abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33422098
Help, ik zoek een nummer of artiest

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij identificatie van een nummer/muziekstuk dat je ergens hoorde, maar waarvan je de titel of uitvoerende(n) niet weet.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?).
    Maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom!

Vorige topic
    Help! Ik zoek een artiest / nummer! Deel 161
  • pi_33423701
    quote:
    Op maandag 26 december 2005 16:11 schreef hydrah het volgende:
    Voor de crematie van mijn oma wilt mijn opa een muziek stukje hebben wat hij ooit gehoord heeft. dit liedje begon met "hier staat jouw stoel voor altijd leeg". mijn opa dat liedje hebben voor de crematie alleen de artiets weet de man helaas niet meer.

Nu heb ik her en der gezocht maar kon niks vinden, en ik hoop dat één van jullie misschien de titel, of zanger van dit muziek stuk weet.

Mijn opa heeft 2 regels onthouden deze waren," Hier staat jouw stoel voor altijd leeg " en "Moeder ik kan je niet missen".
    Ik heb je op msn toegevoegd voor een versie van dit nummer van Johnny Jordaan & Willy Alberti.
    Ik blijf nog zoeken voor Zangeres Zonder Naam. (Nadeel van een grote collectie: je bent even bezig )
    pi_33424396
    omdat het helaas in het vorige topic niet gevonden was hierbij nog een keer het verzoek

ik zoek het nummer uit het volgende belgische filmpke

http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=18&vidid=91

alvast bedankt!
    onder
    pi_33429460
    quote:
    Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Haanibal het volgende:
    omdat het helaas in het vorige topic niet gevonden was hierbij nog een keer het verzoek

alvast bedankt!
    Geen idee, maar !!!
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_33434982
    Hoi, gister draaide ze een nummer op 3fm rond een uur of 9. Italiaanse (opera)zangeres, het woord luna kwam wel een paar keer voor dus?? Maar goed, ik kende dit nummer wel van vroeger, iig paar jaar oud. Kwam van de request bij 3fm.
      dinsdag 27 december 2005 @ 11:52:23 #6
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_33435060
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
    Hoi, gister draaide ze een nummer op 3fm rond een uur of 9. Italiaanse (opera)zangeres, het woord luna kwam wel een paar keer voor dus?? Maar goed, ik kende dit nummer wel van vroeger, iig paar jaar oud. Kwam van de request bij 3fm.
    Meccano met Hijo Della Luna?
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
      dinsdag 27 december 2005 @ 11:53:20 #7
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_33435088
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
    Sarah Brightman - La Luna?
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      dinsdag 27 december 2005 @ 11:54:57 #8
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_33435136
    schaamteloze tvp
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
      dinsdag 27 december 2005 @ 11:59:27 #9
    113173 Quannum
    Well FOK! you!
    pi_33435258
    quote:
    Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Haanibal het volgende:

alvast bedankt!
    Praga Khan - Breakfast in Vegas
    Jusqu'ici tout va bien
    pi_33435830
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 11:53 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Sarah Brightman - La Luna?
    Combinatie van de twee die jullie noemde.Sarah+ Hijo. Mooi nummer, bedankt!
    pi_33435917
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Koepert het volgende:
    schaamteloze tvp
    Same here...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      dinsdag 27 december 2005 @ 12:32:11 #12
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_33435949
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Combinatie van de twee die jullie noemde.Sarah+ Hijo. Mooi nummer, bedankt!
    Dan moet je eigenlijk de originele versie van meccano hebben hoor.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_33437300
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 11:59 schreef Quannum het volgende:

[..]

Praga Khan - Breakfast in Vegas
    AAA merci, u verdient een discocalyppo!
    onder
      dinsdag 27 december 2005 @ 13:32:13 #14
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_33437632
    Ik zoek een trance/dance-nummer..

"This is a sound that you never heard before" aan t begin van het nummer.. verder niet te hard, geen hardstyle enz. Bij voorbaat dank als jullie hier al uitkomen
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_33439907
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef donroyco het volgende:
    Ik zoek een trance/dance-nummer..

"This is a sound that you never heard before" aan t begin van het nummer.. verder niet te hard, geen hardstyle enz. Bij voorbaat dank als jullie hier al uitkomen
    Ik dacht eerst aan Scoop - Drop it, maar daar wordt gezegd ''We're gonna do a song that you never heard before''

Kan het echt niet vinden
    “Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
    pi_33441026
    Ik zoek een nummer uit de film Biodome. Het gaat om het nummer dat gedraaid wordt door de ME om te proberen de groep uit het huis te krijgen. Een erg vrolijk en aanstekelijk nummer.

Ik heb al gezocht op de site van MGM en daat staat wel de tracklist maar daar staat het nummer niet tussen. Ik denk dat de titel "I still believe" is. Volgens mij werd er net tijdens het één na laatste uur van Eddy Zoëy op 3FM een versie van een andere artiest gedraaid, helaas kan ik nu ook daar de titel niet van vinden
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
    pi_33443955
    Ik ben op zoek naar het nummer dat wordt gespeeld in een Mora reclame. In deze reclame hoor je steeds die piepjes van de magnetron/oven. Het nummer is drum 'n bass-achtig en hoor je aan het einde. Ik ben al heel lang op zoek naar, ik heb ook al gekeken op ster.nl etc.

Klik
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
    pi_33446723
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Koepert het volgende:
    schaamteloze tvp
    Bosschenaren Zie Je Overal!
    Running To Stand Still
    www.forza-fcdb.tk
    pi_33447021
    Ik zoek een liedje die was geinspireerd door 9/11. Ik kan me een tv(of radio)-interview herinneren waarin de (volgens mij niet totaal onbekende) zanger zei dat hij direct een geinspireerd was toen hij hoorde van de aanslagen. Het is een rock/pop/standaard beetje emotioneel getint liedje. Ik kan me niet echt meer iets van de lyrics herinneren, dus daarop loop ik een beetje vast. Iemand een idee?
      dinsdag 27 december 2005 @ 19:10:22 #20
    24533 ACT-F
    Onmeunige gaspedoal emmer
    pi_33447911
    Ik zoek een theme, volgens mij van een oude politieserie, maar niet van Tatort, tenminste, die klinkt toch wat anders. Het volgende nummer heeft samples gebruikt van die theme, vooral dat dreigende wat je op de achgergrond hoort:

http://www.plasticfantastic.co.uk/loadaudio.asp?plid=11963

Wie begrijpt welke theme ik bedoel
    Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
      dinsdag 27 december 2005 @ 19:12:30 #21
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_33447974
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 18:42 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
    Ik zoek een liedje die was geinspireerd door 9/11. Ik kan me een tv(of radio)-interview herinneren waarin de (volgens mij niet totaal onbekende) zanger zei dat hij direct een geinspireerd was toen hij hoorde van de aanslagen. Het is een rock/pop/standaard beetje emotioneel getint liedje. Ik kan me niet echt meer iets van de lyrics herinneren, dus daarop loop ik een beetje vast. Iemand een idee?
    Live - Overcome??
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_33449866
    De afgelopen weken is o.a. bij Giel Beelen op 3 fm wel vaker een Engelstalig kerstliedje langsgelopen. Gezongen met een sterk schots/iers(?) accent... Iemand die me kan helpen aan de titel en uitvoerende artiest?
    Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
    What a day for a daydream.
    pi_33450724
    Ok mensen,
    een vriend van mij (niet ik dus!) is ervan overtuigd dat Di-rect na "Blind for you" een andere single heeft uitgebracht, of wellicht een nummer voor deze en is nu zeer benieuwd naar hoe dit plaatje wel niet mag weten. Het is niet die stomme webcam girl en dus ook niet die ene met Wibi en niet Hungry for Love. Hij hoorde t nummer enkele weken geleden eens op de radio en hij meent zich te herinneren dat ze dit nummer bij Paul de Leeuw hadden gespeeld vorige week of 2 weken terug. Dus iemand die deze arme jongen uit de brand kan helpen?
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      dinsdag 27 december 2005 @ 20:29:46 #24
    108862 a-child-in-chains
    weight of the world is a bitch
    pi_33450914
    ik hoor net een ummer van no doubt.
    En die achtergrond muziek (gitaar enzo) doet me heel erg denken aan een jaren
    80 nummer
    ik weet niet hoe dat no doubt nummer heet.
    steekwoorden uit dat no doubt nummer zijn: it's my life don't you forget, caught n a trap,
    caught in a web ofzo.

Wie weet toevallig of de achtergrond muziek idd. geript is?
    Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
    No room for the unlucky.
    pi_33450956
    quote:
    Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
    ik hoor net een ummer van no doucbt, en die muziek doet meheel erg denken aan een jaren 80 nummer
    ik weet niet hoe dat no doubt nummer heet

steekwoorden uit dat no doubt nuumer: it's my life don't you forget, caught n a trap,
    caught in a web ofzo.

Wie weet toevallig of de achtergrond muziek idd. geript is?
    Tis No Doubt - Spiderwebs
    Maar van welk nummer het is weet ik niet, mss als je de titel hebt kan je er al wat meer over vinden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')