ja ik bedoel ook ik haal dat vandaagquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je er zo naar kijkt, en het helemaal doet voor de posts.
zo het is veranderdquote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Jag niet en modje
Ik heb het doorgegeven aan het topic waar het moet
waarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef Casparovvv het volgende:
hoiik ga vanavond unox handschoenen winnen!
raap het zeepje maar opquote:
is ergens een topic op fok met een linkje. in GC of ONZ ofzo?quote:
ow eerst je lul posten danquote:
Toevoegen doet raarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef Casparovvv het volgende:
hoiik ga vanavond unox handschoenen winnen!
Olympische unox handschoenenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is ergens een topic op fok met een linkje. in GC of ONZ ofzo?
GATVERDAMME!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Volgens mij stond ik toendertijd verbaast dat fwnk met zijn hoofd allemaal foto's op fok! durfde te plaatstenWaarom denk je dat niemand de ware achter mijn account kent?
tot de meet![]()
Ja tot de meet inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Volgens mij stond ik toendertijd verbaast dat fwnk met zijn hoofd allemaal foto's op fok! durfde te plaatstenWaarom denk je dat niemand de ware achter mijn account kent?
tot de meet![]()
Was wel vette paintquote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb ik daarom zo zitten painten![]()
hij was niet te langhet paste precies tot op de letter na
![]()
Je mistte een spatiequote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb ik daarom zo zitten painten![]()
hij was niet te langhet paste precies tot op de letter na
![]()
als de volgende meet tenminste wat wordquote:
Hey kun je een panit voor mij maken ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
fear my paint skills
hey jij stomme ijsmeisik eis dat je de TT weer veranderd
![]()
Tsja, plaats boeit me niet zo, maar datum wel. Ik kan niet eigenlijk op die zaterdag. Komt nog bij dat ik op zaterdag niet gratis kan en daar heb ik dus geen zin in als arme studentquote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als de volgende meet tenminste wat wordIedereen loopt te zeuren over plaats en datum
![]()
jaa maar ik kom wel waneer je hem ook doet.. behalve de eerste week van februari tot de 10equote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als de volgende meet tenminste wat wordIedereen loopt te zeuren over plaats en datum
![]()
Dus ik heb gelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja omdat het anders nét niet paste![]()
surequote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey kun je een panit voor mij maken ?
Ajax shirt en dan als merk Lonsdale
extra lening op je studiefinanciering voor een maandjequote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, plaats boeit me niet zo, maar datum wel. Ik kan niet eigenlijk op die zaterdag. Komt nog bij dat ik op zaterdag niet gratis kan en daar heb ik dus geen zin in als arme student
Maar dat stukje over jouw moet erin blijvenquote:
neequote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
bah bah ook al niks op tv
Dat is onzinquote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar dat stukje over jouw moet erin blijven![]()
Wat lief van jequote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja een echt lonsdale ajax shirt voor TLK![]()
ik wil graag een spenky zienquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
zijn er nog meer verzoekjes voor mooie tekeningen![]()
pleur der nou is wat linkjes bij.. dan ons alleen maar in de waps te makenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:55 schreef Casparovvv het volgende:
omg dat opspoortopic van de man uit BrauN's icon is echt een meesterwerk![]()
Das te veel werkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef Casparovvv het volgende:
zeg dribbel, kan je mijn icon pimpen met paint?ik wil een nieuwe!
topic is mooi jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef Gizmore het volgende:
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon
Dexter is a cooky! Owjah, zo spelde je dat dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DEE DEE![]()
ooowwwwww what does this button doooo![]()
Vroeger kwam dat altijd op tv.. was echt vetquote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DEE DEE![]()
ooowwwwww what does this button doooo![]()
Cartoon Networkquote:Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dexter, daar keek ik vroeger heel veel naar![]()
en Cow & Chickenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cartoon Network
En dan had je Johnny Bravo( komt film van
)
nee hoeft niet bewegend..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als het maar geen bewegende gif is![]()
geef ff wat specificaties![]()
Is nu een betaalzender dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef Gizmore het volgende:
Jammer dat we hier nu geen Cartoon Network meer hebben. Ed Edd 'n Eddy was ook altijd een favoriet. Net als Courage the cowardly dog
Ja kan wel: eeuwig zonde. Cow & Chicken was ook altijd geweldig. Johnny Bravo moet je net zin in hebben want das wel heeel vaak tzelfdequote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is nu een betaalzender dacht ik![]()
Vroeger kreeg ik dat via zo'n schoten toen zonden ze het gewoon uit en nu weer betaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef Gizmore het volgende:
Jammer dat we hier nu geen Cartoon Network meer hebben. Ed Edd 'n Eddy was ook altijd een favoriet. Net als Courage the cowardly dog
Hijs wel heeeel slechtquote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul wat doe je
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul wat doe je
Die vind ik wel weer goedquote:
jij hebt nog niet zoveel postsquote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef Dersan het volgende:
ok leuk
Gaat ie dan nu niet heel gauw naar Nieuw Zeeland toe?quote:
quote:
spenky rent nara de garage pakt cola want de beertender is leegquote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
chips... die is al op
Heb nu gewone snoepjes
die zijn wel lekkerquote:
precies! kan je me ook niet meenmen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik moet toch op de 1 of andere manier verplaatst worden naar de koelkast als ik dorst heb![]()
wil jij met me dansen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef Brechtje het volgende:
tgaat nu trouwens wel wat beter met PUB he!
hoi brechtjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef spenky het volgende:
[..]
precies! kan je me ook niet meenmen ?
zekerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef Brechtje het volgende:
owkeejquote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
eerst even nog wat opdrachten uitdelen![]()
Ik heb nu ook cola, al genoeg bier gehadquote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef spenky het volgende:
[..]
spenky rent nara de garage pakt cola want de beertender is leegen een zak ships
whehe, die is nieuwquote:
mag ik ook mee doen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En nu ga ik een tekening voor Brechtje en ijsmeis tekenen![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Ze worden steeds leukerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
eerst even nog wat opdrachten uitdelen![]()
omfg!!quote:
Die wil ik zienquote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
+5 voorspelbaarquote:Op maandag 2 januari 2006 23:21 schreef spenky het volgende:
[..]
omfg!!krijg een euro van ijsmeis.. waar mag ik hem besteden.. bij jou
?
een euro?? kenker hier heb je 20 cent
Als je ook kijkt in hoeveel topics er vandaag gepost zijn etc.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hoi brechtje
Het is weer een stuk drukker ja![]()
Haaaai Dribbelquote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
Ff kijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Check de eerste post van pagina 2 of 3
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef Brechtje het volgende:
[..]
k moest even kijken wat er nou onderaan stond!Maar hijs lievvv
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef Brechtje het volgende:
[..]
whahahahahahahahahahahahahahahahaa
![]()
WHEEEEE
![]()
Ga je dat ook nog tekenen?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
helemaal bovenin Brechtjeen daar onder kleine ijsmeisje
![]()
paar seizoen is zeker openquote:Op maandag 2 januari 2006 23:39 schreef spenky het volgende:
cheile hond!
[afbeelding]
![]()
nou geloof het wel..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
paar seizoen is zeker open
nou vind dat je er wel iets van weg heb..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wacht even.
Je vindt mij op een hond lijken???? !
[afbeelding]
![]()
Dat blonde haar, dat blonde haar let opquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wacht even.
Je vindt mij op een hond lijken???? !
Ze is nu boos.. raat dit maar uitquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus de volgende keer als ik een ban heb praten jullie het goed he![]()
![]()
![]()
ze is boos nuquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus de volgende keer als ik een ban heb praten jullie het goed he![]()
![]()
![]()
kleine puppyquote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat blonde haar, dat blonde haar let op![]()
jelijkt niet op een hond maar op een kleine puppy![]()
![]()
![]()
![]()
doegquote:
jij geilde op imberrquote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kleine puppy
Dus je geilt op kleine kinderen
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij geilde op imberrdie was 1,43 of zo
![]()
ga weg jijquote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
precies, we hebben een hekel aan stiltesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
doe maar niet dan gaat de slowchat stuk![]()
Die stond toch in het Pimp Maikuuul topic?quote:
Zo klein is ze ook weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
quote:
ja die had ik al eerder gemaakt net als maikuuul met zijn hendig sjieke slipquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die stond toch in het Pimp Maikuuul topic?![]()
Echt geweldig![]()
Hendig sjiek in stukjes gemalen![]()
met hendig sjiek slipspoorquote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja die had ik al eerder gemaakt net als maikuuul met zijn hendig sjieke slip
[afbeelding]
ik wacht af..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar ik hoorde net dat brechtje en ijsmeis ook een tekening gingen maken voor mijlief
![]()
Je hebt je postaantal voor vndaag gehaald?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
moeten ze opschieten ik kap zo
Denk ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
ze zijn natuurlijk iets heel moois aan het maken![]()
Ja dikquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt je postaantal voor vndaag gehaald?![]()
lekker belangrijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
1. 257 the_legend_killer
Hey eerstevan gisteren
Welterusten danquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Welterusten dan
Droom jij ook over je postaantallen enzo?
Jij ook welterustenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]!
Ik ben ook maar weer eens slapen enzo
[14.gif]
Halloquote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat dacht ik juist van jou, serieus he
Welke download?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ben nog aan het wachten tot mijn dowload klaar is, dan ga ik slapen![]()
Babylon 5 Season 2 Part 1quote:
Ohja, nog steeds die mega snelheid van je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Babylon 5 Season 2 Part 1![]()
IS over ongeveer half uurtje klaarDan op DVD branden en kijken
35kb/s jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohja, nog steeds die mega snelheid van je?
ik zou maar oppassen straks voegt AMD je toe op msn en laat ie ze lul zien op de camquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:21 schreef Plupke het volgende:
[..]
Wacht, dan verander ik alles wel ff in vrouw.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen straks voegt AMD je toe op msn en laat ie ze lul zien op de cam![]()
![]()
![]()
Ah, ik heb betere verhoudingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
35kb/s ja
27 seeders op 240 leechers![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik zou maar oppassen straks voegt AMD je toe op msn en laat ie ze lul zien op de cam![]()
![]()
![]()
jezus straks gaat die download nog door de geluidsbarriere ménquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
35kb/s ja
27 seeders op 240 leechers![]()
Tja, daar heb ik geen behoefte aan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
snel hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jezus straks gaat die download nog door de geluidsbarriere mén![]()
volgens mij zijn ze al lang wegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu hebben die brechtje en ijsmeis nog geen tekening voor me gemaakt
die kriegen von mich wat te heuren![]()
sorry marysjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef MaRySe het volgende:
waarom kreeg ik een piemol over msn :/
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Heb dan de ballen om hem te plaatsen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:34 schreef MaRySe het volgende:
Die heeft ze nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Heb dan de ballen om hem te plaatsen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef MaRySe het volgende:
oooooh nu snap ik t
HAHAHAHAHAH (ben net thuis)
die piemol van fwnk
Net als imberrrquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die heeft ze niet:D:D::D:D:D:D:D::D:!!!!!!!!!!1111111111111111oneelevennegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |