quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:20 schreef dolle_hond het volgende:
lijkt me wel een belg onder de palm-parasol
hij lijkt wel op arno hintjes, alleen dikker
Heb ik ff uitgezocht, maar dat kom ik niet tegen: wel even 11 jaar in Herman's Wild Romance.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Breda... Dan moet het Pierre Kartner zijn!!
Is die gozer rechts niet van de Raggende Manne geweest?
quote:
Het zou een pro drugs-song zijn, geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef MadMaster het volgende:
De hint over de bassist van The Wild Romance (Ivo Severijns) deed het 'm, eerlijk gezegd, zo kwam de link naar Powerplay en vervolgens Frederique Spigt...
Ik denk niet zo'n moeilijke vraag:
In 1992 had Shamen een bescheiden hitje in Nederland met het nummer 'Ebeneezer Goode'. In Engeland werd deze plaat echter geboycot door de BBC. Waarom?
Hmmm, waza-ari (half punt).quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het zou een pro drugs-song zijn, geloof ik.
Hahaha... eehh nou nee, want ik heb dat zelf nooit helemaal begrepen. Ebeneezer zal wel slang voor één of andere drug zijn? Ebeneezer Goode?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, waza-ari (half punt).![]()
Op zich klopt dat wel, maar kan je dat iets specifieker aangeven wat het gewraakte deel is?
Klopt, dit is waar ik naar op zoek was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het gaat over XTC..........refrein is: EEzer good...EEzer good.........he's ebenezeer goode
Op de valreep, luister naar het laatste album, isquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:41 schreef schaap001 het volgende:
Alfie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |