neequote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
bah bah ook al niks op tv
Dat is onzinquote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Maar dat stukje over jouw moet erin blijven![]()
Wat lief van jequote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja een echt lonsdale ajax shirt voor TLK![]()
ik wil graag een spenky zienquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef Dribbel_ het volgende:
zijn er nog meer verzoekjes voor mooie tekeningen![]()
pleur der nou is wat linkjes bij.. dan ons alleen maar in de waps te makenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:55 schreef Casparovvv het volgende:
omg dat opspoortopic van de man uit BrauN's icon is echt een meesterwerk![]()
Das te veel werkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef Casparovvv het volgende:
zeg dribbel, kan je mijn icon pimpen met paint?ik wil een nieuwe!
topic is mooi jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef Gizmore het volgende:
Op zoek naar de kerel achter BrauN's usericon
Dexter is a cooky! Owjah, zo spelde je dat dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DEE DEE![]()
ooowwwwww what does this button doooo![]()
Vroeger kwam dat altijd op tv.. was echt vetquote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DEE DEE![]()
ooowwwwww what does this button doooo![]()
Cartoon Networkquote:Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Dexter, daar keek ik vroeger heel veel naar![]()
en Cow & Chickenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cartoon Network
En dan had je Johnny Bravo( komt film van
)
nee hoeft niet bewegend..quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
als het maar geen bewegende gif is![]()
geef ff wat specificaties![]()
Is nu een betaalzender dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef Gizmore het volgende:
Jammer dat we hier nu geen Cartoon Network meer hebben. Ed Edd 'n Eddy was ook altijd een favoriet. Net als Courage the cowardly dog
Ja kan wel: eeuwig zonde. Cow & Chicken was ook altijd geweldig. Johnny Bravo moet je net zin in hebben want das wel heeel vaak tzelfdequote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is nu een betaalzender dacht ik![]()
Vroeger kreeg ik dat via zo'n schoten toen zonden ze het gewoon uit en nu weer betaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef Gizmore het volgende:
Jammer dat we hier nu geen Cartoon Network meer hebben. Ed Edd 'n Eddy was ook altijd een favoriet. Net als Courage the cowardly dog
Hijs wel heeeel slechtquote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul wat doe je
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Maikuuul wat doe je
Die vind ik wel weer goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |