Kun je dat zelf niet met je grote blauwe ogen??quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef Bosbeetle het volgende:
kan een modje hier de slowchat topic oppo in plakken
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet met je grote blauwe ogen??
quote:
Dan moet jij het volgende topic maar openen.quote:
Te veel posts gedaan die twee dagen. Zit nu al bijna tegen de 10.000 aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:17 schreef Arcee het volgende:'t Muziekforum: de stats.
1. 2005-07-02 6660
2. 2005-07-03 4777
3. 2003-05-24 4452
4. 2005-12-30 4069
5. 2005-12-31 3671
30 december en Oudejaarsdag staan in de top 5 van drukste MUZ-dagen ooit.
hmmm ik zit er een uur vanaf maar ik zal er vast vaker komen dan nuquote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef Man_Made_God het volgende:
Zij het een beetje laat, maar het is ook niet van de minste:
Een gelukkig 2006 allen!
En: mooi topic BB, en veel plezier in de mooiste stad waar ik ooit ben geweest (dat zijn er ook niet zoveel, maar dat terzijde).
Lucky bastardquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm ik zit er een uur vanaf maar ik zal er vast vaker komen dan nu
quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:13 schreef Foxxy het volgende:
[..]ja! Of Chicago
.
Ik kwam er vorige week pas achter dat Sinatra 'meezingt' op die Swing When You're Winning'-cd van Robbie Williams.
Ow, ik ben Foxxyen dit is de eerste keer dat ik in de SC post.
Het concert was een paar dagen terug nog op tv. Heb een stukje zitten kijken en idd, dat is het nummer waarbij hij sentimenteel gaat doen. Ik begrijp wel dat het indrukwekkend is, maar om te gaan zitten janken op het podium?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:15 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Welkom.
Volgens mij is dat dezelfde scene waarin Robbie Williams op de dvd sentimenteel gaat lopen doen. Gaaf optreden, daar niet van, maar dat gejank van een volwassen vent op een concert.......![]()
Inderdaad. Net als het (volgens mij) tweede nummer van de cd....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:19 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Het concert was een paar dagen terug nog op tv. Heb een stukje zitten kijken en idd, dat is het nummer waarbij hij sentimenteel gaat doen. Ik begrijp wel dat het indrukwekkend is, maar om te gaan zitten janken op het podium?![]()
2 dingen die prima weggelaten hadden kunnen worden. Ah well, nobody's perfect, en meer van die cliché's.quote:mister spielberg look.... just what you're missiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
Moet je hem ook even sticky maken.quote:
dat maakt niet uit ik verhuis naar new york daar bieden ze ook geen servicequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Diverse_Reality het volgende:
Verhuis naar een adres waar je die het niet kan krijgen. Probeer postcode van Peasens moddergat maar eens oid.
Precies, ik moest ook al zoeken. Na eerst een tijdje naar de sticky topics gekeken te hebben, aangezien ik nog niet wakker was, had ik niet snel door dat 'ie er echt niet bij staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Moet je hem ook even sticky maken..
Anders kunnen de oldtimers hem niet vinden. Ha, dwerg!
Staat in feedback.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het maakt me eigenlijk weinig uit. Ik verwachtte dat het nieuwe topic wel sticky zou zijn en het duurde even tot ik doorhad dat dit niet zo was. Verder is het makkelijk te vinden door gewoon even ctrl+f te gebruiken in je browser.
En veel sticky topics maken het er ook niet overzichtelijker op. Daarover is al vaker gesproken en daar ben ik het ook mee eens. Alleen dat het beleid is deze niet meer sticky te maken, dat heb ik nergens gelezen.
Hoe dan ook, het doet er niet zoveel toe, zeker niet als je er eenmaal in gepost hebt.
*eens is met deze user.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoe dan ook, het doet er niet zoveel toe, zeker niet als je er eenmaal in gepost hebt.
Maar dit is dus de slowchatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef Yildiz het volgende:
Euhm, ik wou eigenlijk in de SlowChat vragen wanneer de aankomende LowLands gepland staat, als dat al bekend mocht zijn. Maar die is er niet.
hier is alles te vinden: www.festivalinfo.nl of www.graz.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar dit is dus de slowchat
Nogmaals, weet iemand wanneer LowLands gepland staat, toevallig?
Ik nu dus ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef webfreak het volgende:
Ik vond 't al vreemd dat er geen dagtopic tussen de sticky's stond, maar ik lees nu dat het nieuwe beleid daar een 'sticky' voor gestoken heeft
Frank Sinatra en Sid Vicious in duet.. dat lijkt me een gave comboquote:Op maandag 2 januari 2006 19:18 schreef Krush het volgende:
No, I prefer it my way.
nou in de muzikale hemel kan het de waarheid wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Frank Sinatra en Sid Vicious in duet.. dat lijkt me een gave combo
Manu Chao?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef MaJo het volgende:
Over Lowlands gesproken, zijn er al bands bekend voor volgend jaar? Ik hoorde dat Manu Chao zou komen maar ik weet niet in hoeverre dat waar is. Zou wel tof zijn!
Ik hoop ook echt dat het waar isquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Manu Chao?!
Dat zou wel heeeeeeeeeeeeeel tof zijn!
Dan ga ik ook!
quote:PC load letter?! What the f*ck does that mean??
Vind deze eigenlijk nog een stuk toffer:quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
http://yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=812belspel01.wmvbrijant filmpje .. (werkt niet zo goed in FF beter in IE)
Die film bevat een heel bevredigende scene met betrekking tot de printerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Geheel terecht dat je gisteren, bij mijn geklaag over mijn printer, moest denken aan Office Space, Litpho. Ik kreeg daarnet een melding op het schermpje van de printer, "PC LOAD LETTER". De eerste hit op Google was een quote uit Office Space.
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Vind deze eigenlijk nog een stuk toffer:
http://www.marieke.nu/site_marieke/movs/dit_is_een_herhaling.mov
(wel Quicktime)
Koel! Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef Mark het volgende:
Overigens ga ik vandaag de veelbesproken CD-meubel halen bij LBG in Ulft:
[afbeelding]
880 CD's, dat schiet tenminste op
waarom komen films zovaak op tv vlak nadat ik ze op dvd gekeken heb? (niet dat ik ze op tv zou kijken als ik ze op dvd heb, hoor, maar toch he, het gaat om het idee).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Ziet er stoer uit Mark!
Filmtip voor vanavond: High Fidelity
Naar het beroemde boek en volgens mij uitstekend geschikt om liggend op de bank te bekijken.![]()
en het komt nog eens na Sex and the city ook!Wat wil een mens nog meer???
Dat is een soort van murhpy's law. Wat overigens ook wel een leuke serie was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom komen films zovaak op tv vlak nadat ik ze op dvd gekeken heb? (niet dat ik ze op tv zou kijken als ik ze op dvd heb, hoor, maar toch he, het gaat om het idee).
Is zoiets er ook in hout? Ziet er gaaf uit en je kan tenminste wat kwijtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef Mark het volgende:
[afbeelding]
tegelijk met High Fidelity?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ook leuk is: almost famous komt vanavond ook al op tv!
na een snel rekensommetje zou ik met mijn collectie 2,6 plankje vol hebben ..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef Mark het volgende:
[afbeelding]
Hoe ziet het eruit?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:36 schreef Mark het volgende:
Interesse in een tweedehands rek voor ± 330 CD's?
hmmm intresant .. tis alleen dat ik net verhuis terug naar mn ouders waar ik er geen plek voor heb ... maar hoeveel wil je er eventueel voor hebben ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Mark het volgende:
Zoiets dus, alleen is de mijne wat korter en breder:
[afbeelding]
Die van mij is ± 1,20m hoog en 52cm breed en bevat 7 "verdiepingen", waar je ieder zo'n 47 CD's op kwijt kunt
die is me iets te hoog die van jou heeft een mooie maatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef Mark het volgende:
Nog niet over nagedacht, eerlijk gezegd. Die hierboven staat overigens voor 25 euro te koop op marktplaats, daar heb ik het plaatje gevonden (advertentie 1436626013)
Hoeveel passen er totaal in? circa 330?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef Mark het volgende:
Ik denk er nog even over, maar die 25 vind ik op zich wel een prima prijs. Ik heb connecties in Rhenen en Ommen, dus er valt altijd wel iets te regelen met afgeven/ophalen (dus geen transportkosten).
Maar nu: op naar Ulft!
WoM r0x0rZ.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst sleepy time gorilla museum ... WOW !! dat web of mimicry brengt gaaf spul uit zeg !
okay seborik en summoner ga me nu maar uitlachen voor mijn late ontdekking
Bron: http://slashdot.org/articles/06/01/06/0721209.shtml?tid=201&tid=141quote:Recently, King Crimson founder, guitar master, and all around eccentric musical genius Robert Fripp spent a few days at the MS Campus recording soundscapes for Vista. Fripp, who has been at the forefront of electronic guitar composition for more than 35 years, first using analog tape delays, then with digital effects. He infused his unique brand of Frippertronics on the MS crowd. The Channel 9 site has posted a 25 minute video, chronicalling the event. Now I guess I finally have a reason to leave the default Windows sounds enabled.
Tot zover dit nerd nieuwsquote:The first, 1973's No Pussyfooting, was recorded with Robert Fripp; for the sessions Eno began developing a tape-delay system, dubbed "Frippertronics," which treated Fripp's guitar with looped delays in order to ultimately employ studio technology as a means of musical composition, thereby setting the stage for the later dominance of sampling in hip-hop and electronica.
uitgefoktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:42 schreef Zanderrr het volgende:
Een verlaat gelukkig nieuwjaar toegewenst, allemaal. Ben zelf momenteel even een beetje uitgeFokt, maar goed.. binnenkort heb ik er vast wel weer zin in.
Wil jij die evt. kopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoeveel passen er totaal in? circa 330?
Anders is nog de vraag waar je woont.... om m evt. op te halen
quote:
Hmmm jammer, hij ziet er wel erg cool uit en handig alle cds in één rek.... we zijn ook op zoek naar cdrek (Peaceman heeft die vierkanten van de IKEA maar niet genoeg meer en ze zijn niet meer daar te verkrijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:55 schreef Mark het volgende:
Nee, het is een metaalbedrijf, zie hier hun site (uit een ouder topic): http://www.lbgulft.nl/index.html De CD-rekken zijn een leuke bijverdienste voor ze.
Ik moet trouwens eerst wat kasten verschuiven / herindelen, ik maak wel een fotootje als ie staat (en gevuld is)
tot na de winterstop Zanderrrquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:42 schreef Zanderrr het volgende:
Een verlaat gelukkig nieuwjaar toegewenst, allemaal. Ben zelf momenteel even een beetje uitgeFokt, maar goed.. binnenkort heb ik er vast wel weer zin in.
quote:DISC 1: VIC. LATINO:
1. All This Time - (Club mix, with Jonathan Peters/Sylver Logan Sharp)
2. Turn Me On - (with Kevin Lyttle)
3. Lola's Theme - (with Shape:UK)
4. If You Don't Know Me By Now - (with Aubrey)
5. Call On Me - (with Eric Prydz)
6. Put 'Em High - (with Stonebridge/Therese)
7. Out Of Touch - (with Uniting Nations)
8. You Won't Forget About Me - (with Dannii Minogue/Flower Power)
9. Mamasita - (with Flexy)
10. Rise Again - (with Tina Ann)
11. Just Move - (with Ultra All-Stars)
12. I Want To Know What Love Is - (with Wynonna)
13. Untitled - (Hidden Track)
Ik zie die van David Guetta als eerste nog goed doorbreken hier, eigenlijk.quote:DISC 2: THE. RIDDLER:
1. How Would U Feel - (with David Morales/Lea-Lorien)
2. Stay - (with David Guetta)
3. When The Dawn Breaks - (with Narcotic Thrust)
4. Shine - (with The Lovefreekz)
5. Strings Of Life (Stronger On My Own) - (with Soul Central/Kathy Brown)
6. Stay - (with Mynt/Kim Sozzi)
7. Born To Be Alive - (with The Disco Kings)
8. Hit My Heart - (with Benasi Bros./Dhany)
9. Just Be - (with Tiesto)
10. Till There Was You - (with Rachael Starr)
11. Call Me - (with Anna Vissi)
12. Runaway - (with Iio)
Dit is mijn 5e post in MUZ jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wrong topic, newbie.
Mot ik effe een Annie Schilder plaat in je hol komme douwuh?!quote:
Er naar moeten luisteren doet vast meer pijn..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mot ik effe een Annie Schilder plaat in je hol komme douwuh?!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef nipeng het volgende:
Aha jij hebt dus thuis Annie Schilder platen staan. Weten we dat ook meteen.
Voor 2 euro kun je de printplaat zo van mij krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een mooie klok van te maken
[afbeelding]
Laten we het hopenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:06 schreef Liejannuh het volgende:
Moeten we nu het land uit?
Ja, die vraag over zwangerschap had ik ook fout.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:09 schreef Litpho het volgende:
4,7. Iets teveel onzinvragen naar mijn zin.
Iederéén weet toch dat de meeste bloembollen in Noord-Holland staan.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg had natuurlijk een enorm voordeel, want hij wist de bloembollen vraag!
Verder ben ik ook groot voorstander van een warmer oord.
Dat gevoel had ik ook.....quote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Tokus het volgende:
vreemd, die test. Een score van 5,1, maar als ik de antwoorden bekijk zie ik toch dat ik heel wat meer dan de helft goed heb.
Iedereen die zijn voortuin als opslag gebruikt verdient het om tot het einde der tijden in een flatje in de Bijlmer te wonen, maar dat antwoord staat er natuurlijk weer niet tussen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
tis een stomme test ...die voortuin vraag
precies waarom stond de optie "tuin" er niet bij !quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen die zijn voortuin als opslag gebruikt verdient het om tot het einde der tijden in een flatje in de Bijlmer te wonen, maar dat antwoord staat er natuurlijk weer niet tussen.
Altijd handig dat je de test straffeloos meer dan eens kan doenquote:
Geweldig hoe je het altijd weer naar muziek kan draaienquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Seborik het volgende:
Even spammen: Doe mij maar een barbiepop
Nee, de TV-uitzending gekekenquote:
Toen ik begon dacht ik dat het sebbo's eerste muziekloze column zou worden, maart idd toch heel knap weer die draai. Alleen naar James Blunt.. wie had dat verwachtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef Anton het volgende:
[..]
Geweldig hoe je het altijd weer naar muziek kan draaien
ik doe mee .. ohnee ik had een voldoendequote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Beathoven het volgende:
4,9 ik ga maar eens emigreren
precies als je goed ingeburgerd bent ga je de antwoorden niet vragen...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef webfreak het volgende:
4,7... Ik ben niet ingeburgerd dus
En als ik de antwoorden opvraag krijg ik een leeg browservenster voor m'n neus.. Handig man
Ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kwam in ieder geval niet tijdens de kerstdrukte. Dat scheelt dan weer.
Er stond "Kom voor 10 december", dus eigenlijk zijn we allebei rebels. En ik was duidelijk niet de enige die nog even snel zijn OV moest halen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik wel.
En er stond nog wel op 't kaartje "Kom niet tijdens de kerstdrukte!".
Rebels he?
Iek niet begrijp ein 6,1.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:59 schreef dwerg het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/
Met dank aan Liejannuh. Ik had een 5,1.
Ha, nu ga ik je hacken.quote:
Laat je zwaarste leetste scriptjes los op die baardaapquote:
Ik heb alleen ping en telnet, maar daarmee lukt het wel, toch>quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat je zwaarste leetste scriptjes los op die baardaap.
Dat CBR zit daar ook op een plek die je eigenlijk alleen met een auto normaal kunt bereiken... vergeet niet binnen een jaar af te rijden; ik mag mn theorie weer opnieuw gaan halenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moest vanmorgen om 09:00 theorie-examen voor m'n rijbewijs doen in Rotterdam.
Wat is daar naief aan? De kosten worden een steeds kleiner percentage van mijn inkomen tenslottequote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Man_Made_God het volgende:
En daarnaast vind ik het trouwens verbazingwekkend hoeveel mensen van wie ik dacht dat ze al flink in de 20 waren, hier hun theorie/rijbewijs nog moeten halen. Lekker naïef.
Met naïef bedoelde ik mezelf.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is daar naief aan? De kosten worden een steeds kleiner percentage van mijn inkomen tenslotte.
same here .. maar wel iets van 40 lessen van 1,5 uur gehadquote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Seborik het volgende:
Ik had m'n theorie en rijbewijs in één keer.
Wat?! Kun jij met Staline werken??? Je moet bij het CBS komen werken joh!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef dwerg het volgende:
Op een heel handige website vind ik dat de prijzen van autorijles de afgelopen vijf jaar flink zijn gestegen. Alleen kan ik niet verder in de tijd terugzoeken dan tot 2000.
Volgens mij staat dat idd te gebeuren, de eerste voortekenen zijn er iig. ik zag dat hier op het forum al een mosselman topic opdoemde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef Zanderrr het volgende:
Was er geen Happy Haardkoor revival gepland voor 2006? Vond dat het straatbeeld altijd zo opleuken.
http://www.lbgulft.nl/index.html Ze sturen ook op.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef webfreak het volgende:
Da's een fraai rekje Mark!
Waar heb je die vandaan?
Ik heb er nu ± 63 op 1 schap, met ruimte voor afwijkende lengtes en breedtes. De Vitalogy CD van Pearl Jam kan bijvoorbeeld gewoon rechtop staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Seborik het volgende:
Mark, hoeveel ruimte zit er in zo'n ding voor cd's met een variabele lengte/breedte?
Ik weet wat je bedoelt... ik haalde mijn rijbewijs toen ik net een paar maanden daarvoor besloten had om mijn haar te laten groeien. Ik schaam me dood als iemand om mijn ID vraagtquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet mijn rijbewijs binnenkort verlengen. En dan heb je ook pasfoto's nodig, alleen is de winter nu niet de meest ideale periode om pasfoto's te laten maken waar je de komende 10 jaar mee geconfronteerd wordt.
Ok, het ziet er wel ideaal uit. En true natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb er nu ± 63 op 1 schap, met ruimte voor afwijkende lengtes en breedtes. De Vitalogy CD van Pearl Jam kan bijvoorbeeld gewoon rechtop staan
Ah ja, ik ben nog 30-min, dus ik maak me er nog niet zoveel zorgen omquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
En ik vind mijn 10 jaar oude foto op mijn rijbewijs altijd wel leuk!Lekker jong koppie enzo!
Nou je 't zegt... Ik kan die langharige 14-jarige stoner op mijn paspoort ook wel waarderenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
En ik vind mijn 10 jaar oude foto op mijn rijbewijs altijd wel leuk!Lekker jong koppie enzo!
Ik zat er net naar te kijken, volgens mij kan ik niet eens bij de bovenste plank...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef webfreak het volgende:
Als ik me zo'n ding aanschaf, laat ik wel de bovenste 2 schappen leeg.. Anders moet ik met keukentrapjes gaan klooien
Al heet deze geen Björn of Svenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens mij is er niet veel verschil met mijn kasten van de Ikea.
De 'Bart'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien heeft Ikea ook wel wat fraaie cd-kastmodellen voor de 'verticaal gehandicapte medemens'?.
* Mark heeft nog wel een aanbieding voor ± 330 CD's:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien heeft Ikea ook wel wat fraaie cd-kastmodellen voor de 'verticaal gehandicapte medemens'?.
je kan zo'n Benno ook platleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zie er maar van af omdat hij nogal ver van de muur staat met zn pootjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark heeft nog wel een aanbieding voor ± 330 CD's:
[afbeelding]
Apart.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ging er automatisch vanuit dat iedereen de leeftijd van Dwerg had bereikt.
Bono is ook geen Peter Gabriel. Gelukkig heb ik bovenstaande versie nog niet gehoord, maar als mej. Keys zich een klein beetje houdt aan de conventies voor hedendaagse R&B zangeresjes dan zitten er voldoende overbodige jodeltjes en trillertjes in om alle honden in een straal van 10km aan te laten slaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:59 schreef nipeng het volgende:
Oja die was het. Kan niet tippen aan Kate Bush dus.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef nipeng het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn dan suckt bono zwaar
In het interview wat te lezen was in de VARA-gids stond ook dat ze vooral met haar huiselijke dingen bezig is en niet met wat er in de muziek/wereld gebeurt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
kate bush vind ik persoonlijk op dr nieuwe cd ook wel erg...
eerst al een nummer waarin ze het getal pi zingt
en dan een nummer met als refrein "washing machine .. washing washing washing"
toch wel een beetje erg huisvrouwerig
He gadverdammequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef nipeng het volgende:
Op de radio vanmiddag was een cover van Don't give up (Gabriel en Kate Bush) door Bono en een of ander zaadsletje. Behoorlijk afschuwelijk
Uiteraard. Dat kan ook bijna niet anders.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:01 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, het zal wel voor een goed doel zijn.
Geen idee eigenlijk. Hier in elk geval wel... (Gorinchem)quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weet je toevallig ook of die actie in alle filialen is en zoja sinds wanneer? Ik was maandag even bij de Music Store omdat ik op pasfoto's moest wachten (zoals eerder te lezen was), toen zag ik Tubular Bells hier nog voor 10 euro staan (3 voor 25).
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verdomd, hier was het gewoon de eerste. Nou ja, mocht ik nog tijdens openingstijden in de buurt komen, loop ik er wel weer even naar binnen om te kijken. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Meld hier muziek "koopjes"quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebbers: The Music Store heeft een actie van cd´s 3 euro per stuk of 4 voor 10 euro.
En er zitten leuke dingen bij zoals je hier kunt zien: Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 40
Zijn ze Belgisch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:01 schreef Z het volgende:
Level 42 is dat niet dat Belgische industrial bandje?
nee dat is Front 242.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:01 schreef Z het volgende:
Level 42 is dat niet dat Belgische industrial bandje?
Een van de voorlopersquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Level 42, dat was toch de voorloper van happy hardcore?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Level 42, dat was toch de voorloper van happy hardcore?
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef Anton het volgende:
Trouwens, ik haat ge-airconditionde computerruimtes. Nou ben ik g#$%& alweer verkouden.
quote:Envision servers donning the trademark KISS face paint for special occasions and KISS classics blaring as a machine whips up the trademark KISS Frozen Rockuccino or a French KISS Vanilla.
Haha, vooral Run to the Sponge, omdat daar Patrick bijzitquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Haha, vooral Run to the Sponge, omdat daar Patrick bijzit(of hoe zou hij hier genoemd worden? Deadtrick?)
Het mooiste van die KISS Koffin vond ik dat je hem, volgens Gene Simmons, ook als bierkoeler kon gebruiken door er genoeg ijsblokjes in te doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:01 schreef Tokus het volgende:
na de doodskist komt er nu ook de Kiss Coffeehouse!
Wat hij zegtquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef nipeng het volgende:
Die moet ik ook eens halen. Waar heb jij ze vandaan?
quote:
jij had eerst dinsdag staan..... ik vroeg me al af....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Nog mensen die vrijdag vrij zijn? Kan wel wat extra handen gebruiken met mijn huis verhuisklaar maken...
Huhquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij had eerst dinsdag staan..... ik vroeg me al af....![]()
Ik zou je graag willen helpen, maar ik ben nog volop bezig met de nasleep van mijn eigen verhuizing. pffffff, wat een rotzooi blijft er nog liggen achteraf....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Nog mensen die vrijdag vrij zijn? Kan wel wat extra handen gebruiken met mijn huis verhuisklaar maken...
De geste is alquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar ik bven nog volop bezig met de nasleep van mijn eigen verhuizing. pffffff, wat een rotzooi blijft er nog liggen achteraf....
ik wil wel, maar voor alsnog is tijd even het probleem...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Seborik het volgende:
Is er hier nog iemand met columnisten-aspiraties, of iemand die iemand kent, die iemand kent, die nog iemand kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |