BBCquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:13 schreef Terreros85 het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich kapot ergert aan die co-commentator bij SBS. Wat een ***accent heeft die kerel![]()
Ookdaar twijfel ik aan, maar weet het ook niet zeker.quote:
Ik eigenlijk ook wel, maar ik vind het toch leuk zo'n darter die een pijltje niet weg durft te gooienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan mag ik een anti-Hollander zijn, maar ik had liever Hankey door gezien
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat Ted op zijn bek gaat
Dat is die jongen 1 keer overkomen en zal 'm zijn levenlang achtervolgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar ik vind het toch leuk zo'n darter die een pijltje niet weg durft te gooien
Wel meerdere keren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is die jongen 1 keer overkomen en zal 'm zijn levenlang achtervolgen
Pardon, het is hem wel vaker dan 1 keer overkomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is die jongen 1 keer overkomen en zal 'm zijn levenlang achtervolgen
Ow ik vind het wel grappigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:22 schreef Guzman het volgende:
Waat een kanker slechte regie zeg daar bij SBS 6. Essers gooid de partij uit doen ze meteen die familie op een groot scherm voor 10 seconden. Net af we dat willen zien![]()
Stom(pé)quote:
Dartritus.quote:
Dat is net als autocoureur worden als je niet in de auto durft te stappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dartritus.
Het niet goed los kunnen laten van je pijlen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dan mag ik een anti-Hollander zijn, maar ik had liever Hankey door gezien
quote:
Maar dan moet je wel voor de Ollanders zijn. Onze rood-wit-blauwe vlag, het Wilhelmus, de klompen, de mooie akkers. Al ons pracht en praal, ben je daar niet trots op?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]![]()
Darten is geen sport, en als je daar een ziekte van krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |