Plus dat de zanger Eric Wagner heet.quote:In the year of our lord, 1997, Chicago's legendary— America's premier, and perhaps only Christian doom band — had finally ground to a halt due to years of slogging it out on the underground circuit with ever-diminishing returns to show for their, ahem, troubles.
I thank you! En de CD heet Plastic Green Head.quote:
goed genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:39 schreef lubje25 het volgende:
Ze komen uit dezelfde plaats?
anders doen ze alsofquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij The Rubbettes ?
kloptquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:53 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij The Rubbettes ?
haha, ik zie het ja: een b teveel getyped....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef lubje25 het volgende:
Wel met 1 b trouwens.
Heel goed en dat is Pete Yorn ook (vind ik).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef bigshadow het volgende:
Pete Yorn???
Tsja, deze lag wel heel erg in je straatjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pete tong
zelfs een film naar vernoemd: http://www.imdb.com/title/tt0388139/quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef schaap001 het volgende:
Haha, heb nog nooit van de beste man gehoord....![]()
Oh, gaat dat over hem... met Dennis the Pennis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
zelfs een film naar vernoemd: http://www.imdb.com/title/tt0388139/
het is ook een Engelse uitdrukking.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Oh, gaat dat over hem... met Dennis the Pennis.
Wat? 'It's All Gone Pete Tong' bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
het is ook een Engelse uitdrukking.
Het lijkt me een dance-vraag en daar ben ik echt een 'no know' in: weet ik echt he-le-maal niks vanaf (behoudens enkele mainstream weetjes misschien)...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Niemand zin in een gok??
dan maar even een dikke hint:
[afbeelding]
jij gaat nog afzien als ik aan zet benquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het lijkt me een dance-vraag en daar ben ik echt een 'no know' in: weet ik echt he-le-maal niks vanaf (behoudens enkele mainstream weetjes misschien)...
yep.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:51 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Wat? 'It's All Gone Pete Tong' bedoel je?
quote:It's All Gone Pete Tong (a commonly-used Cockney expression for "it's all gone wrong") begins as an irreverent look at the life of a world-famous dance party DJ
Ja, dat zal zweten worden, inderdaad....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
jij gaat nog afzien als ik aan zet ben![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef bartrid het volgende:
808 state?
wie? Ik ken alleen Edgar Davids en Aron Winterquote:
Ik ken ook Edgar Winterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
wie? Ik ken alleen Edgar Davids en Aron Winter
dat zie je goed. schaap001 +1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:53 schreef schaap001 het volgende:
Zakk Wylde zie ik nu...
Ja natuurlijk, Stom!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Queen - Jazz
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef schaap001 het volgende:
The Communards - Don´t Leave Me This Way ?
Kwam niet verder dan #2 in 1976...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef schaap001 het volgende:
Ow..
John Miles - Music (schijnt daarna geen hits meer gehad te hebben..?)
Ohja? Goh, had gedacht dat dat een dikke nr 1 hit was!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwam niet verder dan #2 in 1976...
Apotheo$i$ ?? net niet denk ik, hun zegetocht werd voortijdig afgekapt dacht ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef peaceman het volgende:
Die lui van O fortuna volgens mij ook...
Je had ook nog een andere versie (iets met satenig ofzo)...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Apotheo$i$ ?? net niet denk ik, hun zegetocht werd voortijdig afgekapt dacht ik
Popcorn makers = hot butter toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef ranja het volgende:
Döf - Codo
Rene & Renato - Save your love
June Lodge & Prince Mohammed - Someone loves you honey
Las ketchup - The ketchup song
One day fly - One day fly
Mr. Big - To be with you
Popcorn makers - Popcorn
Marrs - Pump up the volume
Gompie - Who the X is Alice
M - Popmusic
Apotheosis niet, maar Fortuna wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Apotheo$i$ ?? net niet denk ik, hun zegetocht werd voortijdig afgekapt dacht ik
zie vraag van een paar uur geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Popcorn makers = hot butter toch?
4NB hebben wel een opvolg hit gehadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
4 non blondes - what's up
de elektronica's - vogeltjesdans
los del rio - macarena
gabbersaurus en zo toch?? wist ik wel, maar zat meer met de gedachte in mijn hoofd dat het toch voornamelijk gimmicks zijn die de eerste positie behalen en daarna in het niets verdwijnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Hakkuhbar was alleen geen ééndagsvlieg, ze hebben 3 hits gehad, maar dat terzijde...
Klopt, en ook Super Gabber.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gabbersaurus en zo toch?? wist ik wel, maar zat meer met de gedachte in mijn hoofd dat het toch voornamelijk gimmicks zijn die de eerste positie behalen en daarna in het niets verdwijnen
Hoe kun je dat in godsnaam opzoeken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en oh ja..
dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in godsnaam opzoeken?
you've got meel...en bartrid ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in godsnaam opzoeken?
En toch verbaasde me dat....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef ranja het volgende:
De singles zijn 3, 4., 6 en 7 en ik heb de cd.
Laat ik het zo zeggen.. meestal is het wat obscuurder dan ditquote:
ik zit hier m'n hersenen te breken joh...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef ranja het volgende:
De singles zijn 3, 4., 6 en 7 en ik heb de cd.
Volgens mij heeft ranja meer mainstream in de kast staan dan jij denktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. meestal is het wat obscuurder dan dit![]()
dat zou best eens kunnen ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ranja meer mainstream in de kast staan dan jij denkt
Dat weet ik wel zeker. Peaceman kent me minder goed dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
Volgens mij heeft ranja meer mainstream in de kast staan dan jij denkt
Daar gaat m'n zorgvuldig opgebouwde reputatiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem ook opgezocht en had dit album ook niet echt bij je verwacht
Is dat de hoes?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef ranja het volgende:
Natuurliijk, ik moest eerst Met het mes op tafel kijken
[afbeelding]
Daisy Chainsawquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar gaat m'n zorgvuldig opgebouwde reputatieNiemand weet wat ik goed vind
nou, heeft lang genoeg geduurd, de titel krijg je kado: Under my skin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het dat ene album van Avril Lavigne? Daar heeft ze een jas aan met een rood kruis erop...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef schaap001 het volgende:
John Denver zonder bril?
Jacques Brell, denk ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een korte vraag, want ik wil zo naar bed:
Wie?
[afbeelding]
ik zou trouwens zeggen, mick jaggerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een korte vraag, want ik wil zo naar bed:
Wie?
[afbeelding]
Computer Love van Kraftwerk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef timbob het volgende:
weet iemand nog welke?
de overeenkomst is zeer treffend
Fout!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Computer Love van Kraftwerk.
Het schijnt dat Chris Martin het netjes aan Kraftwerk gevraagd heeft.
Ik hoor/lees/zie morgen wel of e.e.a. al dan niet OK is, ik taai af nu...
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:20 schreef dolle_hond het volgende:
lijkt me wel een belg onder de palm-parasol
hij lijkt wel op arno hintjes, alleen dikker
Heb ik ff uitgezocht, maar dat kom ik niet tegen: wel even 11 jaar in Herman's Wild Romance.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Breda... Dan moet het Pierre Kartner zijn!!
Is die gozer rechts niet van de Raggende Manne geweest?
quote:
Het zou een pro drugs-song zijn, geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef MadMaster het volgende:
De hint over de bassist van The Wild Romance (Ivo Severijns) deed het 'm, eerlijk gezegd, zo kwam de link naar Powerplay en vervolgens Frederique Spigt...
Ik denk niet zo'n moeilijke vraag:
In 1992 had Shamen een bescheiden hitje in Nederland met het nummer 'Ebeneezer Goode'. In Engeland werd deze plaat echter geboycot door de BBC. Waarom?
Hmmm, waza-ari (half punt).quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het zou een pro drugs-song zijn, geloof ik.
Hahaha... eehh nou nee, want ik heb dat zelf nooit helemaal begrepen. Ebeneezer zal wel slang voor één of andere drug zijn? Ebeneezer Goode?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, waza-ari (half punt).![]()
Op zich klopt dat wel, maar kan je dat iets specifieker aangeven wat het gewraakte deel is?
Klopt, dit is waar ik naar op zoek was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het gaat over XTC..........refrein is: EEzer good...EEzer good.........he's ebenezeer goode
Op de valreep, luister naar het laatste album, isquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:41 schreef schaap001 het volgende:
Alfie?
Haha, maar het is ´m niet. Dit is een typisch geval van vergane glorie, hoor! Beetje lullig gesteld, misschien: hij is namelijk vanaf 1997 uit de running geweest wegens een hersentumor. Maar in 2005 stond ie toch weer op het Arrow Classic Rock festival.quote:
Daar lijkt ie inmiddels wel op, ja. Maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:08 schreef Neleos het volgende:
Is hij de zanger van Slade?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef dolle_hond het volgende:
zanger van journey?
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
i want to know what love is ??
zanger van Foreigner, geen idee hoe die heet...
Dat was de vraag, ja!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lou gramm toch?
1977 - Cold As Icequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:49 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat was de vraag, ja!![]()
iggy_in_the_house + 1
Welcome back, je hebt intussen nog een punt gescoord vanwege Jacques Brel, haha!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster zat even met een crash van de bedrijfs website () en was dus tijdelijk afwezig
Klopt helemaal! Geweldig eerste album.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef schaap001 het volgende:
Dat is Athlete!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
obie trice?
schaap001?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gaat goed vandaag
Wie wordt het nieuwe gezicht van de Amerikaanse ontwerper Marc Jacobs?
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Meg White... las het net....
een tour door Amerika?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef peaceman het volgende:
Ook las ik dat er dit jaar een wens van dEUS in vervulling gaat.... Welke wens is dat?
so close and yet so far....quote:
so close and yet so far.....quote:
veel specifieker...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Een wereldtournee maken?
Nee het gaat om een bepaald land, maar niet de UK.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef Neleos het volgende:
Ze maken een tournee over de wereld binnen 2 weken??
Dan zou ik graag een tour doen op Bora Bora!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef schaap001 het volgende:
Tour door Australie (zou mijn wens iig zijn, haha)?
Julio Iglesias heeft daar weleens opgetreden: maar het zal geen complete tournee geweest zijn, haha...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef Z het volgende:
[..]
Dan zou ik graag een tour doen op Bora Bora!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:51 schreef schaap001 het volgende:
Israel?
Dat weet ik niet, maar in het bericht staat dat het een wens is.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
oww... was maar een gok. Hoezo wens, hebben ze iets speciaals met Israel?
Haha, dat wilde ik er nog bij zeggen: en het is NIET Peter Koelewijn!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:10 schreef peaceman het volgende:
lijkt op peter koelewijn...maar ja wereldster...
zijn hard disk dan waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef Berkery het volgende:
Zijn neus is wat te klein voor Pete Townshend
dat was ook mijn 2e keus, maar zoals berk zegt, klopt dat weer niet met zijn neus... en volgens mij is Pete ook nog geen 65....quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef Captain_Redbeard het volgende:
vind 'm wat weg hebben van Pete Townshend ?
Yep. Was even schrikken hoe ie eruit zag. Ik vroeg me al een tijdje af wat er van hem geworden was. Toen zag ik laatst de Classic Album Special over Night At The Opera, waarin Brian May en Roger Taylor een beetje om de hete brei heendraaiden wat betreft John Deacon, vond ik. Dus toen ben ik ff gaan zoeken en vond ik oa deze foto.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:45 schreef peaceman het volgende:
john deacon dan dus?
quote:Oh waaaaah, I'm tired of living under the shadow of Pink Floyd, waaaahhh, stop comparing me to Pink Floyd. Yeah, maybe we'll stop comparing you to Pink Floyd when you stop fucking trying to be Pink Floyd, you long haired hippie dorks. I don't know quite by what fluke you wound up with the biggest fan base of nerds since Star Trek, but enjoy it while it lasts. And stop trying to fucking experiment with new sounds and go back to being the poor man's Pink Floyd, because that's what brings home the bacon, idiots.
bedoel jij spinal tap?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef MadMaster het volgende:
Het is die van oorsprong fake-band, maar hoe heten ze ook al weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |