Da was toch in het begin van het jaar ? Op het einde heeft hij naar mijn weten niks meer gepresteert.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 jaar terug won hij het toernooi
Vorig jaar in de finale bij de Masters of Darts.
Na de 1e ronde nog 2quote:
Die heeft het zwaar de eerste rondequote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen] is fan van Whitlock. [/me]
[me=Johan-Derksen is niet een echte chauvinist.
Gelijk een mooie start voor hem.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft het zwaar de eerste ronde
Dan zal de tweede ronde (Stompe/ Hanvidge) ook niet moeilijk zijn voor Simon en staat ie bij wijze van spreke nu al in de kwartfinalequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:34 schreef sr_firewire het volgende:
Whitlock wint ook wel. Ondanks dat ik Fordham fan ben vliegt hij er toch uit in ronde 1. Heb hem allang niet meer gezien, vorige embassy was hij toch bezig met afvallen, hoeveel is er inmiddels vanaf ??
Leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef dndiek het volgende:
http://www.eurosport.com/(...)gnd1_prs8_ven1.shtml
Als Fitton die eerste ronde doorkomt komt hij idd ver, maar hij speelt meteen tegen Adams he.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef Laakie het volgende:
Ik hoop dat Niels de Ruiter het heel goed gaat doen (speelt in onze dartskroeg) maar ik heb er vertrouwen in.
Ik schat dat King, Fitton of Hankey gaat winne, Barney redt het dit jaar niet vrees ik.
Heeft ie zeker zijn haptonoom niet goed ingelicht. Of is zijn kettingkje kwijt. Of was het water in de whirlpool te laag blablabla. Die gast heeft altijd smoesjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Barney ook niet winnen, hij komt de laatste jaren toch wat onzekerder over.
King kan er op dat gebied ook wel wat vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Heeft ie zeker zijn haptonoom niet goed ingelicht. Of is zijn kettingkje kwijt. Of was het water in de whirlpool te laag blablabla. Die gast heeft altijd smoesjes.
Ja die heeft last van de airco!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
King kan er op dat gebied ook wel wat van![]()
Het is voor de BDO het belangrijkste toernooi van het jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef sanger het volgende:
Misschien is een iets uitgebreidere titel wel op zijn plaats voor dit topic. het gaat tenslotte om het voor de nederlandse dartsport belangrijkste toernooi van het jaar.
Ik denk dat je daar over kunt discusseren, maar oke je hebt gelijk de Dutch Open is ook heel belangrijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is voor de BDO het belangrijkste toernooi van het jaar.
Voor de Nederlandse toppers is de Lakeside wel het belangrijkste, voor de Nederlandse dartssport is de Dutch Open het belangrijkst.
Ik had TS al gevraagd of er misschien een combi gemnaakt kon worden van zijn OP en de mijne (zie boven). Daarin staat ook de gehele loting van de eerste ronde en wat voorbeschouwingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef sr_firewire het volgende:
Misschien kan die ook in de openingspost gezet worden als loting. Dat stuk wat er nu in staat is gewoon een speelschema.
Maar bij jou zie je niet de volgende rondes en wie wie kan bestrijden :Squote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had TS al gevraagd of er misschien een combi gemnaakt kon worden van zijn OP en de mijne (zie boven). Daarin staat ook de gehele loting van de eerste ronde en wat voorbeschouwingen.
was ook een beetje een zeikerige post van me...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar over kunt discusseren, maar oke je hebt gelijk de Dutch Open is ook heel belangrijk!
Idd, maar ik vrees ervoor.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef Bartoli het volgende:
there is only one andy fordham...........................dat de viking het maar weer goed gaat doen
Neuh, Adams zeker niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Martin Adams dit jaar de titel pakt.
[afbeelding]
Idd...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef Bartoli het volgende:
there is only one andy fordham...........................dat de viking het maar weer goed gaat doen
quote:
Whtilock deed het vorig jaar al verrassend goed natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef Hork het volgende:
Voor mij zijn Hankey en King favoriet en Whitlock zou verassend ver kunnen komen.
Waar is Tony David eigenljk ?
Toch wel opvallend voor een oud winnaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef -J-D- het volgende:
Tony David lag er al snel uit in de kwalificatie. Hij had ook simpelweg niet genoeg punten verzameld om rechtstreeks mee te mogen doen.
Op de Leendesk masters maakte hij zijn TV debuut. Vorig seizoen tweede in de nationale ranking. Achter Niels de Ruiter!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef dndiek het volgende:
Jelle Klaasen zegt me ook maar weinig
hij had toch een ziekte??quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Bartoli het volgende:
Jammer dat David niet meedoet. Maar na zijn topjaar waarin hij de lakeside won heeft die ook nooit meer wat gepresteerd
Op een van de recente TV toernooien heeft Bobby George zijn kunsten weer mogen laten zienquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef sr_firewire het volgende:
Bobby George ? Die is er al heel veel edities niet bij geweest hoor.... Ja een 4-5 tal jaren geleden nog eens. Paul Lim doet ook niet meer mee
Lol heeft Barney vorig jaar gewonnen ? Zoveel indruk heeft dat op me gemaakt.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef -J-D- het volgende:
Halve finale
R. van Barneveld tegen D. Fitton 5-3
M. Adams tegen S. Whitlock 5-0
Finale
R. van Barneveld tegen M. Adams 6-2
Met zijn legendarische opkomst, met gouden cape, kroon en kaarsen met op de achtergrond "We Are The Champions"quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef sr_firewire het volgende:
Bobby George ? Die is er al heel veel edities niet bij geweest hoor....
Poule ingevuld, mijn paardje heet Fitton voor deze editie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:01 schreef sr_firewire het volgende:
Voor de mensen die gratis willen poulen op de Lakeside:
http://www.darts-import.nl !!
Ik wist het ook niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Lol heeft Barney vorig jaar gewonnen ? Zoveel indruk heeft dat op me gemaakt.....
Die geeft toch commentaar op de BBC???quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef Leatherface het volgende:
Die pummel Bobby George zal ik in ieder geval niet missen. Weinig darters die zoveel modder hebben gegooid, over met name de Nederlanders, als die gladjanus.
ja en die zal ook wel weer in zo'n fimpie van sbs komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef maril het volgende:
[..]
Die geeft toch commentaar op de BBC???
Let's play darts!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag om 14.00 begint het op SBS.
Om 14.30 uur de eerste partij als 't goed isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag om 14.00 begint het op SBS.
Lastig he even deze topic doorlezen.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Het is mij even ontschoten wie hem vorig jaar had gewonnen? Was het toen niet de King die hem eindelijk eens won?
Het blijkt Barney te zijn, ik kan me er alleen niks van herinneren. Ik dacht dat Adams had gewonnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Het is mij even ontschoten wie hem vorig jaar had gewonnen? Was het toen niet de King die hem eindelijk eens won?
Lastig he even een vraag beantwoorden..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Lastig he even deze topic doorlezen.....![]()
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Lastig he even een vraag beantwoorden..![]()
Dank U, dat spaart me weer wat woorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.
Niveautje..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.
Hoogtepunt van de Lakeside hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Na ronde 1 is Co 'leendesk.nl' Stompé weer vaste studiogast natuurlijk!
Albertino Essers om 14:30 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:39 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de eerste NL aan de beurt?
Pas op, straks krijg je reactie dat je het topic eerst moet doorlezen etc...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:39 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de eerste NL aan de beurt?
Dat had ie ook kunnen doen want in de OP staat het schema:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je reactie dat je het topic eerst moet doorlezen etc...![]()
![]()
Schakel later pas in, wie is die kerel? Wie vervangt ie? Wat een schijtbakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan de nieuwe caller.
ONEEEEEEEEEEEEEEEEE hundred.
enz
Hoe hij steeds het eerste woord uitspreekt
Verschrikkelijk idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan de nieuwe caller.
ONEEEEEEEEEEEEEEEEE hundred.
enz
Hoe hij steeds het eerste woord uitspreekt
Dat is een nieuwe, niet ter vervanging, maar als extraatjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schakel later pas in, wie is die kerel? Wie vervangt ie? Wat een schijtbak
Een soort kerstbonus dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe, niet ter vervanging, maar als extraatje
niet echt de partijen om een pilsje bij te pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat had ie ook kunnen doen want in de OP staat het schema:
zaterdag 7 jan.
14:30 uur Tony Eccles - Per Laurensen
15:35 uur Ted Hankey - Albertino Essers
16:25 uur Mervyn King - Brain Woods
20:00 uur Jelle Klaasen - Dennis Harbour
20:20 uur Shaun Greatbatch - Niels de Ruiter
21:10 uur Mareno Michels - Paul Hogan
![]()
Van mij hoeft Ted niet op z'n bek te gaan, eigenlijk liever niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat Ted op zijn bek gaat
Zeker gebeurd tijdens een ruzie met dat lelijke vrouwtje van emquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk op de BBC.. TEd heeft een dik litteken op zijn kop!
Phil Taylor gooide vorige week een set in 29 darts.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Hebben ze al een leg onder de 20 darts gegooid?
een set is drie gewonnen legs...... een 9 darter en 2 10 darters dus, dat zal niet zijn gebeurdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Phil Taylor gooide vorige week een set in 29 darts.
Maar je had wel gelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik liep op de zaken vooruit
Moet dat geen 39 zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Phil Taylor gooide vorige week een set in 29 darts.
Is er ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moet dat geen 39 zijn.
Kan me namelijk niet herrineren dat er vorige week een 9 darter is gegooid.
Nee, klopt. 't Was 31, volgens mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Moet dat geen 39 zijn.
Kan me namelijk niet herrineren dat er vorige week een 9 darter is gegooid.
Dan is het natuurlijk nog briljantquote:
BBCquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:13 schreef Terreros85 het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich kapot ergert aan die co-commentator bij SBS. Wat een ***accent heeft die kerel![]()
Ookdaar twijfel ik aan, maar weet het ook niet zeker.quote:
Ik eigenlijk ook wel, maar ik vind het toch leuk zo'n darter die een pijltje niet weg durft te gooienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan mag ik een anti-Hollander zijn, maar ik had liever Hankey door gezien
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat Ted op zijn bek gaat
Dat is die jongen 1 keer overkomen en zal 'm zijn levenlang achtervolgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar ik vind het toch leuk zo'n darter die een pijltje niet weg durft te gooien
Wel meerdere keren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is die jongen 1 keer overkomen en zal 'm zijn levenlang achtervolgen
Pardon, het is hem wel vaker dan 1 keer overkomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is die jongen 1 keer overkomen en zal 'm zijn levenlang achtervolgen
Ow ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef Guzman het volgende:
Waat een kanker slechte regie zeg daar bij SBS 6. Essers gooid de partij uit doen ze meteen die familie op een groot scherm voor 10 seconden. Net af we dat willen zien![]()
Stom(pé)quote:
Dartritus.quote:
Dat is net als autocoureur worden als je niet in de auto durft te stappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dartritus.
Het niet goed los kunnen laten van je pijlen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan mag ik een anti-Hollander zijn, maar ik had liever Hankey door gezien
quote:
Maar dan moet je wel voor de Ollanders zijn. Onze rood-wit-blauwe vlag, het Wilhelmus, de klompen, de mooie akkers. Al ons pracht en praal, ben je daar niet trots op?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]![]()
Darten is geen sport, en als je daar een ziekte van krijgt![]()
Vaak wel, maar dan zie je Essers, en dan ga je toch weer twijfelen hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel voor de Ollanders zijn. Onze rood-wit-blauwe vlag, het Wilhelmus, de klompen, de mooie akkers. Al ons pracht en praal, ben je daar niet trots op?
Whehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vaak wel, maar dan zie je Essers, en dan ga je toch weer twijfelen he
Ik begin het me steeds meer af te vragen, maar die grote Leendesk.nl-trams in Amsterdam, daar reed Co vroeger zeker op?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe
Beter zo'n simpele jongen uit de provincie zoals Essers dan meneer Co "leendesk.nl" Stompe
In wezen komt Stompé ook uit de provincie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe
Beter zo'n simpele jongen uit de provincie zoals Essers dan meneer Co "leendesk.nl" Stompe
Oi, het is niet alleen het gooien he. Er komt echt meer bij kijken. Het is ook zo'n prachtige gouden ketting hebben, overmatig borsthaar door je schitterende openstaande bloes laten zien die precies om je goed gevormde bierbuik heen past, met verder het niet te missen horloge om de linkerpols en meerdere oorbellen in den oren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Darten is ook geen echte sport. Iedereen die de moeite overheeft om minstens een half jaar hard te trainen, kan een topdarter worden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Iedereen die de moeite overheeft om minstens een half jaar hard te trainen, kan een topdarter worden.
Wil je soms beweren dat je een uitzonderlijke talent nodig hebt om een topdarter te kunnen worden?quote:
Flikker eens op met dat gezeik over darten. Als je niet naar de Lakeside kijkt, zout dan aub op.... en ga andere topics lastig vallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat je een uitzonderlijke talent nodig hebt om een topdarter te kunnen worden?![]()
Gezeik over darten? Ik dacht juist dat dit topic bedoeld was om te praten over darten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:13 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat gezeik over darten. Als je niet naar de Lakeside kijkt, zout dan aub op.... en ga andere topics lastig vallen.
Waarom ga je nou niet in op mijn postquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gezeik over darten? Ik dacht juist dat dit topic bedoeld was om te praten over darten.
Ik kijk wel degelijk naar de Lakeside (bij gebrek aan beter). Ik bepaal zelf wel of ik oprot ofniet.
En gelukkig plaats jij wél altijd zinvolle posts in alle topics waarin jij gereageerd hebt.![]()
Het gaat over de Lakeside, niet over of darten een sport is of niet. Dat doe je maar in een algemeen dartstopicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gezeik over darten? Ik dacht juist dat dit topic bedoeld was om te praten over darten.
Ik kijk wel degelijk naar de Lakeside (bij gebrek aan beter). Ik bepaal zelf wel of ik oprot ofniet.
En gelukkig plaats jij wél altijd zinvolle posts in alle topics waarin jij gereageerd hebt.![]()
Gelukkig zijn ze zo klaar. Drie keer winnen en je hebt het toernooi binnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Timmehhh het volgende:
pff nu is er van dat saaie vrouwendarts op tv....... Waarom schaffen ze dat hele vrouwen tournooi niet af het is verschrikkelijk saai...
Het duurt alleen zo verschrikkelijk lang... al die pijlen in de 1 en de 5...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze zo klaar. Drie keer winnen en je hebt het toernooi binnen.
Voorzichtig met de pijltjes hèquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga zelf maar weer eens internetdarten, raak altijd geinspireerd
heb je een RitaVerdonk-dartbord ??quote:
Ik ook op spelpunt - Fok-competitietje doen? Ik kom er alleen niet zo goed meer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik deed dat eerder ook altijd @ Spelpunt. Had ook toendertijd best veel puntjes.
Old days
Hm, weet niet meer precies wat mijn account name enzo was, die met veel punten. Ik maak er wel ff anders 1 aan. JIj zin in een spelletje?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook op spelpunt - Fok-competitietje doen? Ik kom er alleen niet zo goed meer op![]()
Ik kom er niet inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Hm, weet niet meer precies wat mijn account name enzo was, die met veel punten. Ik maak er wel ff anders 1 aan. JIj zin in een spelletje?
Je moet gezegend zijn met een goede oog - hand - coordinatie en dat is voor veel mensen niet weggelegd. Zo zullen veel mensen ook geen topbiljarter of topgolfer kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat je een uitzonderlijke talent nodig hebt om een topdarter te kunnen worden?![]()
Er zijn mensen die 12 jaar competitie gooien en alles erop en daaraan, maar met het echte niveau kunnen ze nog steeds niet tippen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Darten is ook geen echte sport. Iedereen die de moeite overheeft om minstens een half jaar hard te trainen, kan een topdarter worden.
Precies.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 12 jaar competitie gooien en alles erop en daaraan, maar met het echte niveau kunnen ze nog steeds niet tippen.
je hebt het of je hebt het niet.
Ik kan makkelijk 1 week geen pijl aanraken om de week erop in 15 pijlen uit zijn.. je met het gevoel hebben.
En dan heb je nog dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Precies.
De essentie van sport is voor mij dat mensen zich onderscheiden op basis van uitzonderlijke talenten en / of vaardigheden.
Het is echt niet voor iedereen weggelegd om een topdarter te worden. Waarom staat Phil Taylor dan al 15 jaar op eenzame hoogte?
2 voorbeelden hiervan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan heb je nog dit.
Er zijn mensen die wekelijks tig 180ers gooien in de competitie en zo in 15 a 12 pijlen uit zijn.
Maar op een groot podium krijgen ze dit niet voor mekaar.
Je moet hier een ijzersterke mentaliteit voor hebben.
Die jongen komt echt sympathiek over!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef sr_firewire het volgende:
Jammer voor Niels, die bewijst dat je om een goeie darter te zijn geen IQ van een zak cement en 10.000 euro aan goud om je lichaam hoeft te hangen.
Hij heeft wel een 9-darter gegooid.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef WEST het volgende:
jammer van de ruiter
die greatbag of hoe die gast ook heet heeft een arogante kop een soort "kingkop"
Met 2 hoge finishes? Sorry hoor, maar qua punten was het niet zo'n beste wedstrijd. Als de commentator al zegt dat 87 een fan-tas-ti-sche finish is..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Greatbatch maakt het met twee hoge finishes af. 3-2, niet slecht gespeeld door De Ruiter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |