Ultieme Fok Publiciteitsstunt waar de afdeling PR zeer blij mee zal zijn.quote:
Hmm. Als het Sicco is vind ik het prima, worden we meteen geassocieerd met de weledele oer-Hollandsche schaatssport.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Sandman, er belt iemand op die JAnmaat heet, wat doen we daarmee?
Friezen en Zeeuwen vormen binnen dit land ook een groep dwarse allochtonen. Bovendien staan ze bekend om lompheid en gebrekkige sociale vaardigheden. Jullie zouden liever een brug slaan naar de nieuwe allochtonen in plaats van ze te weren. Een verbond der lagere beschavingen, zeg maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Een rechtse partij die als belangrijkste punt heeft het weren van allochtonen uit sportscholen.
Dat, mijn waarde LOLBOY, is helaas niet mogelijk.quote:
Daarom deed de LPF het zo goedquote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef local34 het volgende:
Een verbond der lagere beschavingen, zeg maar.
Nu belt ene Jan Peter, ik heb maar gezegd dat we al vol zittenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm. Als het Sicco is vind ik het prima, worden we meteen geassocieerd met de weledele oer-Hollandsche schaatssport.
Ik ben een geboren en getogen Nederlander die beter welbespraakter is dan jij. Mijn sociale aspecten zijn beter dan die van de gemiddelde medemens uit de Randstad en omstreken, ik heb manieren en ben zeer beleefd. Ik dank u. Ik word de nieuwe minister-president.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef local34 het volgende:
[..]
Friezen en Zeeuwen vormen binnen dit land ook een groep dwarse allochtonen. Bovendien staan ze bekend om lompheid en gebrekkige sociale vaardigheden. Jullie zouden liever een brug slaan naar de nieuwe allochtonen in plaats van ze te weren. Een verbond der lagere beschavingen, zeg maar.
Maar Jaap, het is wel een Zeeuw he. Ik moet wel aan mijn relaties hier in de provincie denken.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu belt ene Jan Peter, ik heb maar gezegd dat we al vol zitten
vol is vol zei ik![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Nederlander die beter welbespraakter is dan jij. Mijn sociale aspecten zijn beter dan die van de gemiddelde medemens uit de Randstad en omstreken, ik heb manieren en ben zeer beleefd. Ik dank u. Ik word de nieuwe minister-president.
Best hoor, als het maar wel zware posten zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Friesland krijgt 4 ministersposten en jullie 2
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat, mijn waarde LOLBOY, is helaas niet mogelijk.
Een van Jaaps grootste missies met deze partij is namelijk het doorbreken van het taboe op poepen, waardoor hij zelf de portefeuille van het schijthuis in handen heeft.
daar hebben we het nog wel even overquote:
JaJa!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best hoor, als het maar wel zware posten zijn.
Tof, friezen zijn best ok, en Danny B is een zeeuw, dus ik kan er wel mee levenquote:
Suggestie,quote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Wij zijn Da_Sandman (Jasper) en SCH (Jaap). Onze partij heet JaJa!.
Prima. Hebben we ook een allochtoon op de lijst.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef Jajong het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar
Zie je!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima. Hebben we ook een allochtoon op de lijst.
Zie je wel dat we niet racistisch zijn![]()
Geen goede suggestie, wij distantiëren ons volledig van de NSB en haar gevolg.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef typtypo het volgende:
[..]
Suggestie,
NSB
met muschsert aan het hoofd.
Hebberige jood die je bent, je pakt gelijk alle leuke posten!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef JaWi het volgende:
JaWi als minister van Uitgaan, Voetbal en Vreemdelingenzaken!
Precies. Zo is het.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen goede suggestie, wij distantiëren ons volledig van de NSB en haar gevolg.
Met sch gaat dat moeilijk worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen goede suggestie, wij distantiëren ons volledig van de NSB en haar gevolg.
Tof! Selectief gedoogbeleid!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen geen dikke mensen gebruiken in de partij, ga jij maar naar de sportschool.
JaJa!
Ben je mal. Sandman gaat het ook niet opnemen voor mensen met lichamelijke afwijkingen en ik word echt geen nichtenambassadeurquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef Jajong het volgende:
Moet ik dan acteren als het verbindingsstuk tussen de autochtone samenleving en de allochtone? Dat wil ik niet buitenlanders vind ik maar vervelend
Goed, dan wil ik graag de post waarmee je de meeste groupies verkrijgt.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je mal. Sandman gaat het ook niet opnemen voor mensen met lichamelijke afwijkingen en ik word echt geen nichtenambassadeur![]()
Maar ik voelde net zo goed aan dat 2006 het Boezeljaar gaat wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
We selecteren niet op Ja, iedereen is welkom dus laat die verbasteringen maar zitten, maar Ja's hebben natuurlijk wel een streepje voor.
Wat zijn je sterke punten?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef NJ het volgende:
Als jullie nog mensen nodig hebben om de bagger uit jullie partij te houden, dan hoor ik dat graag.
En vergeet niet, dankzij de bagger in de partij is de LPF uiteindelijk ten onder gegaan.
mag ik dan nichtenambassadeur zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je mal. Sandman gaat het ook niet opnemen voor mensen met lichamelijke afwijkingen en ik word echt geen nichtenambassadeur![]()
Check fotoboek!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
mag ik dan nichtenambassadeur zijn?
Je kan altijd staatssecretaris wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hebberige jood die je bent, je pakt gelijk alle leuke posten!![]()
Nee, die hebben we alquote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef L.Mo het volgende:
Is er nog een vacature voor een Diktator?
O ja, ik pleeg ook aanslagen. Dus mocht je op een moment wat publiciteit willen weet je wie je moet bellenquote:
Kijk, dit niveau ontstijgen wij dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef Bjoro het volgende:
Zeggen jullie JA tegen de JAgers en NEE tegen de NEEgers ?
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef Bjoro het volgende:
Zeggen jullie JA tegen de JAgers en NEE tegen de NEEgers ?
mooi ff een check.....dan wil bJAro zich ook wel aanmelden !quote:
* genoteerd!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi ff een check.....dan wil bJAro zich ook wel aanmelden !
verkeer en koninkrijksrelatiesquote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
* genoteerd!
Hebt u speciale interessegebieden?
JaMrDoegewoon dan wel?quote:
Ik weet het niet hoor.quote:
* MrDoegewoon hangt hem iets linkser.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.
Ik wil best lijsttrekker zijn van een rechtse partij.
Maar zoooooooooo rechts???![]()
* SCH zet die housepipo op de lijstquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon hangt hem iets linkser.
quote:
It giet oanquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er al een voorlopige kandidatenlijst? Regionaal wil ik best de kar gaan trekken hiero
Schrijf maar eventjes opquote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent nr 1684
Onthoud je dat of moet ik het voor je opschrijven?
We hebben uw avatar al, dank uquote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef DeTolk het volgende:
Waar kan ik me verkiesbaar stellen?
Wat zijn uw hobbies en lengtematen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die wordt deze week weer veranderd.
Hartelijk dankquote:
daarvoor zul je op z'n minst vaudloos moeten kunnen schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef davonovski het volgende:
Ik is Jaap
w00t
ik wordt lijsttrekker!
Zo is het!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Homo's worden niet geweerd. Zolang ze maar niet met minderjarige kinderen de park gaan checken zijn ze geoorloofd. Ook moeten ze net zo rechts zijn als mijn compagnon, en dat is heel rechts.
Je doet alleen mee als JaJa! vindt dat je een toegevoegde waarde bent!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Ik doe alleen mee als 41 procent van Nederland het een goed idee vindt!
jullie hebben me nodig geloof me!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als JaJa! vindt dat je een toegevoegde waarde bent!
Ik geloof je hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
jullie hebben me nodig geloof me!
Als we een mascotte hebbbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Wanneer wordt dit topic trouwens leuk?
Leuk is zo ontzettend 2005quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef santababy het volgende:
Woeii ik word wel mascotte..
En dan zorg ik voor cheerleaders en zulks!
Goed idee?
Je kan wel iets in de administratie doen, of in de catering.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef santababy het volgende:
ow
ik wil wel crisismanager worden die heeft elke partij nodig en deze zekerquote:
Mensen die teveel willen zijn voor ons niet zo interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik wil wel crisismanager worden die heeft elke partij nodig en deze zeker
Ik wil alleen de helpende hand biedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen die teveel willen zijn voor ons niet zo interessant.
Zeker niet mensen die denken ongevraagd een soort grap te moeten maken.
Okay, je bent welkom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil alleen de helpende hand bieden
Graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we ook idiote voorstellen doen?
Oeps, Groningers, daar zeg je zo watquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Mereltje het volgende:
Groningers zeggen achter elke zin 'ja' dus 'jaja' moet ook wel lukken![]()
Werkbezoek mèn!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag.
Helaas is 1 van de partijleiders al een hele dag zoek![]()
Sorry, het topic staat ook verkeerd. Heeft te veel niveau voor ONZ. Excuses namens de partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Zullen we beginnen met een voorstel dat zorgt dat mensen die lid zijn van een politieke partij geen bel;asting meer hoeven te betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag.
Helaas is 1 van de partijleiders al een hele dag zoek![]()
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met een voorstel dat zorgt dat mensen die lid zijn van een politieke partij geen bel;asting meer hoeven te betalen?
Ik protesteer! Dan moet ik allang op bed liggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.
Je bent toch al op gesprek geweest? De drankkast is tenminste leeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef JaWi het volgende:
Is mijn sollicitatie al in behandeling genomen?
Ja, jullie waren er nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent toch al op gesprek geweest? De drankkast is tenminste leeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |