Ik zou me er absoluut niet goed bij voelen. Maar ik ben ook veel te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef -Angel- het volgende:
Graag wel serieuze reacties. Ik wil wel eens weten hoe degene zich voelde. Ik denk geweldig, denk jij dat ook niet?
Hoezo voel je, je niet zo geweldig?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef -Angel- het volgende:
Graag wel serieuze reacties. Ik wil wel eens weten hoe degene zich voelde. Ik denk geweldig, denk jij dat ook niet?
Iemand zijn vrouwtje palen.quote:
Ik vermoed dat de TS ook wel ruimte over wil laten voor een vrouw-vrouw affaire, als je het maar vriendelijk vraagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of mannetje voor de vrouwelijke versie, toch?
Gepaald worden in dat geval.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Of mannetje voor de vrouwelijke versie, toch?
Ik zal het wel doen, ik heb tenslotte een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Wie spreekt TS aan? De man die elke dag zijn vrouw aanduwt nadat TS met zijn broodtrommeltje naar het werk is vertrokken?
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen. Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Zoiets?
Ze doen aan bondage???quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Lucille het volgende:
Zeg TS, het palen van de buurvrouw is niet netjes hoor, als ze al een hubbie heeft. Het is wel erg lekker en geil om een getouwde meid uit te wonen, maar ethisch not done.
Damn, weer zo'n mooie Freudiaanse typo.quote:
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetishquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen. Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwens.
Maar da's dan wel weer interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetish.
![]()
Ow, dat zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Copycat "wie wordt aangesproken door TS" ipv "wie spreekt TS eens toe" maar ik kan me vergissen.
Tja, ontkennen heeft weinig zin nu denk ik.quote:Goed om te zien dat mensen met een voorbeeldfunctie over zoveel praktijkervaring blijken te beschikken trouwens.
Was die voor mijn bondige uitleg of Lucille's fetish?quote:
En jij hebt gelijk interesse. Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad... Wie wordt door TS aangesproken? was mijn vraag. En Lucille duikt er meteen bovenop met een bondage fetish.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |