Hmmmm..... (nog) niet gezien, maar ik neem het op voorhand van je aan. Ik heb een enorm zwak voor hem, maar dat zei ik al, meen ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef Berkery het volgende:
Hij was ook goed op dreef in Big Fish
Een papegaai is er niks bij!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm..... (nog) niet gezien, maar ik neem het op voorhand van je aan. Ik heb een enorm zwak voor hem, maar dat zei ik al, meen ik.![]()
Leuke filmquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm..... (nog) niet gezien, maar ik neem het op voorhand van je aan. Ik heb een enorm zwak voor hem, maar dat zei ik al, meen ik.![]()
Loudon Wainwright III en Steve Buscemi... dat wekt wel mijn interessequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Leuke filmStaat ook in de imdb top 250 : Big Fish dus.
Goedzo jongetje.quote:
Dat heb jij goed gezien!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef peaceman het volgende:
Sharon Stone
quote:
Hij had geeneens een naam in die film, op imdb staat Charles Bronson - 'Harmonica' . Grappigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef pyl het volgende:
Ach heden, Charles Bronson in Once Upon a Time in the West, vorige week nog op de BBC (tot 02.45 uur...., maar ja, Claudia Cardinale hè
).
Zo wordt hij in de film dan ook genoemd, 'Harmonica'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef Berkery het volgende:
Hij had geeneens een naam in die film, op imdb staat Charles Bronson - 'Harmonica' . Grappig
Hoe dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:10 schreef Berkery het volgende:
Ik weet 't! maar heb haar naam moeten opgooglen
Ze speelde in 'The Stepford Wives' - 't was dus eigenlijk op-imdbën.quote:
Aha, maar jij herkende haar gezicht dus al.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef Berkery het volgende:
Ze speelde in 'The Stepford Wives' - 't was dus eigenlijk imdb-en.
Ze speelde de dochter van Anne Bancroft zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Berkery het volgende:
Ik zie net dat ze ook speelde in The Graduate
Vandaar dat koikurl.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:19 schreef Berkery het volgende:
Ik zie net dat ze ook speelde in The Graduate en Butch Cassidy and the Sundance Kid![]()
Het is de nieuwe spellingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef pos het volgende:
Middag
Pas na het plaatje van Tokay, van Clint, en het "ON TOPIC!", wist ik wat koibois betekend...![]()
Dat zijn toch jongens die koi-karpers houden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef pos het volgende:
Middag
Pas na het plaatje van Tokay, van Clint, en het "ON TOPIC!", wist ik wat koibois betekend...![]()
Ik had al bijna een foto van mijn buurman geplaatstquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn toch jongens die koi-karpers houden?
Hoi pos.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef pos het volgende:
Middag
Die actrice die vooral met haar mondhoeken acteerde?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:29 schreef Z het volgende:
Linda Gray bedoelde ik, en Dallas.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Gellius het volgende:
Juffrouw is Katharine Ross, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |