Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef Gellius het volgende:
Vermoeden is toch sjieker, vind ik.
Nee, het gaat er hier zoals gewoonlijk erg braaf aan toe de laatste tijd. Pyl, de schavuit, heeft vamiddag een dubbel topic geopend maar ook daaruit zie ik geen rel ontstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:50 schreef Gellius het volgende:
Heb ik nog relletjes gemist, eigenlijk?
Een correcte gissing, als ik me zo mag uitdrukken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Gellius het volgende:
Juffrouw is Katharine Ross, vermoed ik.
Die naam had ik verwacht, edoch niet van jou.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef pyl het volgende:
Als die mevrouw me niet erg bekend voorkwam, Scrut, zou ik geneigd zijn om "Ma Dalton?" te roepen.
Mevrouw was tot ver in de 70 boerin maar werd toen ontdekt vanwege een hobby van haar.quote:Maar mevrouw komt me wél erg bekend voor.![]()
Enig idee waarvan?
Neuh, deze mevrouw overleed al in 1961. Ze was toen al wel 101.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef brother52 het volgende:
Klazien uit Zalk?
Neenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:20 schreef Treinhomo het volgende:
Bestond die hobby uit iets kokerigs ?
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef pyl het volgende:
Milla Jojovich?
't is maar film.... stttt...quote:
Dan juist! Als ze de hele dag binnen blijft mag ze van mij zo blijven rondlopen. Maar als je dan naar buiten gaat en ook nog op de film komt dan mag je toch wel een beetje proffesioneler zijn en gewoon even van tevoren je haar wassenquote:
Als ik haar binnenkort weer eens tref op msn, zal ik het aan haar doorgeven, goed?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan juist! Als ze de hele dag binnen blijft mag ze van mij zo blijven rondlopen. Maar als je dan naar buiten gaat en ook nog op de film komt dan mag je toch wel een beetje proffesioneler zijn en gewoon even van tevoren je haar wassen![]()
Zeg haar maar dat ik het gezegd hebquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Als ik haar binnenkort weer eens tref op msn, zal ik het aan haar doorgeven, goed?
O, maar ze kent jou wel, hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zeg haar maar dat ik het gezegd heb![]()
Iedere artiest krijgt vroeg of laat te maken met The Central Scrutinizerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, maar ze kent jou wel, hoor.
"Say hello to my dear friend Scroot, will you?", vraagt ze me dikwijls.
Goed!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef pyl het volgende:
Whoah, da's een echte koiboi, dart!![]()
Gokje op Slim Pickens.![]()
Het is een acteur/filmster. Z'n zoon is ook acteur.quote:
Nee, helaasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Matlock?
Deze knakker is al jaren geleden overledenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Leeft deze knakker nog?
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ralph Bellamy?
op tvquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
In de bios of op dvd?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
De vader van Tim allen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |