Ik heb je op msn toegevoegd voor een versie van dit nummer van Johnny Jordaan & Willy Alberti.quote:Op maandag 26 december 2005 16:11 schreef hydrah het volgende:
Voor de crematie van mijn oma wilt mijn opa een muziek stukje hebben wat hij ooit gehoord heeft. dit liedje begon met "hier staat jouw stoel voor altijd leeg". mijn opa dat liedje hebben voor de crematie alleen de artiets weet de man helaas niet meer.
Nu heb ik her en der gezocht maar kon niks vinden, en ik hoop dat één van jullie misschien de titel, of zanger van dit muziek stuk weet.
Mijn opa heeft 2 regels onthouden deze waren," Hier staat jouw stoel voor altijd leeg " en "Moeder ik kan je niet missen".
Geen idee, maarquote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Haanibal het volgende:
omdat het helaas in het vorige topic niet gevonden was hierbij nog een keer het verzoek
ik zoek het nummer uit het volgende belgische filmpke
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=18&vidid=91
alvast bedankt!
Meccano met Hijo Della Luna?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hoi, gister draaide ze een nummer op 3fm rond een uur of 9. Italiaanse (opera)zangeres, het woord luna kwam wel een paar keer voor dus?? Maar goed, ik kende dit nummer wel van vroeger, iig paar jaar oud. Kwam van de request bij 3fm.
Sarah Brightman - La Luna?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hoi, gister draaide ze een nummer op 3fm rond een uur of 9. Italiaanse (opera)zangeres, het woord luna kwam wel een paar keer voor dus?? Maar goed, ik kende dit nummer wel van vroeger, iig paar jaar oud. Kwam van de request bij 3fm.
Praga Khan - Breakfast in Vegasquote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Haanibal het volgende:
omdat het helaas in het vorige topic niet gevonden was hierbij nog een keer het verzoek
ik zoek het nummer uit het volgende belgische filmpke
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=18&vidid=91
alvast bedankt!
Dan moet je eigenlijk de originele versie van meccano hebben hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Combinatie van de twee die jullie noemde.Sarah+ Hijo. Mooi nummer, bedankt!
Ik dacht eerst aan Scoop - Drop it, maar daar wordt gezegd ''We're gonna do a song that you never heard before''quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een trance/dance-nummer..
"This is a sound that you never heard before" aan t begin van het nummer.. verder niet te hard, geen hardstyle enz. Bij voorbaat dank als jullie hier al uitkomen
Live - Overcome??quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:42 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik zoek een liedje die was geinspireerd door 9/11. Ik kan me een tv(of radio)-interview herinneren waarin de (volgens mij niet totaal onbekende) zanger zei dat hij direct een geinspireerd was toen hij hoorde van de aanslagen. Het is een rock/pop/standaard beetje emotioneel getint liedje. Ik kan me niet echt meer iets van de lyrics herinneren, dus daarop loop ik een beetje vast. Iemand een idee?
Tis No Doubt - Spiderwebsquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
ik hoor net een ummer van no doucbt, en die muziek doet meheel erg denken aan een jaren 80 nummer
ik weet niet hoe dat no doubt nummer heet
steekwoorden uit dat no doubt nuumer: it's my life don't you forget, caught n a trap,
caught in a web ofzo.
Wie weet toevallig of de achtergrond muziek idd. geript is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |