ja ik bedoel ook ik haal dat vandaagquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je er zo naar kijkt, en het helemaal doet voor de posts.
zo het is veranderdquote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Jag niet en modje
Ik heb het doorgegeven aan het topic waar het moet
waarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef Casparovvv het volgende:
hoiik ga vanavond unox handschoenen winnen!
raap het zeepje maar opquote:
is ergens een topic op fok met een linkje. in GC of ONZ ofzo?quote:
ow eerst je lul posten danquote:
Toevoegen doet raarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef Casparovvv het volgende:
hoiik ga vanavond unox handschoenen winnen!
Olympische unox handschoenenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is ergens een topic op fok met een linkje. in GC of ONZ ofzo?
GATVERDAMME!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Volgens mij stond ik toendertijd verbaast dat fwnk met zijn hoofd allemaal foto's op fok! durfde te plaatstenWaarom denk je dat niemand de ware achter mijn account kent?
tot de meet![]()
Ja tot de meet inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
GATVERDAMME!
Volgens mij stond ik toendertijd verbaast dat fwnk met zijn hoofd allemaal foto's op fok! durfde te plaatstenWaarom denk je dat niemand de ware achter mijn account kent?
tot de meet![]()
Was wel vette paintquote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb ik daarom zo zitten painten![]()
hij was niet te langhet paste precies tot op de letter na
![]()
Je mistte een spatiequote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb ik daarom zo zitten painten![]()
hij was niet te langhet paste precies tot op de letter na
![]()
als de volgende meet tenminste wat wordquote:
Hey kun je een panit voor mij maken ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
fear my paint skills
hey jij stomme ijsmeisik eis dat je de TT weer veranderd
![]()
Tsja, plaats boeit me niet zo, maar datum wel. Ik kan niet eigenlijk op die zaterdag. Komt nog bij dat ik op zaterdag niet gratis kan en daar heb ik dus geen zin in als arme studentquote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als de volgende meet tenminste wat wordIedereen loopt te zeuren over plaats en datum
![]()
jaa maar ik kom wel waneer je hem ook doet.. behalve de eerste week van februari tot de 10equote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als de volgende meet tenminste wat wordIedereen loopt te zeuren over plaats en datum
![]()
Dus ik heb gelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja omdat het anders nét niet paste![]()
surequote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey kun je een panit voor mij maken ?
Ajax shirt en dan als merk Lonsdale
extra lening op je studiefinanciering voor een maandjequote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, plaats boeit me niet zo, maar datum wel. Ik kan niet eigenlijk op die zaterdag. Komt nog bij dat ik op zaterdag niet gratis kan en daar heb ik dus geen zin in als arme student
Maar dat stukje over jouw moet erin blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |