Da was toch in het begin van het jaar ? Op het einde heeft hij naar mijn weten niks meer gepresteert.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
2 jaar terug won hij het toernooi
Vorig jaar in de finale bij de Masters of Darts.
Na de 1e ronde nog 2quote:
Die heeft het zwaar de eerste rondequote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
* Johan-Derksen] is fan van Whitlock. [/me]
[me=Johan-Derksen is niet een echte chauvinist.
Gelijk een mooie start voor hem.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die heeft het zwaar de eerste ronde
Dan zal de tweede ronde (Stompe/ Hanvidge) ook niet moeilijk zijn voor Simon en staat ie bij wijze van spreke nu al in de kwartfinalequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:34 schreef sr_firewire het volgende:
Whitlock wint ook wel. Ondanks dat ik Fordham fan ben vliegt hij er toch uit in ronde 1. Heb hem allang niet meer gezien, vorige embassy was hij toch bezig met afvallen, hoeveel is er inmiddels vanaf ??
Leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:24 schreef dndiek het volgende:
http://www.eurosport.com/(...)gnd1_prs8_ven1.shtml
Als Fitton die eerste ronde doorkomt komt hij idd ver, maar hij speelt meteen tegen Adams he.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef Laakie het volgende:
Ik hoop dat Niels de Ruiter het heel goed gaat doen (speelt in onze dartskroeg) maar ik heb er vertrouwen in.
Ik schat dat King, Fitton of Hankey gaat winne, Barney redt het dit jaar niet vrees ik.
Heeft ie zeker zijn haptonoom niet goed ingelicht. Of is zijn kettingkje kwijt. Of was het water in de whirlpool te laag blablabla. Die gast heeft altijd smoesjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Barney ook niet winnen, hij komt de laatste jaren toch wat onzekerder over.
King kan er op dat gebied ook wel wat vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Heeft ie zeker zijn haptonoom niet goed ingelicht. Of is zijn kettingkje kwijt. Of was het water in de whirlpool te laag blablabla. Die gast heeft altijd smoesjes.
Ja die heeft last van de airco!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
King kan er op dat gebied ook wel wat van![]()
Het is voor de BDO het belangrijkste toernooi van het jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef sanger het volgende:
Misschien is een iets uitgebreidere titel wel op zijn plaats voor dit topic. het gaat tenslotte om het voor de nederlandse dartsport belangrijkste toernooi van het jaar.
Ik denk dat je daar over kunt discusseren, maar oke je hebt gelijk de Dutch Open is ook heel belangrijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Het is voor de BDO het belangrijkste toernooi van het jaar.
Voor de Nederlandse toppers is de Lakeside wel het belangrijkste, voor de Nederlandse dartssport is de Dutch Open het belangrijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |