abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33655211
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
(...)StefanP woont tegenwoordig in Amerika(...)
Is dit serieus?
Oh wauw, het kersje bovenop mijn Taart der minachting.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:33:43 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33655297
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

En die lekkere vrienden vonden het wel best. Geen die er even aan dacht om hem tegen te houden of iemand te waarschuwen of zo.....
het hele artikel en de achtergronden reppen met geen woord hierover dus waarom aannemen dat ze hem niet geprobeerd hebben tegen te houden of iemand te waarschuwen...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 januari 2006 @ 12:41:45 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33655583
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:14 schreef R@b het volgende:
Zijn ouders heeft hij ook al een keer met een hakmes bedreigd.
De dader was blijkbaar niet kieskeurig: hij bedreigde blijkbaar ook Marokkanen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_33657156
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:41 schreef Doc het volgende:

[..]

De dader was blijkbaar niet kieskeurig: hij bedreigde blijkbaar ook Marokkanen.
Als we dan toch objectief moeten blijven....misschien waren het wel Nederlandse pleegouders...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:00:52 #205
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_33658388
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:24 schreef Rasje het volgende:

[..]

Als we dan toch objectief moeten blijven....misschien waren het wel Nederlandse pleegouders...
Nee, het was weer een marrokaan die deze trieste handeling verrichte.
als in goochelaar
pi_33658762
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:31 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Oh wauw, het kersje bovenop mijn Taart der minachting.
Yeah right... alsof iemand ook nog maar gaat geloven dat StefanP géén kloon van jou zal blijken te zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33662024
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef Croupouque het volgende:
Een topic dat enkel en alleen is bedoeld om haat te zaaien, en dat mag zich nog 'nieuwsposter 'noemen ook.
Haat zaaien??? Het gaat hier wel om iemand die is neergestoken, alleen maar omdat ze toevallig een westerse vrouw is. En de hele reactie van de politiek en de media hierop. Achterlijk dat dit, of die man in Amsterdam, in de doofpot wordt gestopt terwijl er voor een tasjesdief 3 stille tochten worden gehouden omdat het zo'n lieve jongen was.

En aangezien R@b voor zover ik weet nog niemand heeft neergestoken lijkt het me duidelijk aan welke kant er meer haat is.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33662165
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het hele punt is dat jij er vanuit gaat dat er racistische gronden aan ten grondslag liggen, blijkens het nieuwsbericht lijkt het me eerder om een psychopaat te gaan. Kortom de hele discussie omtrend racisme is overbodig.
Dan toch wel meerdere "psychopaten" aangezien het hier om een hele groep Marrokanen ging waarbij er eentje zo stoer moest doen om een westerse vrouw neer te steken.
En niet één van z'n lieve vriendjes heeft hem tegengehouden...
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33662188
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kee. En wat als je niet goed snik bent en je daad verpakt als een "anti-westerse daad"? Want daar hebben we het hier over.
Dan kan je alle motieven per definitie wel wegwuiven en stellen dat het om een gek ging.
pi_33662257
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:36 schreef Megumi het volgende:
Had net zo goed een 29 jarige Nederlander kunnen zijn.
Heb jij het artikel toch wel helemaal gelezen?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:02:05 #211
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33662262
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Dan kan je alle motieven per definitie wel wegwuiven en stellen dat het om een gek ging.
iemand die zoiets flikt is sowieso niet goed in zn hoofd
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33662276
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:00 schreef nikk het volgende:

[..]

En daarom wordt er in Nederland vaak onderzocht of je toerekeningsvatbaar was ten tijde van je daad.
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:59 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Dan toch wel meerdere "psychopaten" aangezien het hier om een hele groep Marrokanen ging waarbij er eentje zo stoer moest doen om een westerse vrouw neer te steken.
En niet één van z'n lieve vriendjes heeft hem tegengehouden...
Je kent de groep?

Misschien was de dader erg "gevaarlijk" en durfe z'n "vrienden er daarom niets van te zeggen.
Misschien zien z'n vrienden het als verraad en werd er daarom niets van gezegd

ik keur het overigens niet goed, dat even voor de duidelijkheid
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_33663707
Het meest verontrustende aan dit bericht is dat de dader z'n daad eerst aan z'n vrienden heeft aangekondigd. Deze hebben hem kennelijk niet tegen gehouden (of kunnen houden?). Ze hadden op z'n minst mensen in het winkelcentrum kunnen waarschuwen of de politie inlichten.

Waarom verontrustend? Het lijkt erop dat de vrienden (ook Marokkanen?) er wel mee instemden dat hij de moordpoging ging uitvoeren.
pi_33663822
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef buachaille het volgende:
Het meest verontrustende aan dit bericht is dat de dader z'n daad eerst aan z'n vrienden heeft aangekondigd. Deze hebben hem kennelijk niet tegen gehouden (of kunnen houden?). Ze hadden op z'n minst mensen in het winkelcentrum kunnen waarschuwen of de politie inlichten.

Waarom verontrustend? Het lijkt erop dat de vrienden (ook Marokkanen?) er wel mee instemden dat hij de moordpoging ging uitvoeren.
Blijkbaar hebben ze liever een moordende 'vriend' dan dat ze een niet-Marokkaan behoeden voor zo'n laffe aanslag.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:46:34 #215
80268 kLowJow
That's Gay
pi_33663875
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef buachaille het volgende:

Uit het bericht maak ik op dat zijn vrienden er niet bij waren, maar dat hij eerder (die dag) zoiets tegen ze gezegd zou hebben. Ik weet niet hoe het er in jouw vriendenclubje aan toe gaat, maar als ik iemand hoor zeggen Zo, vandaag ga ik maar eens een Westers vrouwtje neersteken neem ik die persoon niet serieus. Daarbij, ik zie het al voor me dat ik er mee naar de politie ga... Die en die zei dat hij vandaag een Westerse vrouw gaat neersteken. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
pi_33664046
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Heb jij het artikel toch wel helemaal gelezen?
als jij zo goed het artikel hebt gelezen, heb je ook door dat het artikel vrijwel enkel gaat over het slachtoffer en die haar gevoelens uitlegt ....
er is voorlopig weinig bekend over de motieven van de dader behalve wat het slachtoffer erover meld...

Enkel is bekend dat de dader marrokaan is en hij kennelijk tegen vrienden heeft aangegeven een westerse vrouw te willen vermoorden en deze hebben er niks tegen gedaan ...

Natuurlijk is het zeker zo dat als dat klopt, zeker ook die hele groep aangepakt zou moeten worden (op basis van medeplichtigheid dan) ...
maar onzin is het om op basis van dat ene artikel opeens uitspraken te doen alsof het hele motief van die dader geheel duidelijk is, dat het iets zou zeggen over alle marrokanen en dat het enige belangrijke reden is (dat die dader eerder zijn eigen ouders met een bijl bedreigde geeft al aan dat er hoogstwaarschijnlijk meer bij speelt, ook l0os van enkel het feit dat het een allochtoon is)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33664137
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Uit het bericht maak ik op dat zijn vrienden er niet bij waren, maar dat hij eerder (die dag) zoiets tegen ze gezegd zou hebben. Ik weet niet hoe het er in jouw vriendenclubje aan toe gaat, maar als ik iemand hoor zeggen Zo, vandaag ga ik maar eens een Westers vrouwtje neersteken neem ik die persoon niet serieus. Daarbij, ik zie het al voor me dat ik er mee naar de politie ga... Die en die zei dat hij vandaag een Westerse vrouw gaat neersteken. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
Het valt uit het bericht niet op te maken of hij de aankondigen aan z'n vrienden in het winkelcentrum of eerder op de dag gemaakt heeft:
quote:
Tegen z'n vrienden had hij gezegd dat hij een westerse vrouw ging neersteken. Hiervoor had hij dezelfde dag een mes gekocht.
En don't worry... vrienden van mij die én het woord "neersteken' of "prikken" gebruiken én een strafblad hebben, moeten nog geboren worden.
pi_33664199
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat er in mijn vriendenclubje geen psychopaat zit. Vooral niet zo'n vuile randdebiel die zijn ouders al eens aangevallen heeft....
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:59:14 #219
80268 kLowJow
That's Gay
pi_33664341
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het valt uit het bericht niet op te maken of hij de aankondigen aan z'n vrienden in het winkelcentrum of eerder op de dag gemaakt heeft:
Ik maak het op uit de volgorde waarin de verschillende gebeurtenissen van die dag geplaatst zijn, het relaas over de aanval en de daarop volgende achtervolging, waar met geen woord gerept wordt over vrienden. Dit betekent natuurlijk niet dat het persé zo gegaan is, het lijkt me echter waarschijnlijk op basis van de manier waarop het verhaal wordt verteld.
quote:
En don't worry... vrienden van mij die én het woord "neersteken' of "prikken" gebruiken én een strafblad hebben, moeten nog geboren worden.
Dat kun je onmogelijk zeker weten.

En RM-rf..
pi_33665881
Goh, en dan hoor ik mijn fijne medelanders nog zeuren over die crimineel van een kerwin duinmeyer die was neergestoken.
Ik vind het zeer frappant dat ik dit heb gemist, terwijl ik doorgaans alle nieuws wel opvang dacht ik.

We moeten in dit land maar fijn dit soort incidenten onder de pet houden, dan weten we tenminste zeker dat we de woede blijven voeden onder de autochtone bevolking (en natuurlijk onder de welwillende allochtonen).
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:07:21 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33666729
Ik heb er nooit van gehoord dat Kerwin een crimineel was. Hoe kom je daarbij?

Wel is er:
1: Een monument voor opgericht
2: Een jaarlijkse herdenking
3: Een straat naar genoemd (Diemen)
4: Een lied voor geschreven (Frank Boeijen)
5: Een school in Kenya naar genoemd
6: Een ellenlang gedicht voor geschreven.
7: Schoolprojecten omheen gebouwd.
8: Een stichting voor opgericht. (Vrienden van Kerwin)
9: Een website gebouwd. www.kerwin.nl
10: Een wikipagina voor opgericht.

Het is in ieder geval geen doofpotaffaire geweest.
The End Times are wild
pi_33666752
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

verder is het ook nutteloos om rechts voor te doen als 'calimero-ideologie' en dat enkel links het altijd voor het zeggen heeft ... feitelijk is het allang anders zo en hebben ook veel rechtse partijen en politici een enorme invloed op zowel regionale, l0kale als landelijke politiek en de media ...
Getuige dit feit?

Uit een promotieonderzoek (2002) van Mark Deuze van de Universiteit van Amsterdam in samenwerking met de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) naar de leefsituatie en opvattingen van Nederlandse journalisten bleek dat zij zich bijna zonder uitzondering als links (32 procent) dan wel links van het midden (47 procent) beschouwen. Slechts 20 procent situeert zichzelf in het politieke midden en maar 1 procent noemt zichzelf 'rechts'.

Overigens vind ik dat R@b groot gelijk heeft. Laat de users die denken dat R@b ongelijk heeft, maar eens het tegendeel bewijzen met een bericht waaruit blijkt dat het andersom ook zo is. En als jullie dat kunnen, zeg ik niks meer
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:17:47 #223
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33667029
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:08 schreef rthls het volgende:

[..]

Overigens vind ik dat R@b groot gelijk heeft. Laat de users die denken dat R@b ongelijk heeft, maar eens het tegendeel bewijzen met een bericht waaruit blijkt dat het andersom ook zo is. En als jullie dat kunnen, zeg ik niks meer
Theo van Gogh?
Samir A.?
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_33668353
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:07 schreef LXIV het volgende:
Ik heb er nooit van gehoord dat Kerwin een crimineel was. Hoe kom je daarbij?

Wel is er:
1: Een monument voor opgericht
2: Een jaarlijkse herdenking
3: Een straat naar genoemd (Diemen)
4: Een lied voor geschreven (Frank Boeijen)
5: Een school in Kenya naar genoemd
6: Een ellenlang gedicht voor geschreven.
7: Schoolprojecten omheen gebouwd.
8: Een stichting voor opgericht. (Vrienden van Kerwin)
9: Een website gebouwd. www.kerwin.nl
10: Een wikipagina voor opgericht.

Het is in ieder geval geen doofpotaffaire geweest.
Ik denk dat een jaar of 3 geleden(?) aan het licht kwam dat hij een ellenlang strafblad had met diefstallen en misschien zelfs straatroof erop. Ik weet zeker dat dat op Fok is langsgekomen.

De "journalistiek" in dit land moet nodig eens op de schop. Als een fucking mus die wordt afgeschoten wel in het nieuws komt, maar een idioot die blanke vrouwen probeert af te slachten niet, dan is er serieus iets mis. Kijk ook maar eens naar de documentaire over het NOS. Ook zo'n fraai voorbeeld.

We krijgen alleen de situatie te zien die de media ons wil doen geloven.De journelastiek heeft een hele duidelijke taak in de rechtsstaat, namelijk waarheidsvinding. Als zij die niet wil uitvoeren, zijn we beter af zonder de niet-functionerende onderdelen van die dure propaganda machine.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:08:59 #225
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33668544
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik denk dat een jaar of 3 geleden(?) aan het licht kwam dat hij een ellenlang strafblad had met diefstallen en misschien zelfs straatroof erop. Ik weet zeker dat dat op Fok is langsgekomen.
ik heb net de frontpage afgezocht naar "kerwin" en "duinmeijer", maar niks van een strafblad. Ook met google op het forum gezocht en ook geen resultaten wat met een strafblad te maken heeft. Gewoon op google zoeken levert me ook niks op. Misschien kun je een bronnetje aandragen?
pi_33669169
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef oheng het volgende:
(...)
De "journalistiek" in dit land moet nodig eens op de schop. Als een fucking mus die wordt afgeschoten wel in het nieuws komt, maar een idioot die blanke vrouwen probeert af te slachten niet, dan is er serieus iets mis. Kijk ook maar eens naar de documentaire over het NOS. Ook zo'n fraai voorbeeld.
Heb je die documentaire al gezien, dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 januari 2006 @ 20:03:01 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33670452
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:24 schreef Rasje het volgende:

[..]

Er staat ouders, niet pleegouders.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:21:21 #228
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33671107
En die moorden met oud&nieuw dan!? Een beetje nieuwsposter heeft daar allang over gepost!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:35:52 #229
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33671576
Erg hè, wat die vrouw is overkomen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:41:57 #230
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33671823
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:08 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ik heb net de frontpage afgezocht naar "kerwin" en "duinmeijer", maar niks van een strafblad. Ook met google op het forum gezocht en ook geen resultaten wat met een strafblad te maken heeft. Gewoon op google zoeken levert me ook niks op. Misschien kun je een bronnetje aandragen?
Als je op de moordenaar van Kerwin zoekt, kom je ook aardig wat geweldsdelicten, uitgevoerd door hem, tegen die niet racistisch zijn. Is Kerwin nu door een racist vermoord ja of nee?

Want deze marokaan is ook geen racist maar een psychopaat (zoals door zovelen hier geroepen wordt), is Nico nu ook een psychopaat en geen racist?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:43:01 #231
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_33671869
Ben het voor de verandering is helemaal eens met R@b, als een nederlander dit had gedaan waren er allang tientallen groeperingen in actie gekomen en had de plaatselijke burgemeester alle moslims van de stad in het gareel moeten houden.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:48:13 #232
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33672094
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef robh het volgende:
Erg hè, wat die vrouw is overkomen.
Huh? Is er een vrouw omgekomen dan? Ik wist dat een Marokkaan iemand gedood heeft, maar ik heb niemand erover gehoord dat er ook iemand omgekomen is...
Insert signature.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:52:28 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33672279
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef Insertusername. het volgende:

[..]

Huh? Is er een vrouw omgekomen dan? Ik wist dat een Marokkaan iemand gedood heeft, maar ik heb niemand erover gehoord dat er ook iemand omgekomen is...
om is niet over hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:54:16 #234
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33672346
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef Re het volgende:

om is niet over hoor
Boeie. De dader was een Marokkaan hoor!
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 3 januari 2006 @ 20:57:08 #235
137793 Insertusername.
Insert ondertitel.
pi_33672459
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef Re het volgende:

[..]

om is niet over hoor
Ik denk alvast vooruit. Als je als Westerse vrouw over straat loopt in Nederland dan staan de Marokkaanse (!) moslims (!!) immers in de rij om je neer te steken.
Insert signature.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 21:54:14 #236
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33673564
quote:

Laat de users die denken dat R@b ongelijk heeft, maar eens het tegendeel bewijzen met een bericht waaruit blijkt dat het andersom ook zo is.
Het lijkt me vrij lastig om een nieuwsbericht te plaatsen van een incident dat geen media-aandacht heeft gekregen.

Dat R@b het wel is gelukt zegt genoeg hoe tegenstrijdig dit hele topic wel niet is. En laten we het nog maar niet hebben over die slachtofferrol waar Meki nog jaloers op zou zijn.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33676437
quote:

[..]

Getuige dit feit?

Uit een promotieonderzoek (2002) van Mark Deuze van de Universiteit van Amsterdam in samenwerking met de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) naar de leefsituatie en opvattingen van Nederlandse journalisten bleek dat zij zich bijna zonder uitzondering als links (32 procent) dan wel links van het midden (47 procent) beschouwen. Slechts 20 procent situeert zichzelf in het politieke midden en maar 1 procent noemt zichzelf 'rechts'.
dat heeft er toch niks mee te maken?

denk je werkelijk dat alle journalisten die zichzelf als 'links" zien, welbewust allochtonen gan 'beschermen' door zaken uit de pers te houden, en dat 'rechtsen' dat moeten gaan corrigeren door precies hetzelfde gedrag te vertonen, maar dan andersom (alhoewel, in zijn slechte momenten, lijkt R@b dat wel te doen, alhoewel ik hem op andere momenten wel een goede nieuwsposter vind, iig een 'betrokken')...

ook vanuit traditioneel 'linkse' partijen komt regelmatig kritiek op allochtonen, denk aan de SP in de 80'er jaren, of bv Janmaat die zichzelf als 'niet links en niet rechts' zag (dat was zelfs de titel van een verkiezingsprogramma van de CD) ...
'links' of rechts' zijn op die punten totaal niet ter zake doend, alhowel sommigen hier er enorm veel waarde aan lijken te hechten, tot aan een 'dogmatisch waarheidsgehalte' aan toe bijna.

Als je het artikel gelezen hebt, heb je gezien dat het artikel enkel de visie van een slachtofer van een geweldsdelict beschrijft,
het voorval is schrikbarend ja, maar toendertijd geen voorpagina-nieuws, om wa voor reden dan ook (vermoedelijk omdat het in Veenendaal gebeurde, in de randstad was het wel voorpagina nieuws geweest, hard maar waar);
Ik denk ook dat racisme er zeker sterk bij meespeelde, edoch niet meer dan die autochtoonse schizofreen ooit die in amsterdam een turks meisje neerstak, die bij hem in de buurt woonde, of een soortgelijk geval in Brussel anderhalf jaar terug, waar ook een blanke op turken schoot...

Ook dat waren, hoewel racistisch, nog altijd daden van eenlingen.
pi_33677730
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:14 schreef R@b het volgende:
Of zie ik het verkeerd, en was de afwikkeling zo'n incident net als deze verlopen?
Je ziet het weer eens verkeerd ja
pi_33688875
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij lastig om een nieuwsbericht te plaatsen van een incident dat geen media-aandacht heeft gekregen.
Maar daar gaat het toch (deels) ook om...
De media-aandacht voor zo'n incident zal of het gevolg zijn van de aandacht die anti-discriminatie bureaus e.d. er aan besteden of ze zal de oorzaak zijn van de aandacht die anti-discriminatie bureaus er aan besteden...
pi_33689012
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat heeft er toch niks mee te maken?
Jij beweerde dat de rechtse partijen en politici nu ook veel invloed hadden op de alle media. Dan zouden er toch ook een stuk meer rechtse journalisten moeten zijn? Zij brengen immers het nieuws aan de lezers. Of interpreteer ik dit helemaal mis?

En ik denk inderdaad dat linkse journalisten allochtonen wat meer "beschermen". Dat blijkt maar weer uit alle berichten hier.
pi_33689175
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:55 schreef rthls het volgende:

[..]

Jij beweerde dat de rechtse partijen en politici nu ook veel invloed hadden op de alle media. Dan zouden er toch ook een stuk meer rechtse journalisten moeten zijn? Zij brengen immers het nieuws aan de lezers. Of interpreteer ik dit helemaal mis?
Je denkt werkelijk heel 'absolutistisch' over dat 'links'-'rechts' idee hé?

dat linksen enkel linkse kranten lezen, bij een linkse bakker hun inkopen doen... en dat rechtsen een rechtse voetbalclub aanhangen (welke enkel over de rechtervleugel aanvalt)..

misschien moet je je eens kritisch afvragen hoe 'veelzeggend' iets als 'links' of 'rechts' is .. misschien dat je dan bedenkt dat de persoonlijke ideeen voor journalisten die gewoon in loondienst zijn, bij een krant die als een commerciele onderneming bedreven wordt, verdomd weinig uitmaakt verder.... journalisten moeten gewoon de ANP telex volgen en regelmatig een berichtje tiepen ....
pi_33703839
r@b, r@b, r@b,

je verhaal is nu op SBS

Je verhaal is bij deze dus ontkracht.
Fiets
pi_33705707
Aha, dus er is helemaal geen vrouw neergestoken?
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:14:07 #244
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33705769
Als R@b een vent is biedt hij zijn excuses aan. Maar meer dan ijdele hoop aan mijn kant zal het wel niet zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33705846
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
r@b, r@b, r@b,

je verhaal is nu op SBS

Vertel...
pi_33705905
quote:
r@b, r@b, r@b,

je verhaal is nu op SBS

Shit, ik heb het e.e.a. gemist, waarschijnlijk. Wat is er gezegd bij SBS dan?
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:20:03 #247
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33705986
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Vertel...
ik dacht dat R@b middels dit topic wilde 'aantonen' dat criminaliteit van allochtonen/marokkanen zoveel mogelijk stilgezwegen werd terwijl het andersom vollop in de openbaarheid kwam.
pi_33706020
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

ik dacht dat R@b middels dit topic wilde 'aantonen' dat criminaliteit van allochtonen/marokkanen zoveel mogelijk stilgezwegen werd terwijl het andersom vollop in de openbaarheid kwam.
prcs, en het item was net op R@b's favo programma hart van nederland.
Fiets
pi_33706165
Misschien lezen ze bij SBS6 ook wel Fok!.
kareltje_de_grote denkt al van wel
quote:
r@b, r@b, r@b,

je verhaal is nu op SBS

pi_33706278
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef oheng het volgende:
Misschien lezen ze bij SBS6 ook wel Fok!.
kareltje_de_grote denkt al van wel
[..]

je begrijpt me heus wel
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')