Ultieme Fok Publiciteitsstunt waar de afdeling PR zeer blij mee zal zijn.quote:
Hmm. Als het Sicco is vind ik het prima, worden we meteen geassocieerd met de weledele oer-Hollandsche schaatssport.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Sandman, er belt iemand op die JAnmaat heet, wat doen we daarmee?
Friezen en Zeeuwen vormen binnen dit land ook een groep dwarse allochtonen. Bovendien staan ze bekend om lompheid en gebrekkige sociale vaardigheden. Jullie zouden liever een brug slaan naar de nieuwe allochtonen in plaats van ze te weren. Een verbond der lagere beschavingen, zeg maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Een rechtse partij die als belangrijkste punt heeft het weren van allochtonen uit sportscholen.
Dat, mijn waarde LOLBOY, is helaas niet mogelijk.quote:
Daarom deed de LPF het zo goedquote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef local34 het volgende:
Een verbond der lagere beschavingen, zeg maar.
Nu belt ene Jan Peter, ik heb maar gezegd dat we al vol zittenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm. Als het Sicco is vind ik het prima, worden we meteen geassocieerd met de weledele oer-Hollandsche schaatssport.
Ik ben een geboren en getogen Nederlander die beter welbespraakter is dan jij. Mijn sociale aspecten zijn beter dan die van de gemiddelde medemens uit de Randstad en omstreken, ik heb manieren en ben zeer beleefd. Ik dank u. Ik word de nieuwe minister-president.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef local34 het volgende:
[..]
Friezen en Zeeuwen vormen binnen dit land ook een groep dwarse allochtonen. Bovendien staan ze bekend om lompheid en gebrekkige sociale vaardigheden. Jullie zouden liever een brug slaan naar de nieuwe allochtonen in plaats van ze te weren. Een verbond der lagere beschavingen, zeg maar.
Maar Jaap, het is wel een Zeeuw he. Ik moet wel aan mijn relaties hier in de provincie denken.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu belt ene Jan Peter, ik heb maar gezegd dat we al vol zitten
vol is vol zei ik![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Nederlander die beter welbespraakter is dan jij. Mijn sociale aspecten zijn beter dan die van de gemiddelde medemens uit de Randstad en omstreken, ik heb manieren en ben zeer beleefd. Ik dank u. Ik word de nieuwe minister-president.
Best hoor, als het maar wel zware posten zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Friesland krijgt 4 ministersposten en jullie 2
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat, mijn waarde LOLBOY, is helaas niet mogelijk.
Een van Jaaps grootste missies met deze partij is namelijk het doorbreken van het taboe op poepen, waardoor hij zelf de portefeuille van het schijthuis in handen heeft.
daar hebben we het nog wel even overquote:
JaJa!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best hoor, als het maar wel zware posten zijn.
Tof, friezen zijn best ok, en Danny B is een zeeuw, dus ik kan er wel mee levenquote:
Suggestie,quote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Wij zijn Da_Sandman (Jasper) en SCH (Jaap). Onze partij heet JaJa!.
Prima. Hebben we ook een allochtoon op de lijst.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef Jajong het volgende:
Ik stel mezelf beschikbaar
Zie je!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima. Hebben we ook een allochtoon op de lijst.
Zie je wel dat we niet racistisch zijn![]()
Geen goede suggestie, wij distantiėren ons volledig van de NSB en haar gevolg.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef typtypo het volgende:
[..]
Suggestie,
NSB
met muschsert aan het hoofd.
Hebberige jood die je bent, je pakt gelijk alle leuke posten!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef JaWi het volgende:
JaWi als minister van Uitgaan, Voetbal en Vreemdelingenzaken!
Precies. Zo is het.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen goede suggestie, wij distantiėren ons volledig van de NSB en haar gevolg.
Met sch gaat dat moeilijk worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen goede suggestie, wij distantiėren ons volledig van de NSB en haar gevolg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |