Wat zijn je sterke punten?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef NJ het volgende:
Als jullie nog mensen nodig hebben om de bagger uit jullie partij te houden, dan hoor ik dat graag.
En vergeet niet, dankzij de bagger in de partij is de LPF uiteindelijk ten onder gegaan.
mag ik dan nichtenambassadeur zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben je mal. Sandman gaat het ook niet opnemen voor mensen met lichamelijke afwijkingen en ik word echt geen nichtenambassadeur![]()
Check fotoboek!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
mag ik dan nichtenambassadeur zijn?
Je kan altijd staatssecretaris wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hebberige jood die je bent, je pakt gelijk alle leuke posten!![]()
Nee, die hebben we alquote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef L.Mo het volgende:
Is er nog een vacature voor een Diktator?
O ja, ik pleeg ook aanslagen. Dus mocht je op een moment wat publiciteit willen weet je wie je moet bellenquote:
Kijk, dit niveau ontstijgen wij dus.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef Bjoro het volgende:
Zeggen jullie JA tegen de JAgers en NEE tegen de NEEgers ?
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef Bjoro het volgende:
Zeggen jullie JA tegen de JAgers en NEE tegen de NEEgers ?
mooi ff een check.....dan wil bJAro zich ook wel aanmelden !quote:
* genoteerd!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi ff een check.....dan wil bJAro zich ook wel aanmelden !
verkeer en koninkrijksrelatiesquote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
* genoteerd!
Hebt u speciale interessegebieden?
JaMrDoegewoon dan wel?quote:
Ik weet het niet hoor.quote:
* MrDoegewoon hangt hem iets linkser.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.
Ik wil best lijsttrekker zijn van een rechtse partij.
Maar zoooooooooo rechts???![]()
* SCH zet die housepipo op de lijstquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon hangt hem iets linkser.
quote:
It giet oanquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er al een voorlopige kandidatenlijst? Regionaal wil ik best de kar gaan trekken hiero
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |