quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 04:42 schreef phunkk het volgende:Ik heb een vraag over
mijn topic. Dit is gesloten vanwege copyright. Ik denk dat dit onterecht is: ik zie
andere topics waarin ook mixen worden aangeboden. Waarom moet mijn topic dan op slot?
Het argument was dat de mix uit tracks bestaat en daarom vanwege copyright niet gepost mag worden, maar dit is bij de andere ook het geval, en die is nog open (inclusief link naar de download, en er heeft zelfs een mod in gereageerd).
Graag zou ik een verklaring hebben, omdat dit nogal tegenstrijdig is
![]()
Het is niet tegenstrijdig, het andere topic had ik nog niet gezien en zit nu ook dicht. Er heeft idd een mod gereageerd, maar dit is geen MUZ-mod. Zo heeft ieder forum z'n eigen policy en ik ben b.v. niet bekend met alle spelregels die in W&L of een willekeurig ander forum gelden.
Als je nog soortgelijke topics hebt, meld het dan hier. Een van de mods zal dan beoordelen of het mag of niet want de ene mp3 is de ander niet...
Ik begrijp best dat je het vervelend vind dat het topic van je gesloten is, maar we moeten hier streng in blijven. Want er zou b.v. iemand anders jouw topic kunnen aanwijzen en vinden dat hij / zij dan ook hier wel z'n playlist aan mp3's mag posten omdat het op hetzelfde neerkomt als een mix.
Kortom.. voor iedereen geldt dezelfde regel, er mag hier geen (c) materiaal zonder toestemming van de platenmaatschappij / artiest geplaatst worden
![]()
quote:
zie reactie in topic
![]()
quote:
prima
[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 15-01-2006 00:40:16 ]