wel mooi userpicjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Re het volgende:
deel 3 al? (nog slechterdere tvp)
deel 3 pasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Re het volgende:
deel 3 al? (nog slechterdere tvp)
Mee eens, en rechts een heel klein stukje er af, zodat je aan allebei de kanten evenveel van de luifels zietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
#1 is leuk wanneer je 'm net boven die electriciteitsdraden zou croppen
Ik zou nummer 1 bijsnijden tot net boven de elektriciteitsmast, en dan het kleine stukje draad wat nog over is weghalen met Photoshop. Anders heb ik het gevoel dat het gebouw wel heel erg onderaan de foto komt te staan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
#1 is leuk wanneer je 'm net boven die electriciteitsdraden zou croppen
Pijltjes doen we niet meer aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je geen pijltjes? alleen het superman logo?
slechte tvp
Potver.. ik hou jullie nu zo slecht uit elkaar.. zal ik ook maar datzelfde logo gaan voeren? kunnen we helemaal lachenquote:
We? Ben jij zwanger?quote:
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar blijft jouw beste foto van 2005 Sub?
Als je # 3 nou wel eens bewerkt en een beetje bijsnijdt zodat het watervlak wat minder groot is en de horizon daardoor ook wat minder in het midden ligt. Eventueel contrast en kleurverzadiging opschroeven. Dan heb je een mooie landschapsfoto imo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Bond het volgende:
ff herhalen
ik heb ook een selectie gemaakt welke vinden jullie het beste? (4 landschappen 1 auto)
(formaat pas ik nog aan)
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
4#
[afbeelding]
5#
[afbeelding]
Zowiezo mag je ook commentaar op de foto's geven. de eerste 4 zijn in italië gemaakt naja die andere was een leen auto.
ps: geen 1 is bewerkt
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Subhuman het volgende:
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...
Maar er zijn ook users die zich graag inlikken bij modjes, en er zijn users die daar weer extra kritisch naar kijken als het om 'zo'n blauwe' gaat. Ik snap de regel dus wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rare regel -- het zijn tenslotte de users die bepalen welke foto's het leukst zijn....
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben idd wel benieuwd welke foto Sub ingestuurd zou hebben!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:26 schreef Subhuman het volgende:
Oei, ik heb daar eigenlijk helemaal niet over nagedacht omdat ik toch niet mee mocht doen... Ik zal vanavond even m'n archief doorzoeken!
De 2e is de mooiste.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Bond het volgende:
ff herhalen
ik heb ook een selectie gemaakt welke vinden jullie het beste? (4 landschappen 1 auto)
(formaat pas ik nog aan)
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
4#
[afbeelding]
5#
[afbeelding]
Zowiezo mag je ook commentaar op de foto's geven. de eerste 4 zijn in italië gemaakt naja die andere was een leen auto.
ps: geen 1 is bewerkt
jammer je gaat niet door voor de koelkast het is het comomeer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef killko het volgende:
De 2e is de mooiste.
Is het trouwens lago maggiore?
ik ga door voor de koelkast
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Als Puckzzz en Elefes dan even naast elkaar willen gaan staan...
Het Gele Teken deed wel mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...
Ik zeg de eerstequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef martijn877 het volgende:
Ik denk dat ik deze ga insturen
[afbeelding]
of toch deze![]()
[afbeelding]
of deze...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik zeg de eersteMaar ik vind bossen en herfst dan ook geweldig.. Ik zou wel nog een stukje van de boven- of de onderkant afhalen, zodat de horizon een beetje uit het midden gaat.
De andere twee foto's zijn ook mooi trouwens
Zelf ging mijn voorkeur ook uit naar de bosfoto. Nu ben ik wel zeker dat ik hem in ga sturen. Bij de tweede foto is het inderdaad jammer van de egale grijze lucht, maakt hem saai.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste zou ik ook zeggenJe laatste foto is fraai met die reflectie, maar het was mooier geweest als de reflectie wat meer in beeld had gestaan. Je tweede foto heeft een vrij saaie lucht, dus dan was wat meer voorgrond wel lekker geweest
Ik zou zondermeer de vuurtoren doen, met dat geel geworden helmgras in de sneeuw. Wel even de toren rechtzetten en de uitsnede aanpassen om een mooie compositie te maken. Dan heb je echt een mooi en redelijk uniek beeld.quote:
okee hier dan de bewerktequote:
Hulde dat jullie dat zo mooi kunnen. Gewoon dingen wegslopen en gewoon net doen dat hij daar nooit heeft gestaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:49 schreef Bond het volgende:
De orginelen:
[..]
okee hier dan de bewerkte
1#
[afbeelding]
- paal weg, rechts ene klein stukje weg, draag weg gekloonstamped
2#
[afbeelding]
-water stuk vanaf gehaald, contrast verhoogt, kleuren meer verzadigd
welke is nu het beste?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hulde dat jullie dat zo mooi kunnen. Gewoon dingen wegslopen en gewoon net doen dat hij daar nooit heeft gestaan
Dat wil ik wel eens zien hoe je dat doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef Bond het volgende:
[..]
Dit is anders echt het simpelste van het simpelste in photoshop
![]()
http://www.digicamhelp.com/how-to-use-a-clone-tool/index.htmquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens zien hoe je dat doet
Ik vind de eerste erg mooi! Alleen een beetje klein, dat is jammer...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef martijn877 het volgende:
Ik kwam net nog drie andere foto's tegen die mij ook wel aanstaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Imho heb je de goede keuze gemaakt..quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Hey Subhuman is mijn uitzending binnen? het versturen van JPEGs gaat vreemd genoeg niet altijd goed bij mij..
Mijn inzending:
[afbeelding]
Ik twijfelde nog of ik deze niet zou doen (goede keuze?):
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |