quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef Gellius het volgende:
Maar 'warm water' is géén thee, mijn misleid clootken. Zelfs niet met een wolkje melk.
Maar wat deed hij voor de kost, behalve het drankorgel uithangen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef pyl het volgende:
Zuipschuit, alcoholicus, onverbetelijke dronkelap - aan zoiets dacht ik.
Smakelijk.quote:
Geen schrijver, Tong. Ik meen te weten dat jij voor meneers werk warm loopt.quote:
Gelukkig verschillen smaken soms.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef Gellius het volgende:
Daar heb ik laatst ook es een plaat van geluisterd. Vreselijk.
Dank jequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef fotoloog het volgende:
Lekker wijf...
You're welcome...quote:
You're welcome...quote:
You're welcome...quote:
Hoi Scrut, vanavond 22.45 uur Jiskefet, Sint Hubertusbergquote:
Ik zal een knoop in m'n zakdoek doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:47 schreef pos het volgende:
[..]
Hoi Scrut, vanavond 22.45 uur Jiskefet, Sint Hubertusberg
Tss...zoiets vergeet je toch nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal een knoop in m'n zakdoek doen
Dat begrijp ik dan weer wel...maar Jiskefet vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vergeet al vaak waarom er een knoop in m'n zakdoek zit![]()
Neem nog een borrelquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vergeet al vaak waarom er een knoop in m'n zakdoek zit![]()
quote:
Hmmmz...white widow?quote:
Nog steeds, er gebeurt alleen niet zoveel in die reeks tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Z het volgende:
Hé Scrutinizer, er was toch ooit een centraal jazz-topic?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Z het volgende:
Hé Scrutinizer, er was toch ooit een centraal jazz-topic?
Vervalst hij oude meesters?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:58 schreef pyl het volgende:
Afijn:
[afbeelding]
Geen muzikant of acteur, wel kunstenaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |