'vreemdgaan, 3x beter!'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Lucille het volgende:
Het is bewezen dat vrouwen heftiger klaarkomen bij buitenechtelijke seks. Zie 'The naked ape'.
ja of dat ie de volgende dag een snotterige tandenborstel heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
Het mooiste is nog om haar wat sperma te laten bewaren en dat ze dat dan de volgende ochtend bij zijn brood op smeert.![]()
En dan de geaborteerde foetus verwerken tot salamiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is ook bewezen dat vrouwen sneller zwanger raken met een buitenechtelijke man en dat zou heel goed gerelateerd kunnen zijn aan het orgasme. immers dat stuwt het zaad, sneller, dieper en warmer naar de eicel toe. 'vreemdgaan, 3x beter!'
Ik zou er roerei van maken. Just in case.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zou een compleet kwakkie door het gebakken ei doen.![]()
nou... er lopen genoeg kinderen rond met een andere vader terwijl alleen de moeder dit weet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Laton het volgende:
[..]
En dan de geaborteerde foetus verwerken tot salami![]()
quote:
Het zogenaamde koekoeksjong.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou... er lopen genoeg kinderen rond met een andere vader terwijl alleen de moeder dit weet.
Zo;n kind past toch niet in de broodtrommel..denk eens na joh !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou... er lopen genoeg kinderen rond met een andere vader terwijl alleen de moeder dit weet.
spreek je uit ervaring nou?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef -Angel- het volgende:
Maar goed er zijn heel wat niet in een relatie zijnde moderators, voelen jullie je nooit schuldig als je weer eens te keer bent gegaan met de man van je beste vriendin?![]()
And vice versa!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |