Jep, zoiets zat ik eerst over te denken, want ik gebruik mijn verzekering vrijwel nooit (teren op de maatschappijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je eigenlijk nooit aanspraak hoeft te maken op je verzekering kun je eventueel kiezen voor een hoger eigen risico. Scheelt je weer in de premie. Bij m'n huidige verzekeraar ga ik bijna 110 euro pm betalen, binnenkort gaat dat terug naar ongeveer 90 euro, omdat m'n werkgever een goed contract heeft kunnen afsluiten met een zorgverzekeringsmaatschappij.
Hoe komt dat zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik vannacht de hele nacht maar doorpost... slapen komt er niet meer van
Die link van Litpho....quote:
hey jij lijkt wel wat op wolkjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:36 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik kom nog maar eens kijken. Hoi
Wolkje? Geen idee wie het is. Ik ben al eens eerder geregistreerd geweest maar dat was ongeveer in 2003.quote:
Fotoboek van Wolkje das wolkje.. maar die is een stukkie jonger wel..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Wolkje? Geen idee wie het is. Ik ben al eens eerder geregistreerd geweest maar dat was ongeveer in 2003.
Moet ik het leuk vinden met ene wolkje vergeleken te worden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wolkje komt hier ook wel eens.
Hoef je helemaal niet erg te vinden hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Moet ik het leuk vinden met ene wolkje vergeleken te worden?
Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:36 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik kom nog maar eens kijken. Hoi
Het gesprek gaat hier toch altijd ergens naar toe? Of het nuttig is is meestal wel de vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoi. Wees welkom, praat mee en wees vooral niet bevreesd om een onderwerp in de groep te gooien als het gesprek nergens naar toe lijkt te gaan
.
En een paar tinten lichter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Fotoboek van Wolkje das wolkje.. maar die is een stukkie jonger wel..![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
als het gesprek nergens naar toe lijkt te gaan.
Ja, maar voor iemand die niet al minimaal drie maanden hier heeft gelurkt lijkt het soms wel eens andersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gesprek gaat hier toch altijd ergens naar toe?
Niet dat ik weet, maar we kunnen de schijn vast wel ophouden. Toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Frezer het volgende:
[..], gaat het gesprek wel eens ergens naartoe?
Ik heb geen tv hier op zolder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Godt, ga eens snel nederland 2 kijken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik doe al langer mee en mis het nog regelmatig volledig hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar voor iemand die niet al minimaal drie maanden hier heeft gelurkt lijkt het soms wel eens anders.
Iets van 100 topics terug, een hockeysterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik heb geen tv hier op zolder.![]()
Vertel?
Je gaat ons verlaten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
ok ok misschien zal ik hier toch iets minder zijn
Net nu je je zo sociaal ging gedragen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Nederland 2 nou al op?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Jongen, ik kan niet wennen aan je smurfen status . . .quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Het houdt je van de straat,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Of het nuttig is is meestal wel de vraag
Ja, Spaans.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef nixxx het volgende:
wel wat lichter ja.. zit er iets zuidelijks in je?
Ellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets van 100 topics terug, een hockeyster![]()
Ja, das wel nodig hequote:
leukquote:
Sterallures? Nu al? Gisteren was je nog zwart.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Zeg maar gerust veel hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
leukVrouwen die iets met spaans hebben
Truste BttDquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag SC mensenIk ga slapen
![]()
Het was een zeer fijne dag
Hij moet nog even wennen aan het blauw hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Sterallures? Nu al? Gisteren was je nog zwart.
Ik ken je dan wel niet maar slaap lekker!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag SC mensenIk ga slapen
![]()
Het was een zeer fijne dag
Oh jee!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef Pheno het volgende:
oh jee, godt modt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |