Schrijf maar eventjes opquote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent nr 1684
Onthoud je dat of moet ik het voor je opschrijven?
We hebben uw avatar al, dank uquote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef DeTolk het volgende:
Waar kan ik me verkiesbaar stellen?
Wat zijn uw hobbies en lengtematen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die wordt deze week weer veranderd.
Hartelijk dankquote:
daarvoor zul je op z'n minst vaudloos moeten kunnen schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef davonovski het volgende:
Ik is Jaap
w00t
ik wordt lijsttrekker!
Zo is het!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Homo's worden niet geweerd. Zolang ze maar niet met minderjarige kinderen de park gaan checken zijn ze geoorloofd. Ook moeten ze net zo rechts zijn als mijn compagnon, en dat is heel rechts.
Je doet alleen mee als JaJa! vindt dat je een toegevoegde waarde bent!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Ik doe alleen mee als 41 procent van Nederland het een goed idee vindt!
jullie hebben me nodig geloof me!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet alleen mee als JaJa! vindt dat je een toegevoegde waarde bent!
Ik geloof je hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
jullie hebben me nodig geloof me!
Als we een mascotte hebbbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Wanneer wordt dit topic trouwens leuk?
Leuk is zo ontzettend 2005quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef BrauN het volgende:
Wanneer wordt dit topic trouwens leuk?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:13 schreef santababy het volgende:
Woeii ik word wel mascotte..
En dan zorg ik voor cheerleaders en zulks!
Goed idee?
Je kan wel iets in de administratie doen, of in de catering.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:18 schreef santababy het volgende:
ow
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |