Zo is het!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Homo's worden niet geweerd. Zolang ze maar niet met minderjarige kinderen de park gaan checken zijn ze geoorloofd. Ook moeten ze net zo rechts zijn als mijn compagnon, en dat is heel rechts.
Je doet alleen mee als JaJa! vindt dat je een toegevoegde waarde bent!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Ik doe alleen mee als 41 procent van Nederland het een goed idee vindt!
jullie hebben me nodig geloof me!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als JaJa! vindt dat je een toegevoegde waarde bent!
Ik geloof je hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
jullie hebben me nodig geloof me!
Als we een mascotte hebbbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Wanneer wordt dit topic trouwens leuk?
Leuk is zo ontzettend 2005quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef santababy het volgende:
Woeii ik word wel mascotte..
En dan zorg ik voor cheerleaders en zulks!
Goed idee?
Je kan wel iets in de administratie doen, of in de catering.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef santababy het volgende:
ow
ik wil wel crisismanager worden die heeft elke partij nodig en deze zekerquote:
Mensen die teveel willen zijn voor ons niet zo interessant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik wil wel crisismanager worden die heeft elke partij nodig en deze zeker
Ik wil alleen de helpende hand biedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen die teveel willen zijn voor ons niet zo interessant.
Zeker niet mensen die denken ongevraagd een soort grap te moeten maken.
Okay, je bent welkom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil alleen de helpende hand bieden
Graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mogen we ook idiote voorstellen doen?
Oeps, Groningers, daar zeg je zo watquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef Mereltje het volgende:
Groningers zeggen achter elke zin 'ja' dus 'jaja' moet ook wel lukken![]()
Werkbezoek mèn!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag.
Helaas is 1 van de partijleiders al een hele dag zoek![]()
Sorry, het topic staat ook verkeerd. Heeft te veel niveau voor ONZ. Excuses namens de partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Zullen we beginnen met een voorstel dat zorgt dat mensen die lid zijn van een politieke partij geen bel;asting meer hoeven te betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag.
Helaas is 1 van de partijleiders al een hele dag zoek![]()
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met een voorstel dat zorgt dat mensen die lid zijn van een politieke partij geen bel;asting meer hoeven te betalen?
Ik protesteer! Dan moet ik allang op bed liggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan iets met allochtonen, dat die alleen na 22.00 de supermarkt in mogen ofzo.
Je bent toch al op gesprek geweest? De drankkast is tenminste leeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:23 schreef JaWi het volgende:
Is mijn sollicitatie al in behandeling genomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |