Een studentenverzekering was beduidend lager dan 118,50 euro per maand kan ik je mededelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik ga 6 euro omlaag qua premie (betaalde 118,50. bij huidige verzekeraar is 't 112,50). Ex student en geen werk = particulieren ziektekostenverzekering
Heb je er wel een brief van gehad, gaat nl niet automatisch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer zou 't bijgeschreven moeten zijn?
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef Litpho het volgende:
Ik ga er alleen maar op vooruit. Mijn ziektekosten worden betaald door mijn baas en ik ga weg bij Anova.
Bedrag (euro) 34,00 Bijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wanneer zou 't bijgeschreven moeten zijn?
Hey nixxx. Vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
nog steeds geen mail van die overjarige gitarist! ik sterf van nieuwsgierigheid
ggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jij jaquote:
Verhip,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
zo kreeg ik hem.. waar de XXX-en persoonlijke info zijn
nee.. elke maand vlak voor de premie afgeschreven wordquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip,. Die heb ik al wel. Ik dacht dat je ineens het jaarbedrag kreeg.
quote:
Dan heb ik m ook gehad, ik had inderdaad ook erop gerekend het bedrag voor het hele jaar te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip,. Die heb ik al wel. Ik dacht dat je ineens het jaarbedrag kreeg.
Het valt mee, ik had haar boodschap aan jou ook gewoon in je fotoboek kunnen overtikken. Dan had je pas een gezond rood blosje bij haar opgewektquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef nixxx het volgende:
het moet wel iets interessants zijn Litpho.. blinky schaamde zich rot en dat kan niet om jouw kaartje geweest zijn...
Ah, kløternøker enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hoefde geen Japans te kennen, maar het bedrijf werkte oa voor een Japanse autofabrikant, zodoende liepen er daar nogal wat Japanners rond. Zelf had ik meer met Zweden te maken.
Of was 't nou kanpai?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, jij vond dat ik dat eerst maar es onder de knie moest krijgen!![]()
Kampai!
Of plaats die afbeelding hier, dan kunnen wij er tenminste ook over meelachen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:was dat het... tik het dan nog maar eens in mijn FB .. met een cc-tje in blinkies FB hehehehe
Kampai natuurlijk, dat andere is een verbastering / spreektaal.quote:
Ben jij nog nooit eerder mod geweest dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit eerder mod geweest dan?
Hoe kom je dan aan zo'n postcount?quote:
Ah, dat had ik wel verwacht eigenlijk....quote:
Met jullie pratenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan zo'n postcount?.
Naar mijn idee krijg je die tandartsverzekering er noooit uit. zeker als dat exclusief techniekkosten blijkt te wezen. De polis van het nieuwe zorgstelsel ziet er idd iets beter uit dan mijn oude particuliere verzekering en kost ook een hoop minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb vuurwerk gekocht van mijn zorgtoeslag
Ik betaal trouwens 82,50 per maand en dan nog 12,50 voor de tandarts verzekering (die ik toch niet gebruik). Al met al komt het inclusief de zorgtoeslag toch zeker dicht in de buurt van wat ik eerst betaalde. Ik ben allang blij dat het nieuwe zorgstelsel er is, ik werd pas goed ziek van dat oude zorgstelsel waar geen enkel touw aan vast te knopen was
Het is diequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelijk liever!
Valt het op
zodra je admin wordt is dat wel overquote:
FA's die al uitgebreid hun bondagefetish overal laten hangen...quote:
JA die had ik dus even gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
FA's die al uitgebreid hun bondagefetish overal laten hangen...
doe maar eensquote:
Je hebt inderdaad helemaal geen klap aan die tandartsverzekeringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
Naar mijn idee krijg je die tandartsverzekering er noooit uit. zeker als dat exclusief techniekkosten blijkt te wezen. De polis van het nieuwe zorgstelsel ziet er idd iets beter uit dan mijn oude particuliere verzekering en kost ook een hoop minder.
Wacht maar tot je een keer naar de SEH moetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad helemaal geen klap aan die tandartsverzekering. Maar goed, ik ben sowieso al vaker genaaid door verzekeringen dus genaaid word je toch wel
. Ik ben allang blij dat ik nu niet meer dat gezeik heb met dubbel verzekerd zijn, premie terugvragen bij particulier dan wel ziekenfonds (weet ik veel, zo ondoorzichtig als de pest ook). Al met al een verbetering...
Alleen jammer dat ik mezelf nu weer voor 220 euro genaaid heb door gebruik te maken van 1 sessie fysiotherapie, en dan vervalt heel je no claim gedoe (ofzoiets). Dure fysiobehandeling![]()
SEH?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer naar de SEH moet
Als je eigenlijk nooit aanspraak hoeft te maken op je verzekering kun je eventueel kiezen voor een hoger eigen risico. Scheelt je weer in de premie. Bij m'n huidige verzekeraar ga ik bijna 110 euro pm betalen, binnenkort gaat dat terug naar ongeveer 90 euro, omdat m'n werkgever een goed contract heeft kunnen afsluiten met een zorgverzekeringsmaatschappij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik betaal trouwens 82,50 per maand en dan nog 12,50 voor de tandarts verzekering (die ik toch niet gebruik).
Spoed eisende hulpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |