quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Subhuman het volgende:
Alle foto's die ingezonden zijn komen na het weekend in het centrale topic. Geen nood, ik ben jullie niet vergeten!
Okequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef Subhuman het volgende:
Alle foto's die ingezonden zijn komen na het weekend in het centrale topic. Geen nood, ik ben jullie niet vergeten!
Persoonlijk vind ik het jammer, je maakt zo'n ontzettend prachtige macro's, ik heb zoiets van schoenmaker blijf bij je leest. Niet dat deze niet mooi is, maar mooi of prachtig is nog een groot verschil.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef luap het volgende:
Na lang twijfelen toch voor deze gekozen.
Een bekend gezicht... althans in het overzichtstopic staat ze al een keer eerder
[afbeelding]
Nu met randje!![]()
Hey Luapquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef luap het volgende:
Zeg dat nou niet!Nou ga ik weer twijfelen...
![]()
Hoewel, het is eigenlijk heel simpel, ik heb de foto al naar Sub gestuurd dus ik kan er toch niks meer aan doen
Die van mij ook hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ireth het volgende:
Damn wat een mooie foto's zitten er tussen zeg! Ik heb al een persoonlijke favoriet.
Vind mijn foto onwijs knullig afsteken bij sommige plaatjes!
Nee , deze is gewoon goed , ik hou hier wel vanquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef Elefes het volgende:
Ik ga toch voor deze foto:
[afbeelding]
Contrast heb ik nog iets aangepast.
Iemand nog commentaar?
Ik denk dat iedereen dat heeftquote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef Ireth het volgende:
Damn wat een mooie foto's zitten er tussen zeg! Ik heb al een persoonlijke favoriet.
Vind mijn foto onwijs knullig afsteken bij sommige plaatjes!
Dat geeft toch niet? Er kan er maar een winnen en de andere 90 nietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik doe wel mee, maar als ik de andere foto's zo zie denk ik niet dat ik een kans maak
Geeft ook helemaal niet, anders had ik niet eens meegedaan hequote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Er kan er maar een winnen en de andere 90 niet
Is vanaf het begin van de wedstrijd al de 16e geweest hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie nu pas dat de inzendtermijn met een dag is verlengd. En ik maar wachten tot ik kon stemmen
Niet zeuren. Die ene dagquote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
Waarom is het altijd al de 16de geweest? De 15de is veel beter. Ik vind dat het de 15de moet zijn! Dus!
Ik weet niet of mijn foto al bij je eerste vier zit, maar anders kan je stoppen met uitzoeken hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef stil het volgende:
Vanavond stemmen![]()
Ik heb al vier foto's uitgezocht, nu de vijfde nog
Ow dankjewel, vergeten aan te passen!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef ArjanB het volgende:
Staat 'n foutje in:
Ook kun je het overzicht van Offy bekijken op http://offy.nl/fokfotowedstrijden/
Hier vind je ook de overzichten van eerdere wedstrijden, dus let goed op en kies november2005
Geeft niet joh, stem je gewoon nog een keer met een kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef pea4fun het volgende:
Wat was dit keer het stemmen lastig zeg. Echt een beetje appels met peren vergelijken. Jammer want ik vond er nog een stuk of 6 naast deze echt wel punten waard.
Tja, de wedstrijd stond op de frontapge, de oproep om te stemmen niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Vliegvrager het volgende:
Het aantal stemmers ligt wel erg laag, nog niet de helft van het aantal ingestuurde foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |