wel mooi userpicjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Re het volgende:
deel 3 al? (nog slechterdere tvp)
deel 3 pasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Re het volgende:
deel 3 al? (nog slechterdere tvp)
Mee eens, en rechts een heel klein stukje er af, zodat je aan allebei de kanten evenveel van de luifels zietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
#1 is leuk wanneer je 'm net boven die electriciteitsdraden zou croppen
Ik zou nummer 1 bijsnijden tot net boven de elektriciteitsmast, en dan het kleine stukje draad wat nog over is weghalen met Photoshop. Anders heb ik het gevoel dat het gebouw wel heel erg onderaan de foto komt te staan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
#1 is leuk wanneer je 'm net boven die electriciteitsdraden zou croppen
Pijltjes doen we niet meer aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je geen pijltjes? alleen het superman logo?
slechte tvp
Potver.. ik hou jullie nu zo slecht uit elkaar.. zal ik ook maar datzelfde logo gaan voeren? kunnen we helemaal lachenquote:
We? Ben jij zwanger?quote:
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar blijft jouw beste foto van 2005 Sub?
Als je # 3 nou wel eens bewerkt en een beetje bijsnijdt zodat het watervlak wat minder groot is en de horizon daardoor ook wat minder in het midden ligt. Eventueel contrast en kleurverzadiging opschroeven. Dan heb je een mooie landschapsfoto imo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Bond het volgende:
ff herhalen
ik heb ook een selectie gemaakt welke vinden jullie het beste? (4 landschappen 1 auto)
(formaat pas ik nog aan)
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
4#
[afbeelding]
5#
[afbeelding]
Zowiezo mag je ook commentaar op de foto's geven. de eerste 4 zijn in italië gemaakt naja die andere was een leen auto.
ps: geen 1 is bewerkt
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Subhuman het volgende:
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...
Maar er zijn ook users die zich graag inlikken bij modjes, en er zijn users die daar weer extra kritisch naar kijken als het om 'zo'n blauwe' gaat. Ik snap de regel dus wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rare regel -- het zijn tenslotte de users die bepalen welke foto's het leukst zijn....
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben idd wel benieuwd welke foto Sub ingestuurd zou hebben!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:26 schreef Subhuman het volgende:
Oei, ik heb daar eigenlijk helemaal niet over nagedacht omdat ik toch niet mee mocht doen... Ik zal vanavond even m'n archief doorzoeken!
De 2e is de mooiste.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Bond het volgende:
ff herhalen
ik heb ook een selectie gemaakt welke vinden jullie het beste? (4 landschappen 1 auto)
(formaat pas ik nog aan)
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
4#
[afbeelding]
5#
[afbeelding]
Zowiezo mag je ook commentaar op de foto's geven. de eerste 4 zijn in italië gemaakt naja die andere was een leen auto.
ps: geen 1 is bewerkt
jammer je gaat niet door voor de koelkast het is het comomeer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef killko het volgende:
De 2e is de mooiste.
Is het trouwens lago maggiore?
ik ga door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Als Puckzzz en Elefes dan even naast elkaar willen gaan staan...
Het Gele Teken deed wel mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...
Ik zeg de eerstequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef martijn877 het volgende:
Ik denk dat ik deze ga insturen
[afbeelding]
of toch deze![]()
[afbeelding]
of deze...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik zeg de eersteMaar ik vind bossen en herfst dan ook geweldig.. Ik zou wel nog een stukje van de boven- of de onderkant afhalen, zodat de horizon een beetje uit het midden gaat.
De andere twee foto's zijn ook mooi trouwens
Zelf ging mijn voorkeur ook uit naar de bosfoto. Nu ben ik wel zeker dat ik hem in ga sturen. Bij de tweede foto is het inderdaad jammer van de egale grijze lucht, maakt hem saai.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste zou ik ook zeggenJe laatste foto is fraai met die reflectie, maar het was mooier geweest als de reflectie wat meer in beeld had gestaan. Je tweede foto heeft een vrij saaie lucht, dus dan was wat meer voorgrond wel lekker geweest
Ik zou zondermeer de vuurtoren doen, met dat geel geworden helmgras in de sneeuw. Wel even de toren rechtzetten en de uitsnede aanpassen om een mooie compositie te maken. Dan heb je echt een mooi en redelijk uniek beeld.quote:
okee hier dan de bewerktequote:
Hulde dat jullie dat zo mooi kunnen. Gewoon dingen wegslopen en gewoon net doen dat hij daar nooit heeft gestaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:49 schreef Bond het volgende:
De orginelen:
[..]
okee hier dan de bewerkte
1#
[afbeelding]
- paal weg, rechts ene klein stukje weg, draag weg gekloonstamped
2#
[afbeelding]
-water stuk vanaf gehaald, contrast verhoogt, kleuren meer verzadigd
welke is nu het beste?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hulde dat jullie dat zo mooi kunnen. Gewoon dingen wegslopen en gewoon net doen dat hij daar nooit heeft gestaan
Dat wil ik wel eens zien hoe je dat doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef Bond het volgende:
[..]
Dit is anders echt het simpelste van het simpelste in photoshop
![]()
http://www.digicamhelp.com/how-to-use-a-clone-tool/index.htmquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien hoe je dat doet
Ik vind de eerste erg mooi! Alleen een beetje klein, dat is jammer...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef martijn877 het volgende:
Ik kwam net nog drie andere foto's tegen die mij ook wel aanstaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Imho heb je de goede keuze gemaakt..quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Hey Subhuman is mijn uitzending binnen? het versturen van JPEGs gaat vreemd genoeg niet altijd goed bij mij..
Mijn inzending:
[afbeelding]
Ik twijfelde nog of ik deze niet zou doen (goede keuze?):
[afbeelding]
Post er eens een paarquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef Xilantof het volgende:
ik twijfel ook nog.
heb verschillende foto's waar ik blij mee ben.
van portretten tot architectuur foto's
lastig.
Ik heb een post over het hoofd gezien zie ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Hey Subhuman is mijn uitzending binnen? het versturen van JPEGs gaat vreemd genoeg niet altijd goed bij mij..
Schiet eens op met jouw mooiste foto van 2005!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb een post over het hoofd gezien zie ik.
Ja, je inzending is netjes binnengekomen en staat in het centrale topic!
ik zal er even 5 selecterenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post er eens een paar, kunnen we je misschien helpen met kiezen
.
Weet ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:39 schreef Schanulleke het volgende:
Als ze op je website staan dan dingen ze niet mee hoor!
Nou ja, niemand kiest voor 3, 4 of 5, dus je keuze is nu 50/50quote:
Van deze 2 foto 1, hoewel ik de kleuren van 2 wel lekker sprankelend vindquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef martijn877 het volgende:
ik weet het ook niet meer, een van deze twee![]()
jammer dat er je er niet twee in mag sturen
[afbeelding]
[afbeelding]
WZZquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef pea4fun het volgende:
Nietus, nr 2! Mooi lijnenspel, mooie lucht, mooi abstract plaatje
Yep zag hetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Subhuman het volgende:
Dat staat allemaal in Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]
Ik zou ook nog steeds mijn mooiste foto uitzoeken...
De eerste of de tweedequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke daar gaan we dan, ik heb nog even snel gekeken en kom op de volgende 4 foto's uit. |
Foto nummer 1 staat boven.
[afbeelding]
Deze geeft me wel een speciaal buitenlands gevoel terwijl deze foto toch echt in Nederland is gemaakt. 12-08-2005
Foto nummer 2:
[afbeelding]
Deze foto maakt mij bijzonder omdat ik deze op een zeer kleine afstand heb genomen, onzoomen was er nagenoeg niet bij.
Foto nummer 2:
[afbeelding]
Ik vind deze foto zelf erg mooi, het lijkt net als of deze in het water is gemaakt terwijl ik zelf droog op het land stond
[afbeelding]
Gewoon leuk schotjemaar vind deze ook wel mooi.
Jullie mening graag
Okequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
De eerste of de tweede
De derde lijkt me niet helemaal scherp (?) en de vierde vind ik het niet echt hebben.
Dan ga ik die in sturenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind duidelijk je eerste SpeedyGJ.
Als ik de grote versie weer kan vinden dan upload ik em wel evenquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Inderdaad SpeedyFoto 1. Je ziet gewoon de lagen (kleurverschillen) naarmate je verder kijkt!
@Ivo: Mooie ouderwetse foto
De tweedequote:Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke zouden jullie kiezen? Ik kom er niet uit
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:40 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
zo vind ik hem persoonlijk een stuk beter, misschien toch iets meer van de lucht laten zien?
F5quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Elefes het volgende:
[..]Een heel stuk lucht er bij, en wat meer contrast
donequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Elefes het volgende:
Ik zou er nog net ietsje contrast bijgooien, zodat je echt witte wolken krijgt en de grijze massa een beetje uit de foto verdwijnt. Maar ik vind 'm wel een stuk mooier zo
Daarmee wordt contrast bedoeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat wordt er bedoeld met contrast?
En waardoor je foto's soms heel erg kunt verbeteren, alleen door het contrast wat te verhogen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarmee wordt contrast bedoeld
Dat is o.a. een schijfje in PS waarmee je tegenstellingen kan ophalen of afzwakken.
Ow ok. Bedankt voor je toch nog nuttige hulpquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarmee wordt contrast bedoeld
Dat is o.a. een schijfje in PS waarmee je tegenstellingen kan ophalen of afzwakken.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Subhuman het volgende:
Alle foto's die ingezonden zijn komen na het weekend in het centrale topic. Geen nood, ik ben jullie niet vergeten!
Okequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Subhuman het volgende:
Alle foto's die ingezonden zijn komen na het weekend in het centrale topic. Geen nood, ik ben jullie niet vergeten!
Persoonlijk vind ik het jammer, je maakt zo'n ontzettend prachtige macro's, ik heb zoiets van schoenmaker blijf bij je leest. Niet dat deze niet mooi is, maar mooi of prachtig is nog een groot verschil.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef luap het volgende:
Na lang twijfelen toch voor deze gekozen.
Een bekend gezicht... althans in het overzichtstopic staat ze al een keer eerder
[afbeelding]
Nu met randje!![]()
Hey Luapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef luap het volgende:
Zeg dat nou niet!Nou ga ik weer twijfelen...
![]()
Hoewel, het is eigenlijk heel simpel, ik heb de foto al naar Sub gestuurd dus ik kan er toch niks meer aan doen
Die van mij ook hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ireth het volgende:
Damn wat een mooie foto's zitten er tussen zeg! Ik heb al een persoonlijke favoriet.
Vind mijn foto onwijs knullig afsteken bij sommige plaatjes!
Nee , deze is gewoon goed , ik hou hier wel vanquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Elefes het volgende:
Ik ga toch voor deze foto:
[afbeelding]
Contrast heb ik nog iets aangepast.
Iemand nog commentaar?
Ik denk dat iedereen dat heeftquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ireth het volgende:
Damn wat een mooie foto's zitten er tussen zeg! Ik heb al een persoonlijke favoriet.
Vind mijn foto onwijs knullig afsteken bij sommige plaatjes!
Dat geeft toch niet? Er kan er maar een winnen en de andere 90 nietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe wel mee, maar als ik de andere foto's zo zie denk ik niet dat ik een kans maak
Geeft ook helemaal niet, anders had ik niet eens meegedaan hequote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Er kan er maar een winnen en de andere 90 niet
Is vanaf het begin van de wedstrijd al de 16e geweest hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie nu pas dat de inzendtermijn met een dag is verlengd. En ik maar wachten tot ik kon stemmen
Niet zeuren. Die ene dagquote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
Waarom is het altijd al de 16de geweest? De 15de is veel beter. Ik vind dat het de 15de moet zijn! Dus!
Ik weet niet of mijn foto al bij je eerste vier zit, maar anders kan je stoppen met uitzoeken hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef stil het volgende:
Vanavond stemmen![]()
Ik heb al vier foto's uitgezocht, nu de vijfde nog
Ow dankjewel, vergeten aan te passen!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef ArjanB het volgende:
Staat 'n foutje in:
Ook kun je het overzicht van Offy bekijken op http://offy.nl/fokfotowedstrijden/
Hier vind je ook de overzichten van eerdere wedstrijden, dus let goed op en kies november2005
Geeft niet joh, stem je gewoon nog een keer met een kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef pea4fun het volgende:
Wat was dit keer het stemmen lastig zeg. Echt een beetje appels met peren vergelijken. Jammer want ik vond er nog een stuk of 6 naast deze echt wel punten waard.
Tja, de wedstrijd stond op de frontapge, de oproep om te stemmen niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Het aantal stemmers ligt wel erg laag, nog niet de helft van het aantal ingestuurde foto's.
Geluktquote:
Ja hequote:
Ik weet wel hoe je meer punten in de wacht had kunnen slepen, maar je luisterde niet naar mequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...ik heb gewoon twee punten minder dan vorig jaarTerwijl deze toch echt mooier was
Nou ja
Volgend jaar nog maar eens
Dat vliegtuig had niet meer punten gekregen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
Ik weet wel hoe je meer punten in de wacht had kunnen slepen, maar je luisterde niet naar me
Wat weing stemmersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef Offy het volgende:Chatchewbacca & vanDaal gefeliciteerd!
Ik had niet verwacht dat mijn visje het nog zo goed zou doen!
We hebben een flinke uitschieter in het nieuwe grafiekje:
[afbeelding]
Ik ben erg benieuwd hoeveel users blijven hangen na deze wedstrijd, het aantal inzendingen voor de Januari-wedstrijd mag wel iets omhoog!
Van mij welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Dat vliegtuig had niet meer punten gekregen hoor
Er wachten nog 18 inzendingen in mijn mailbox...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef Offy het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel users blijven hangen na deze wedstrijd, het aantal inzendingen voor de Januari-wedstrijd mag wel iets omhoog!
Hey A_N heb je die ook in een wat groter formaat? Ik vind ze allebei echt geweldig!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
Ik twijfelde nog of ik deze niet zou doen (goede keuze?):
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef Offy het volgende:
Hey, het staat ook al op de FP zie ik, dat is snel![]()
Mijn Excelsheet zegt 52 stemmers die elk 15 punten hebben uitgedeeld. Dergelijke fouten zijn uitgesloten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het er zelfs 1 minder, maar Sub heeft volgens mij een klein rekenfoutje gemaakt en 1 punt teveel geteld waardoor mijn scriptje het naar boven afrond als het niet uitkomt...Maar omdat het verder niets uitmaakt volgens mij wou ik er eigenlijk niet over beginnen
Verdorie, iets klopt er toch nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef Subhuman het volgende:
Mijn Excelsheet zegt 52 stemmers die elk 15 punten hebben uitgedeeld. Dergelijke fouten zijn uitgesloten.
Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:30 schreef Offy het volgende:
Probleem opgelost
[afbeelding]
Nu zie je dus meteen waarom ik de grafiekjes nooit zelf rezise
Mooie fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:11 schreef Subhuman het volgende:
De maker van de mooiste foto van 2005 is geworden...
ChatChewbacca met 76 punten
[afbeelding]
misschien omdat de fotowedstrijd op de frontpage werd aangekondigd maar het stemmen niet? (dat laatste weet ik niet zeker overigens)quote:
Ik heb em als achtergrondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:37 schreef ChatChewbacca het volgende:
Highres versie komt eraanAllemaal bedankt voor de stemmen, ik was 't ook al helemaal vergeten, enorm druk gehad enzo
Jullie krijgen een highres, die je alleen voor persoonlijk gebruik mag gebruikenDus als achtergrond ok, maar laat ik 't merken dat ik 'm ergens anders zie
![]()
http://simon.delacourt.co.uk/fok/IMG_7173_hi.jpg Beetje onhandig formaat, maar je kan 'm wel handig resizen dan.
Ik had eerlijk waar niet verwacht dat de eerste zou worden, helemaal omdat zo grouw was, had eerder aan die van Jeroen (vanDaal) gedacht...
maar wel met een scheve horizon!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 06:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb em als achtergrondecht een geweldige en terechte NR 1 foto
quote:
Ten onrechte want het was echt een prachtfoto! Waar had je hem gemaakt? Had je hem ter plekke zo mooi 'gecomponeerd' of was het een uitsnede?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef Elefes het volgende:
En zelf nog 18e, dat valt me ook mee aangezien de punten niet echt snel binnenstroomden voor mij
Kan iemand 'm aub rehosten? Wel lullig om 'm na een dag of zo alweer offline te halenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:37 schreef ChatChewbacca het volgende:
Highres versie komt eraanAllemaal bedankt voor de stemmen, ik was 't ook al helemaal vergeten, enorm druk gehad enzo
Jullie krijgen een highres, die je alleen voor persoonlijk gebruik mag gebruikenDus als achtergrond ok, maar laat ik 't merken dat ik 'm ergens anders zie
![]()
http://simon.delacourt.co.uk/fok/IMG_7173_hi.jpg Beetje onhandig formaat, maar je kan 'm wel handig resizen dan.
Ik had eerlijk waar niet verwacht dat de eerste zou worden, helemaal omdat zo grouw was, had eerder aan die van Jeroen (vanDaal) gedacht...
Misschien trok-ie iets teveel verkeerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kan iemand 'm aub rehosten? Wel lullig om 'm na een dag of zo alweer offline te halen
Als dat het probleem is mag hij hem wel bij mij hosten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien trok-ie iets teveel verkeerKan ik me nl. best wel voorstellen
Sja, volgens mij zijn het toch grotendeels mensen die even in hun archief een foto zoeken om in te zenden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef Offy het volgende:
Klopt, maar een aantal mensen heeft ook actief meegedaan en dat zien we wel deels terug in de januariwedstrijd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Sja, volgens mij zijn het toch grotendeels mensen die even in hun archief een foto zoeken om in te zenden.
Als je ziet dat minimaal de helft van de mensen die een foto ingezonden heeft is niet eens terug gekomen om te stemmen, zegt dat toch wel wat.
Tnxquote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef dvr het volgende:
[..]
Ten onrechte want het was echt een prachtfoto! Waar had je hem gemaakt? Had je hem ter plekke zo mooi 'gecomponeerd' of was het een uitsnede?
Goed idee! Nu is het zo zonde dat de niet-stemmers eigenlijk allemaal punten verbranden, het geeft mij als fervent wel stemmer altijd een beetje een dubbel gevoel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:51 schreef Werewolf het volgende:
@ Sub
Kan je niet iedereen die een foto heeft ingestuurd een herinneringsmailtje sturen voor op het moment dat er gestemd kan worden?
Dit aangezien veel mensen aangeven vergeten te stemmen...
Ik denk dat een frontpage-aankondiging meer publiciteit trektquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:51 schreef Werewolf het volgende:
Kan je niet iedereen die een foto heeft ingestuurd een herinneringsmailtje sturen voor op het moment dat er gestemd kan worden?
Dit aangezien veel mensen aangeven vergeten te stemmen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |