gabbersaurus en zo toch?? wist ik wel, maar zat meer met de gedachte in mijn hoofd dat het toch voornamelijk gimmicks zijn die de eerste positie behalen en daarna in het niets verdwijnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Hakkuhbar was alleen geen ééndagsvlieg, ze hebben 3 hits gehad, maar dat terzijde...
Klopt, en ook Super Gabber.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
gabbersaurus en zo toch?? wist ik wel, maar zat meer met de gedachte in mijn hoofd dat het toch voornamelijk gimmicks zijn die de eerste positie behalen en daarna in het niets verdwijnen
Hoe kun je dat in godsnaam opzoeken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en oh ja..
dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in godsnaam opzoeken?
you've got meel...en bartrid ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe kun je dat in godsnaam opzoeken?
En toch verbaasde me dat....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef ranja het volgende:
De singles zijn 3, 4., 6 en 7 en ik heb de cd.
Laat ik het zo zeggen.. meestal is het wat obscuurder dan ditquote:
ik zit hier m'n hersenen te breken joh...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef ranja het volgende:
De singles zijn 3, 4., 6 en 7 en ik heb de cd.
Volgens mij heeft ranja meer mainstream in de kast staan dan jij denktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. meestal is het wat obscuurder dan dit![]()
dat zou best eens kunnen ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ranja meer mainstream in de kast staan dan jij denkt
Dat weet ik wel zeker. Peaceman kent me minder goed dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
Volgens mij heeft ranja meer mainstream in de kast staan dan jij denkt
Daar gaat m'n zorgvuldig opgebouwde reputatiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem ook opgezocht en had dit album ook niet echt bij je verwacht
Is dat de hoes?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef ranja het volgende:
Natuurliijk, ik moest eerst Met het mes op tafel kijken
[afbeelding]
Daisy Chainsawquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar gaat m'n zorgvuldig opgebouwde reputatieNiemand weet wat ik goed vind
nou, heeft lang genoeg geduurd, de titel krijg je kado: Under my skin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is het dat ene album van Avril Lavigne? Daar heeft ze een jas aan met een rood kruis erop...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef schaap001 het volgende:
John Denver zonder bril?
Jacques Brell, denk ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een korte vraag, want ik wil zo naar bed:
Wie?
[afbeelding]
ik zou trouwens zeggen, mick jaggerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een korte vraag, want ik wil zo naar bed:
Wie?
[afbeelding]
Computer Love van Kraftwerk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef timbob het volgende:
weet iemand nog welke?
de overeenkomst is zeer treffend
Fout!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Computer Love van Kraftwerk.
Het schijnt dat Chris Martin het netjes aan Kraftwerk gevraagd heeft.
Ik hoor/lees/zie morgen wel of e.e.a. al dan niet OK is, ik taai af nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |