wel mooi userpicjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Re het volgende:
deel 3 al? (nog slechterdere tvp)
deel 3 pasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Re het volgende:
deel 3 al? (nog slechterdere tvp)
Mee eens, en rechts een heel klein stukje er af, zodat je aan allebei de kanten evenveel van de luifels zietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
#1 is leuk wanneer je 'm net boven die electriciteitsdraden zou croppen
Ik zou nummer 1 bijsnijden tot net boven de elektriciteitsmast, en dan het kleine stukje draad wat nog over is weghalen met Photoshop. Anders heb ik het gevoel dat het gebouw wel heel erg onderaan de foto komt te staan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
#1 is leuk wanneer je 'm net boven die electriciteitsdraden zou croppen
Pijltjes doen we niet meer aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
heb je geen pijltjes? alleen het superman logo?
slechte tvp
Potver.. ik hou jullie nu zo slecht uit elkaar.. zal ik ook maar datzelfde logo gaan voeren? kunnen we helemaal lachenquote:
We? Ben jij zwanger?quote:
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar blijft jouw beste foto van 2005 Sub?
Als je # 3 nou wel eens bewerkt en een beetje bijsnijdt zodat het watervlak wat minder groot is en de horizon daardoor ook wat minder in het midden ligt. Eventueel contrast en kleurverzadiging opschroeven. Dan heb je een mooie landschapsfoto imo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:57 schreef Bond het volgende:
ff herhalen
ik heb ook een selectie gemaakt welke vinden jullie het beste? (4 landschappen 1 auto)
(formaat pas ik nog aan)
1#
[afbeelding]
2#
[afbeelding]
3#
[afbeelding]
4#
[afbeelding]
5#
[afbeelding]
Zowiezo mag je ook commentaar op de foto's geven. de eerste 4 zijn in italië gemaakt naja die andere was een leen auto.
ps: geen 1 is bewerkt
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Subhuman het volgende:
Crew mag niet meedoen aan prijsvragen...
Maar er zijn ook users die zich graag inlikken bij modjes, en er zijn users die daar weer extra kritisch naar kijken als het om 'zo'n blauwe' gaat. Ik snap de regel dus wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rare regel -- het zijn tenslotte de users die bepalen welke foto's het leukst zijn....
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben idd wel benieuwd welke foto Sub ingestuurd zou hebben!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:26 schreef Subhuman het volgende:
Oei, ik heb daar eigenlijk helemaal niet over nagedacht omdat ik toch niet mee mocht doen... Ik zal vanavond even m'n archief doorzoeken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |