Dank U, dat spaart me weer wat woorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.
Niveautje..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.
Hoogtepunt van de Lakeside hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef Doezelhaar het volgende:
Na ronde 1 is Co 'leendesk.nl' Stompé weer vaste studiogast natuurlijk!
Albertino Essers om 14:30 uur dacht ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:39 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de eerste NL aan de beurt?
Pas op, straks krijg je reactie dat je het topic eerst moet doorlezen etc...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:39 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de eerste NL aan de beurt?
Dat had ie ook kunnen doen want in de OP staat het schema:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Pas op, straks krijg je reactie dat je het topic eerst moet doorlezen etc...![]()
![]()
Schakel later pas in, wie is die kerel? Wie vervangt ie? Wat een schijtbakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan de nieuwe caller.
ONEEEEEEEEEEEEEEEEE hundred.
enz
Hoe hij steeds het eerste woord uitspreekt
Verschrikkelijk idd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan de nieuwe caller.
ONEEEEEEEEEEEEEEEEE hundred.
enz
Hoe hij steeds het eerste woord uitspreekt
Dat is een nieuwe, niet ter vervanging, maar als extraatjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schakel later pas in, wie is die kerel? Wie vervangt ie? Wat een schijtbak
Een soort kerstbonus dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe, niet ter vervanging, maar als extraatje
niet echt de partijen om een pilsje bij te pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat had ie ook kunnen doen want in de OP staat het schema:
zaterdag 7 jan.
14:30 uur Tony Eccles - Per Laurensen
15:35 uur Ted Hankey - Albertino Essers
16:25 uur Mervyn King - Brain Woods
20:00 uur Jelle Klaasen - Dennis Harbour
20:20 uur Shaun Greatbatch - Niels de Ruiter
21:10 uur Mareno Michels - Paul Hogan
![]()
Van mij hoeft Ted niet op z'n bek te gaan, eigenlijk liever niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat Ted op zijn bek gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |