Dat zijn de Mothers of Invention methinks. Ik heb toevallig gisteren gekeken waar Scrutinizer zijn sig vandaan heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef pyl het volgende:
Toegegeven, het betreft een kringloopplaatje, maar het is zo'n mooi gezelschap:
[afbeelding]
O ja: Scrut mag deze keer niet meedoen.![]()
Da's helemaal correct, Berkery. Hierbij ook de andere helft van de foto, mét oprichter:quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:37 schreef Berkery het volgende:
Dat zijn de Mothers of Invention methinks. Ik heb toevallig gisteren gekeken waar Scrutinizer zijn sig vandaan heeft.
And a jolly fine morning it is, constable!quote:En een goedemorgen![]()
![]()
Duh.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef Berkery het volgende:
Lou Reed met zijn Laurie Anderson
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Eenen Berkery vlieght snelder dan een pyl even swaer.
Ik had bijna John Hurt & nog iemand gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef pyl het volgende:
Eenen Berkery vlieght snelder dan een pyl even swaer.
Da's nog eens een gezellig plaatje!quote:
Ik ben niet gestopt, maar ik trivia niet meer zo fanatiek als eerderquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef Z het volgende:
Ben je bewust gestopt met Muziek Trivia trouwens?
Ah, gelukkig maar, same here overigens. Ik dacht dat er misschien iets aan de hand was ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt, maar ik trivia niet meer zo fanatiek als eerder![]()
Zorg dan dat je hier wat vaker vertoeft!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:24 schreef Gellius het volgende:
Willen jullie in mijn afwezigheid géén plaatjes van Lou Reed meer plaatsen?
quote:
Da's ook Ome Loe.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Groepsdwang?!?
Hierrr komen jij!!!![]()
Nee, een zangeres. USA.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Berkery het volgende:
Actrice, USA?
't Is niet wáár!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef Gellius het volgende:
Da's ook Ome Loe.
Helaas... het is Mariah Kiwi.quote:
Eerste gokje was goed. Tis Petra Brrrrrquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:48 schreef Tokay het volgende:
Een Nederlandse zangeres?
Dan roep ik Petra Berger. (brrr.)
Zo niet, een gokje op Faith Hill.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ha, een kroegtijger!
Kroegsabeltandtijger? Ik ben niet helemaal zeker van de overtreffende trap van 'tijger'. Woelrat, mogelijk.quote:
Thee met een flinke wolk melk is de nationale drank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef Tokay het volgende:
Is het een Frog(er)?
da's pas sinds het bezoek van panoramix, hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Thee met een flinke wolk melk is de nationale drank.![]()
Nee, nee, sinds Panoramix doen ze er ook blaadjes in; tevoren was het warm water met melk. Ken Uw klassiekers, Gellius!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:34 schreef Gellius het volgende:
da's pas sinds het bezoek van panoramix, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |