ik wil wel crisismanager worden die heeft elke partij nodig en deze zekerquote:
Mensen die teveel willen zijn voor ons niet zo interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik wil wel crisismanager worden die heeft elke partij nodig en deze zeker
Ik wil alleen de helpende hand biedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen die teveel willen zijn voor ons niet zo interessant.
Zeker niet mensen die denken ongevraagd een soort grap te moeten maken.
Okay, je bent welkom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil alleen de helpende hand bieden
Graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we ook idiote voorstellen doen?
Oeps, Groningers, daar zeg je zo watquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Mereltje het volgende:
Groningers zeggen achter elke zin 'ja' dus 'jaja' moet ook wel lukken![]()
Werkbezoek mèn!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag.
Helaas is 1 van de partijleiders al een hele dag zoek![]()
Sorry, het topic staat ook verkeerd. Heeft te veel niveau voor ONZ. Excuses namens de partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Wanneer wordt dit topic trouwens leuk?
Zullen we beginnen met een voorstel dat zorgt dat mensen die lid zijn van een politieke partij geen bel;asting meer hoeven te betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag.
Helaas is 1 van de partijleiders al een hele dag zoek![]()
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met een voorstel dat zorgt dat mensen die lid zijn van een politieke partij geen bel;asting meer hoeven te betalen?
Ik protesteer! Dan moet ik allang op bed liggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.
Je bent toch al op gesprek geweest? De drankkast is tenminste leeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef JaWi het volgende:
Is mijn sollicitatie al in behandeling genomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |