misschien omdat de fotowedstrijd op de frontpage werd aangekondigd maar het stemmen niet? (dat laatste weet ik niet zeker overigens)quote:
Ik heb em als achtergrondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:37 schreef ChatChewbacca het volgende:
Highres versie komt eraanAllemaal bedankt voor de stemmen, ik was 't ook al helemaal vergeten, enorm druk gehad enzo
Jullie krijgen een highres, die je alleen voor persoonlijk gebruik mag gebruikenDus als achtergrond ok, maar laat ik 't merken dat ik 'm ergens anders zie
![]()
http://simon.delacourt.co.uk/fok/IMG_7173_hi.jpg Beetje onhandig formaat, maar je kan 'm wel handig resizen dan.
Ik had eerlijk waar niet verwacht dat de eerste zou worden, helemaal omdat zo grouw was, had eerder aan die van Jeroen (vanDaal) gedacht...
maar wel met een scheve horizon!!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 06:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb em als achtergrondecht een geweldige en terechte NR 1 foto
quote:
Ten onrechte want het was echt een prachtfoto! Waar had je hem gemaakt? Had je hem ter plekke zo mooi 'gecomponeerd' of was het een uitsnede?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:12 schreef Elefes het volgende:
En zelf nog 18e, dat valt me ook mee aangezien de punten niet echt snel binnenstroomden voor mij
Kan iemand 'm aub rehosten? Wel lullig om 'm na een dag of zo alweer offline te halenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:37 schreef ChatChewbacca het volgende:
Highres versie komt eraanAllemaal bedankt voor de stemmen, ik was 't ook al helemaal vergeten, enorm druk gehad enzo
Jullie krijgen een highres, die je alleen voor persoonlijk gebruik mag gebruikenDus als achtergrond ok, maar laat ik 't merken dat ik 'm ergens anders zie
![]()
http://simon.delacourt.co.uk/fok/IMG_7173_hi.jpg Beetje onhandig formaat, maar je kan 'm wel handig resizen dan.
Ik had eerlijk waar niet verwacht dat de eerste zou worden, helemaal omdat zo grouw was, had eerder aan die van Jeroen (vanDaal) gedacht...
Misschien trok-ie iets teveel verkeerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 03:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kan iemand 'm aub rehosten? Wel lullig om 'm na een dag of zo alweer offline te halen
Als dat het probleem is mag hij hem wel bij mij hosten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien trok-ie iets teveel verkeerKan ik me nl. best wel voorstellen
Sja, volgens mij zijn het toch grotendeels mensen die even in hun archief een foto zoeken om in te zenden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:08 schreef Offy het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoeveel users blijven hangen na deze wedstrijd, het aantal inzendingen voor de Januari-wedstrijd mag wel iets omhoog!
Klopt, maar een aantal mensen heeft ook actief meegedaan en dat zien we wel deels terug in de januariwedstrijd!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:45 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Sja, volgens mij zijn het toch grotendeels mensen die even in hun archief een foto zoeken om in te zenden.
Als je ziet dat minimaal de helft van de mensen die een foto ingezonden heeft is niet eens terug gekomen om te stemmen, zegt dat toch wel wat.
Tnxquote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef dvr het volgende:
[..]
Ten onrechte want het was echt een prachtfoto! Waar had je hem gemaakt? Had je hem ter plekke zo mooi 'gecomponeerd' of was het een uitsnede?
Goed idee! Nu is het zo zonde dat de niet-stemmers eigenlijk allemaal punten verbranden, het geeft mij als fervent wel stemmer altijd een beetje een dubbel gevoel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:51 schreef Werewolf het volgende:
@ Sub
Kan je niet iedereen die een foto heeft ingestuurd een herinneringsmailtje sturen voor op het moment dat er gestemd kan worden?
Dit aangezien veel mensen aangeven vergeten te stemmen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |