Met jouw onderschrift moet je dat ook wel weten natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
Het is John Wayne
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
Het is John Wayne
Hehe, dat is nog blijven hangen door de top 2000quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met jouw onderschrift moet je dat ook wel weten natuurlijk...![]()
Neuh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef Berkery het volgende:
Al Bundy!
quote:Murder 20-Sep-1864, Centralia, MO
Robbery 20-Sep-1864, Centralia, MO
Bank Robbery 20-Mar-1868, Russellville, KY
Bank Robbery 1869, Gallatin, MO
Bank Robbery 3-Jun-1871, Coryton, IA
Murder 29-Apr-1872, Columbia, KY
Bank Robbery 29-Apr-1872, Columbia, KY
Robbery 26-Sep-1872, Kansas City Fair ($8,000)
Bank Robbery 27-May-1873, Savings Association, Genevieve, MO
Robbery 21-Jul-1873, Chicago, Rock Island & Pacific RR, Adair, IA
Robbery 15-Jan-1874, Hot Springs, AR (stagecoach)
Robbery 31-Jan-1874, St. Louis Iron Mountain & Southern RR
Bank Robbery 6-Sep-1875, Huntington, VA
Robbery 7-Jul-1876, Missouri-Pacific RR
Murder 7-Sep-1876, First National Bank of Northfield, MN
Robbery 8-Oct-1879, Chicago, Alton & St. Louis RR
Robbery 11-Mar-1881, Muscle Shoals, AL ($5200 payroll)
Robbery 15-Jul-1881, Chicago, Rock Island & Pacific RR
Robbery 7-Sep-1881, Blue Cut, MO (train)
Shot St. Joseph, MO (3-Apr-1882)
Mmm, dus ook niet Ted Bundyquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh.
Meneer's curriculum vitae:
[..]
Yes indeedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:37 schreef Z het volgende:
Jesse James?
Hij speelde enkele jaren geleden een hoofd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef peaceman het volgende:
Bekende kop....
Hij speelde een zwevend hoofd in 1 van de Harry Potter films?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij speelde enkele jaren geleden een hoofd.![]()
In kwantiteit of kwaliteit?quote:Onder andere lid van The Royal Shakespeare Company en ontvanger van de Laurence Olivier Theatre Award. Geen kleine jongen, zeg maar.![]()
Yep.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:15 schreef Berkery het volgende:
Een Brits acteur dus?
Volgens IMDB niet, nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:16 schreef peaceman het volgende:
Hij speelde een zwevend hoofd in 1 van de Harry Potter films?![]()
Dat heb ik al gezegd.quote:In kwantiteit of kwaliteit?![]()
Ach, de ene dag wat beter dan de andere. Ik ben er nog niet zeker van of het een blijvertje isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:
By the way: Berkery hoe bevalt je baan eigenlijk?
Ha, even kijken. Heeft DaisyDuke al de Leo Blokhuis award ontvangen?quote:enneh... ik zag dat ik toch nog boven je geeindigd ben bij Muz-trivia![]()
Meneer is vooral bekend van films.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef peaceman het volgende:
Hmm ik kijk eigenlijk al jaren nauwelijks TV... toch wel een handicap hier...
Wil jij wellicht niet verder of zij niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ach, de ene dag wat beter dan de andere. Ik ben er nog niet zeker van of het een blijvertje is
[..]
Fok! Muziek Trivia - Eindstand 2005!quote:Ha, even kijken. Heeft DaisyDuke al de Leo Blokhuis award ontvangen?
Ja dat kan wel zijn.... maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat wij over het algemeen naar andere films kijken.quote:
Tja, zoals ik al zei: in Harry Potter speelt hij niet mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:27 schreef peaceman het volgende:
Ja dat kan wel zijn.... maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat wij over het algemeen naar andere films kijken.![]()
Annie? Ik neem aan dat je de oude uitvoering bedoelt? Een trauma heb ik er nog van. Toen mijn zusje klein was, wilde ze die in de kerstvakantie minstens 5 keer per week zien... En dat jaren achter elkaar....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei: in Harry Potter speelt hij niet mee.![]()
Maar heb je Annie misschien gezien?![]()
Het is wederzijds. Ik ben stiekem alweer verder aan 't solliciteren, ik heb mijn eerste gesprek alweer achter de rug.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wil jij wellicht niet verder of zij niet?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:31 schreef peaceman het volgende:
Annie? Ik neem aan dat je de oude uitvoering bedoelt? Een trauma heb ik er nog van. Toen mijn zusje klein was, wilde ze die in de kerstvakantie minstens 5 keer per week zien... En dat jaren achter elkaar....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 + 1 = .....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef peaceman het volgende:
Bekende kop....
Traffic, Erin Brockovich, Miller's Crossing.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef Berkery het volgende:
Ik heb Annie nog nooit gezien. Heb je nog een andere titel?
The one and only!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:46 schreef Berkery het volgende:
Albert Finney?
Hmmmm..... (nog) niet gezien, maar ik neem het op voorhand van je aan. Ik heb een enorm zwak voor hem, maar dat zei ik al, meen ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef Berkery het volgende:
Hij was ook goed op dreef in Big Fish
Een papegaai is er niks bij!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm..... (nog) niet gezien, maar ik neem het op voorhand van je aan. Ik heb een enorm zwak voor hem, maar dat zei ik al, meen ik.![]()
Leuke filmquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm..... (nog) niet gezien, maar ik neem het op voorhand van je aan. Ik heb een enorm zwak voor hem, maar dat zei ik al, meen ik.![]()
Loudon Wainwright III en Steve Buscemi... dat wekt wel mijn interessequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Leuke filmStaat ook in de imdb top 250 : Big Fish dus.
Goedzo jongetje.quote:
Dat heb jij goed gezien!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef peaceman het volgende:
Sharon Stone
quote:
Hij had geeneens een naam in die film, op imdb staat Charles Bronson - 'Harmonica' . Grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef pyl het volgende:
Ach heden, Charles Bronson in Once Upon a Time in the West, vorige week nog op de BBC (tot 02.45 uur...., maar ja, Claudia Cardinale hè
).
Zo wordt hij in de film dan ook genoemd, 'Harmonica'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef Berkery het volgende:
Hij had geeneens een naam in die film, op imdb staat Charles Bronson - 'Harmonica' . Grappig
Hoe dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:10 schreef Berkery het volgende:
Ik weet 't! maar heb haar naam moeten opgooglen
Ze speelde in 'The Stepford Wives' - 't was dus eigenlijk op-imdbën.quote:
Aha, maar jij herkende haar gezicht dus al.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef Berkery het volgende:
Ze speelde in 'The Stepford Wives' - 't was dus eigenlijk imdb-en.
Ze speelde de dochter van Anne Bancroft zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Berkery het volgende:
Ik zie net dat ze ook speelde in The Graduate
Vandaar dat koikurl.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Berkery het volgende:
Ik zie net dat ze ook speelde in The Graduate en Butch Cassidy and the Sundance Kid![]()
Het is de nieuwe spellingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef pos het volgende:
Middag
Pas na het plaatje van Tokay, van Clint, en het "ON TOPIC!", wist ik wat koibois betekend...![]()
Dat zijn toch jongens die koi-karpers houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef pos het volgende:
Middag
Pas na het plaatje van Tokay, van Clint, en het "ON TOPIC!", wist ik wat koibois betekend...![]()
Ik had al bijna een foto van mijn buurman geplaatstquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn toch jongens die koi-karpers houden?
Hoi pos.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef pos het volgende:
Middag
Die actrice die vooral met haar mondhoeken acteerde?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:29 schreef Z het volgende:
Linda Gray bedoelde ik, en Dallas.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Gellius het volgende:
Juffrouw is Katharine Ross, vermoed ik.
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef Gellius het volgende:
Vermoeden is toch sjieker, vind ik.
Nee, het gaat er hier zoals gewoonlijk erg braaf aan toe de laatste tijd. Pyl, de schavuit, heeft vamiddag een dubbel topic geopend maar ook daaruit zie ik geen rel ontstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:50 schreef Gellius het volgende:
Heb ik nog relletjes gemist, eigenlijk?
Een correcte gissing, als ik me zo mag uitdrukken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Gellius het volgende:
Juffrouw is Katharine Ross, vermoed ik.
Die naam had ik verwacht, edoch niet van jou.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef pyl het volgende:
Als die mevrouw me niet erg bekend voorkwam, Scrut, zou ik geneigd zijn om "Ma Dalton?" te roepen.
Mevrouw was tot ver in de 70 boerin maar werd toen ontdekt vanwege een hobby van haar.quote:Maar mevrouw komt me wél erg bekend voor.![]()
Enig idee waarvan?
Neuh, deze mevrouw overleed al in 1961. Ze was toen al wel 101.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef brother52 het volgende:
Klazien uit Zalk?
Neenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:20 schreef Treinhomo het volgende:
Bestond die hobby uit iets kokerigs ?
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef pyl het volgende:
Milla Jojovich?
't is maar film.... stttt...quote:
Dan juist! Als ze de hele dag binnen blijft mag ze van mij zo blijven rondlopen. Maar als je dan naar buiten gaat en ook nog op de film komt dan mag je toch wel een beetje proffesioneler zijn en gewoon even van tevoren je haar wassenquote:
Als ik haar binnenkort weer eens tref op msn, zal ik het aan haar doorgeven, goed?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan juist! Als ze de hele dag binnen blijft mag ze van mij zo blijven rondlopen. Maar als je dan naar buiten gaat en ook nog op de film komt dan mag je toch wel een beetje proffesioneler zijn en gewoon even van tevoren je haar wassen![]()
Zeg haar maar dat ik het gezegd hebquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als ik haar binnenkort weer eens tref op msn, zal ik het aan haar doorgeven, goed?
O, maar ze kent jou wel, hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg haar maar dat ik het gezegd heb![]()
Iedere artiest krijgt vroeg of laat te maken met The Central Scrutinizerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, maar ze kent jou wel, hoor.
"Say hello to my dear friend Scroot, will you?", vraagt ze me dikwijls.
Goed!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef pyl het volgende:
Whoah, da's een echte koiboi, dart!![]()
Gokje op Slim Pickens.![]()
Het is een acteur/filmster. Z'n zoon is ook acteur.quote:
Nee, helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Matlock?
Deze knakker is al jaren geleden overledenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Leeft deze knakker nog?
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ralph Bellamy?
op tvquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
In de bios of op dvd?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
De vader van Tim allen?
Dan zou het de halve wereldbevolking kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het de vader van Gavan O'Herlihy?
Volgens de nieuwe spelling worden dit, bij afbreken, flatulente kleine mannetjes:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:33 schreef dartfanaat het volgende:
Die zoon acteert al jaren. Heeft, volgens IMDB, 136 rollen (film en tv) gespeeld.
Daarnaast 125 gastrollen
Ja, jij...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een leuk tussendoorplaatje?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
Ed Begley ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef dartfanaat het volgende:
En als ik jullie nu eens vertel dat ik een blunder gemaakt heb....Ik ontdekte het zojuist pas.
Kijk eens heel goed naar het plaatje.....
[schaam modus aan]zal voortaan beter opletten [/schaam modus uit]
Dank je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Tokay het volgende:
Niets om je voor te schamen hoor, Dart.
Overkomt tong80 ook weleens...![]()
ywquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:05 schreef dartfanaat het volgende:
Dank je.
Nee acteer Persischequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
Acteer-latina ?
Speelde zij het vliegend tapijt in alladin?quote:
Mevrouw speelt in een vliegend-tapijt-soap ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee acteer Persische
Je bent nu zeker wel een fan van The L Word?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
Rob van Winkle.
Dat moet ik toch maar eens gaan kijken dan over een week of 2quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent nu zeker wel een fan van The L Word?
Wees gerust de dames houden winterslaap geloof ik. Ik geloof dat ze in Mei ofzo weer terug keren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet ik toch maar eens gaan kijken dan over een week of 2
Jammer, rond die tijd ben ik het vast alweer vergeten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wees gerust de dames houden winterslaap geloof ik. Ik geloof dat ze in Mei ofzo weer terug keren.
Tegen die tijd post ik Sarah nog wel een keertje om je geheugen op te frissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer, rond die tijd ben ik het vast alweer vergeten.
Ik (her)ken 'r iig niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Is deze dame zo moeilijk?
Zo moet ze wel herkenbaar zijn denk ik:quote:
Nee, deze dame speelde de hoofdrol in Flashdance. Al bleken de dansscence later door een vent gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef Berkery het volgende:
Irene Cara?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Berkery het volgende:
Oja, Jennifer Beals ofzo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef pyl het volgende:
Toegegeven, het betreft een kringloopplaatje, maar het is zo'n mooi gezelschap:
[afbeelding]
O ja: Scrut mag deze keer niet meedoen.![]()
Dat zijn de Mothers of Invention methinks. Ik heb toevallig gisteren gekeken waar Scrutinizer zijn sig vandaan heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef pyl het volgende:
Toegegeven, het betreft een kringloopplaatje, maar het is zo'n mooi gezelschap:
[afbeelding]
O ja: Scrut mag deze keer niet meedoen.![]()
Da's helemaal correct, Berkery. Hierbij ook de andere helft van de foto, mét oprichter:quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:37 schreef Berkery het volgende:
Dat zijn de Mothers of Invention methinks. Ik heb toevallig gisteren gekeken waar Scrutinizer zijn sig vandaan heeft.
And a jolly fine morning it is, constable!quote:En een goedemorgen![]()
![]()
Duh.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Berkery het volgende:
Lou Reed met zijn Laurie Anderson
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Eenen Berkery vlieght snelder dan een pyl even swaer.
Ik had bijna John Hurt & nog iemand gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Eenen Berkery vlieght snelder dan een pyl even swaer.
Da's nog eens een gezellig plaatje!quote:
Ik ben niet gestopt, maar ik trivia niet meer zo fanatiek als eerderquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef Z het volgende:
Ben je bewust gestopt met Muziek Trivia trouwens?
Ah, gelukkig maar, same here overigens. Ik dacht dat er misschien iets aan de hand was ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt, maar ik trivia niet meer zo fanatiek als eerder![]()
Zorg dan dat je hier wat vaker vertoeft!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:24 schreef Gellius het volgende:
Willen jullie in mijn afwezigheid géén plaatjes van Lou Reed meer plaatsen?
quote:
Da's ook Ome Loe.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groepsdwang?!?
Hierrr komen jij!!!![]()
Nee, een zangeres. USA.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Berkery het volgende:
Actrice, USA?
't Is niet wáár!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef Gellius het volgende:
Da's ook Ome Loe.
Helaas... het is Mariah Kiwi.quote:
Eerste gokje was goed. Tis Petra Brrrrrquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:48 schreef Tokay het volgende:
Een Nederlandse zangeres?
Dan roep ik Petra Berger. (brrr.)
Zo niet, een gokje op Faith Hill.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ha, een kroegtijger!
Kroegsabeltandtijger? Ik ben niet helemaal zeker van de overtreffende trap van 'tijger'. Woelrat, mogelijk.quote:
Thee met een flinke wolk melk is de nationale drank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef Tokay het volgende:
Is het een Frog(er)?
da's pas sinds het bezoek van panoramix, hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Thee met een flinke wolk melk is de nationale drank.![]()
Nee, nee, sinds Panoramix doen ze er ook blaadjes in; tevoren was het warm water met melk. Ken Uw klassiekers, Gellius!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:34 schreef Gellius het volgende:
da's pas sinds het bezoek van panoramix, hoor.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Gellius het volgende:
Maar 'warm water' is géén thee, mijn misleid clootken. Zelfs niet met een wolkje melk.
Maar wat deed hij voor de kost, behalve het drankorgel uithangen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef pyl het volgende:
Zuipschuit, alcoholicus, onverbetelijke dronkelap - aan zoiets dacht ik.
Smakelijk.quote:
Geen schrijver, Tong. Ik meen te weten dat jij voor meneers werk warm loopt.quote:
Gelukkig verschillen smaken soms.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef Gellius het volgende:
Daar heb ik laatst ook es een plaat van geluisterd. Vreselijk.
Dank jequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef fotoloog het volgende:
Lekker wijf...
You're welcome...quote:
You're welcome...quote:
You're welcome...quote:
Hoi Scrut, vanavond 22.45 uur Jiskefet, Sint Hubertusbergquote:
Ik zal een knoop in m'n zakdoek doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:47 schreef pos het volgende:
[..]
Hoi Scrut, vanavond 22.45 uur Jiskefet, Sint Hubertusberg
Tss...zoiets vergeet je toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal een knoop in m'n zakdoek doen
Dat begrijp ik dan weer wel...maar Jiskefet vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vergeet al vaak waarom er een knoop in m'n zakdoek zit![]()
Neem nog een borrelquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vergeet al vaak waarom er een knoop in m'n zakdoek zit![]()
quote:
Hmmmz...white widow?quote:
Nog steeds, er gebeurt alleen niet zoveel in die reeks tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Z het volgende:
Hé Scrutinizer, er was toch ooit een centraal jazz-topic?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Z het volgende:
Hé Scrutinizer, er was toch ooit een centraal jazz-topic?
Vervalst hij oude meesters?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef pyl het volgende:
Afijn:
[afbeelding]
Geen muzikant of acteur, wel kunstenaar.![]()
Nee, hij werd na verloop van tijd zelf een oude meester.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Vervalst hij oude meesters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |