Waarom zouden we, ben jij toch voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had het ff druk in mijn feli topic![]()
Kunnen jullie dan niks zelf![]()
Ook dan hier nog maar eens gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef nixxx het volgende:
en meteen door slotjes heenposten hemukie
Vanochtend alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef nixxx het volgende:
en meteen door slotjes heenposten hemukie
Maar we gaan je hier nu een stuk minder zien dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanochtend al![]()
Die is wel ff snel verwijderd![]()
En dat heb ik geen eens gedaan![]()
Ik vond het al raar dat jij door een slotje heen poste..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vanochtend al![]()
Die is wel ff snel verwijderd![]()
En dat heb ik geen eens gedaan![]()
Ik begrijp hieruit dat je graag van Godt af wilt ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar we gaan je hier nu een stuk minder zien dus
das godt nuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef Christine het volgende:
Wat is dat met die smurf?
Ja en kasta blauwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
ow.. kleurtje en rechten zijn niet gekoppeld he.. daar had yvonne een keer een leuke grap mee uitgehaald.. zichzelf zwart gemaakt
Kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
ow.. kleurtje en rechten zijn niet gekoppeld he.. daar had yvonne een keer een leuke grap mee uitgehaald.. zichzelf zwart gemaakt
Verhaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:42 schreef nixxx het volgende:
ik ben nu het verhaal van Pheno_Arual_ aan het downen
Valt het zo op danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je graag van Godt af wilt ?![]()
march of the penguinsquote:
Ojee... je kan ze ook zien he...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmmm
ik kan notes zeggen tegenwoordig![]()
Ze zijn voor minder gezet![]()
heb jij een obsessie ofzo?quote:
ik heb er geen.. ja misschien een van lucille omdat ik een keer een ban voor mezelf had aangevraagdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmmm
zoenen met een topicquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef webspider het volgende:
Godt's eerste baggertopique!![]()
baggertopic
Oeh eindelijk, een notequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hmmmm
Nee, ik heb het hele verhaal gemist eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb jij een obsessie ofzo?
EnniroC heeft die pinguin gewonnen btw...
wie heb je daarvoor gepijpt gevraagd?quote:
Je hebt een mod omgekocht/bedreigd/gechanteerd/iets anders/?quote:
Gewoon goed opletten als je iets stouts doetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
wie heb je daarvoor gepijpt gevraagd?
ik doe nooit stoutquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten als je iets stouts doet
Dat klopt. Ik moet er niet aan denken om Beatrix in een ondeugende bui tegen te komenquote:
Dat lijkt me toch wel een FB-postje waardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef nixxx het volgende:
gooit die smurf zomaar mijn briljante topic op slot
Zeg Godt
misschien wel een compleet fb topic.. "kunnen die mods niet beter ingewerkt worden" ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel een FB-postje waard
ik vind Beatrix denk ik wel aardig.... en als ze een paar sherry's opheeft....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik moet er niet aan denken om Beatrix in een ondeugende bui tegen te komen![]()
godt heeft nu een relatie met de complete crewquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ik niet, maar het zullen er al best aardig wat zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:05 schreef JoeyT het volgende:
En?
doh! hoe lang loop je hier nu al rond BttD ? Mods zijn blauw ergo godt is mod.. op GC om precies te zijnquote:
Oh ja, cool!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
doh! hoe lang loop je hier nu al rond BttD ? Mods zijn blauw ergo godt is mod.. op GC om precies te zijn
Is het dan niet omdat hij zonder blauw en macht een beetje een huillie godt was en het nu iets beter lijkt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
doh! hoe lang loop je hier nu al rond BttD ? Mods zijn blauw ergo godt is mod.. op GC om precies te zijn
Tjeezus... ik dacht dat het een geintje was!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb jij een obsessie ofzo?
EnniroC heeft die pinguin gewonnen btw...
de fokcrew works in mysterious waysquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeezus... ik dacht dat het een geintje was!
Zouden onze posts omtrent dat apparaat als inspiratie hebben gediend?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:07 schreef nixxx het volgende:
en soms moet je de ware laten gaan...
Zie fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja, leuk he?
Maar echt!
Gaat ie alweer wat beter met je?
Nee, daar ben jij mod voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef Godlike02 het volgende:
Hé doe niet zo eng joh!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens even wat anders doen dan fokken
Ik wist helemaal niet dat er nog andere dingen dan Fokken bestonden.quote:
Daarom. Eng. Grote boze buitenwereld, brrrrr.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er nog andere dingen dan Fokken bestonden.![]()
Ik wil niet weten wat zich daar afspeelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daarom. Eng. Grote boze buitenwereld, brrrrr.
![]()
Durf je wel tegen kleine blauwe ventjes. Als je een kerel was dan sloeg je Gargamel.quote:
Eerst smurfen, dan gargamel, en de rotkat geef ik een trapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Durf je wel tegen kleine blauwe ventjes. Als je een kerel was dan sloeg je Gargamel.![]()
Arme Asraël.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst smurfen, dan gargamel, en de rotkat geef ik een trap
Ambieer jij geen functie als smurf?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef Frezer het volgende:
Pas maar op, voor je het weet heb je een ban aan je broek hangen als je een smurf slaat.![]()
Nee dank u, zo kost Fok! ook al te veel tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ambieer jij geen functie als smurf?
Maar zo'n blauw kleurtje geeft wel een zekere status.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nee dank u, zo kost Fok! ook al te veel tijd.![]()
Of dat dan weer positief is, valt te bezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar zo'n blauw kleurtje geeft wel een zekere status.![]()
Ik geef toe dat er absolute nullen zijn die het tot moderator geschopt hebben. Die mislukte skileraar bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Of dat dan weer positief is, valt te bezien
Ik heb geen behoefte aan een positie op de voorgrond,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar zo'n blauw kleurtje geeft wel een zekere status.![]()
Ik vind inderdaad dat POL-mods officieel verstand van politiek moeten hebben ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan een positie op de voorgrond,.
Is POL niet iets voor jou om de dictator uit te hangen?
Oeh, het is dus een kwestie van geduld tot we een blauwe Plato hebben!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat POL-mods officieel verstand van politiek moeten hebben ja.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:22 schreef nixxx het volgende:
forum : nu wel weer bereikbaarnew and improved
Ja, ik weet nog wel een goed voornemen voor het forum...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
het is wel weer raak de laatste tijd
Doet me denken aan een nummer van Frank Boeijen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik weet nog wel een goed voornemen voor het forum...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |