Dan zou het de halve wereldbevolking kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het de vader van Gavan O'Herlihy?
Volgens de nieuwe spelling worden dit, bij afbreken, flatulente kleine mannetjes:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:33 schreef dartfanaat het volgende:
Die zoon acteert al jaren. Heeft, volgens IMDB, 136 rollen (film en tv) gespeeld.
Daarnaast 125 gastrollen
Ja, jij...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand een leuk tussendoorplaatje?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
Ed Begley ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef dartfanaat het volgende:
En als ik jullie nu eens vertel dat ik een blunder gemaakt heb....Ik ontdekte het zojuist pas.
Kijk eens heel goed naar het plaatje.....
[schaam modus aan]zal voortaan beter opletten [/schaam modus uit]
Dank je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Tokay het volgende:
Niets om je voor te schamen hoor, Dart.
Overkomt tong80 ook weleens...![]()
ywquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:05 schreef dartfanaat het volgende:
Dank je.
Nee acteer Persischequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
Acteer-latina ?
Speelde zij het vliegend tapijt in alladin?quote:
Mevrouw speelt in een vliegend-tapijt-soap ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee acteer Persische
Je bent nu zeker wel een fan van The L Word?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
Rob van Winkle.
Dat moet ik toch maar eens gaan kijken dan over een week of 2quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent nu zeker wel een fan van The L Word?
Wees gerust de dames houden winterslaap geloof ik. Ik geloof dat ze in Mei ofzo weer terug keren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet ik toch maar eens gaan kijken dan over een week of 2
Jammer, rond die tijd ben ik het vast alweer vergeten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wees gerust de dames houden winterslaap geloof ik. Ik geloof dat ze in Mei ofzo weer terug keren.
Tegen die tijd post ik Sarah nog wel een keertje om je geheugen op te frissen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammer, rond die tijd ben ik het vast alweer vergeten.
Ik (her)ken 'r iig niet...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Is deze dame zo moeilijk?
Zo moet ze wel herkenbaar zijn denk ik:quote:
Nee, deze dame speelde de hoofdrol in Flashdance. Al bleken de dansscence later door een vent gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef Berkery het volgende:
Irene Cara?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:07 schreef Berkery het volgende:
Oja, Jennifer Beals ofzo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef pyl het volgende:
Toegegeven, het betreft een kringloopplaatje, maar het is zo'n mooi gezelschap:
[afbeelding]
O ja: Scrut mag deze keer niet meedoen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |