Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Ster.nl geeft 't antwoordt niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:27 schreef Debsterr het volgende:
Ik zoek het muziekje uit de reclame van UPC.
Dank voor degene die het weet
Zoek je een Hardcore, een Hardstyle of nog een andere versie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef 24-7 het volgende:
zal em er dan nog eens inzetten
Uit welk nummer komt het volgende stuk..:
"The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music"
(en jah, het zit ook in de sig van Trancemaster )
kheb gegoogled, kom met iets van monsta boy... dus ik zou zeggen, give that a tryquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:00 schreef mcintosh het volgende:
Partysquad heeft nu een nummer uit dat heet " I'm sorry ".
Daar zit een sample in/ het is een cover van een nummer dat de volgende tekst bevat:
" I can see my whole world changing "
Van wie is het origineel??
Waar heb je op gegoogled dan? Dat stukje tekst hielp me niet verder in google...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
kheb gegoogled, kom met iets van monsta boy... dus ik zou zeggen, give that a try![]()
Haha komt me heeel bekend voor! Dat zat toch in een of ander gameboy spelletje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond. Ik heb jullie nodig.
Ik zoek dit artist/nummer
Heb zelf een klein iets voorgefloten. Aan iets anders kwam ik niet aan.
http://www.worldracing.nl/images/bestandje.wav
Mijn broer zegt zelf dat het een hit is die uit de jaren ¿80? komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef Flibble het volgende:
[..]
Haha komt me heeel bekend voor! Dat zat toch in een of ander gameboy spelletje?
klopt, ik herken het meteen, maar kan het even niet plaatsen, volgens mij jaren 90 trouwens..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn broer zegt zelf dat het een hit is die uit de jaren ¿80? komt.
Zou ook nog kunnen inderdaad. Maar ik wil hem gewoon weten. Top nummer gewoon!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
klopt, ik herken het meteen, maar kan het even niet plaatsen, volgens mij jaren 90 trouwens..
Het nummer heet popcorn en het origineel is volgens mij van Hot Butterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond. Ik heb jullie nodig.
Ik zoek dit artist/nummer
Heb zelf een klein iets voorgefloten. Aan iets anders kwam ik niet aan.
http://www.worldracing.nl/images/bestandje.wav
Hot Butter inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef SpyEye het volgende:
[..]
Het nummer heet popcorn en het origineel is volgens mij van Hot Butter
maar het is heel vaak gecoverd
gewoon het refreintje ingetikt in googlequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:21 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waar heb je op gegoogled dan? Dat stukje tekst hielp me niet verder in google...
Zal monsta boy es proberenThanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |