abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33629333
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Lees ook ff dan de reactie van "klowjow" op een eerdere post van mij en mijn antwoord daarop.

het gaat mij sec om het verloop van "gokken" tot nagenoeg een" bevestiging."
Ik vind dat interessant om te zien hoe zoiets verloopt.
Ik ook
Maar iemand die zijn ouders met een hakbijl bedreigt, een jaar eerder al iemand lens heefft geslagen, daar zit echt een steekje aan los.
Als er dan een bericht volgt van "de man zou schizofreen zijn", dan lijkt het me geen voorbarige voorconclusie.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33629463
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat die gast wel of niet een beetje gek in het hoofd is doet er niet toe. Het verbaast me dat wanneer een allochtoon wordt neergestoken/geschoten door een Nederlander allerhande organisaties er bovenop springen om moord en brand te schreeuwen (voorbeelden te over, maar dan moet je wel het nieuws volgen) terwijl dat omgekeerd niet of nauwelijks gebeurt. Dat is de discussie.
je bent er wel snel bij anti-buitenlandse nieuws maar over Nederlandse nieuws daar doe je je ogen dicht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33629476
Was die marokkaan geadopteerd? Anders vind ik het moeilijk om een racistisch motief te vinden voor zijn neiging bijlen en messen te hanteren tegen zowel zijn ouders als een westers meisje. Lijkt me meer een structurele afwijking met een gelegenheidsmotiefje. Morgen is het de postbode omdat hij niet tegen rode pakjes kan.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_33629570
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik ook
Maar iemand die zijn ouders met een hakbijl bedreigt, een jaar eerder al iemand lens heefft geslagen, daar zit echt een steekje aan los.
Als er dan een bericht volgt van "de man zou schizofreen zijn", dan lijkt het me geen voorbarige voorconclusie.
Iemand die zo gewelddadig is, is sowieso niet goed wijs.
Ben het verder wel eens met je.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 2 januari 2006 @ 16:40:22 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33629660
bij dit bericht wordt wel de redelijk nonchalante verwerkingswijze van het slachtoffer vergeten, zouden meer mensen moeten doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 2 januari 2006 @ 17:06:32 #156
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33630382
sommige users zijn heel dom hier he.
volgens mij is de bedoeling niet om marokkanen te bashen maar om de media/overheid en (linkse) nederlanders te confronteren met het feit dat bepaalde zaken expliciet buiten de media worden gehouden dan wel zo worden afgezwakt als ware het de schuld van maatschappij/slachtoffer.

een tijd geleden las ik ook een artikel waarin een (gehandicapt??) meisje door een groep marokkanen werd verkracht en bedreigd. het meisje durfde niks te vertellen aangezien dan haar familie zou worden vermoord. het minderjarige meisje deed uiteindelijk toch aangifte. na de aangifte werd dit voorval expres niet openbaar gemaakt omdat een wethoudster dit als stigmatiserend voor marokkanen vond. de daders kregen therapien, begleiding, etc en het slachtoffer bleef in de kou staan...

fijn land.

nu zegt een marokkaan dat hij ff een westerse vrouw gaat neersteken (met de intentie om te vermoorden) en dan word meteen de TS aangevallen en gaan users hier meteen over om de dader als gestoord, mogelijk geen racistisch motief neer te zetten.

beetje krom...

Krijgen we dat ook te horen als een paar neo-nazi's een klein marokkaans meisje in het kruis schoppen te horen?
  maandag 2 januari 2006 @ 17:07:31 #157
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33630414
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:33 schreef Meki het volgende:

[..]

je bent er wel snel bij anti-buitenlandse nieuws maar over Nederlandse nieuws daar doe je je ogen dicht
nu nog een keer en dan duidelijk want dit is een nederlandse gebeurtenis in een nederlandse krant ...
  maandag 2 januari 2006 @ 17:08:09 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33630431
dat soort mensen moet je levenslang geven , klaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33631709
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef MakeLoveNow het volgende:
nu zegt een marokkaan dat hij ff een westerse vrouw gaat neersteken (met de intentie om te vermoorden) en dan word meteen de TS aangevallen en gaan users hier meteen over om de dader als gestoord, mogelijk geen racistisch motief neer te zetten.

beetje krom...
Alsof jij niet zo zou reageren als Rosenmuller ageert tegen een Nederlander die een Marokkaan in elkaar gerost heeft. R@b heeft nu eenmaal de schijn tegen en daar moet je, als R@b zijnde, goed mee omgaan. Zulk soort berichten van zijn hand hebben nu eenmaal dat rare nasmaakje, zeker in de bewoordingen die hij gebruikt.

Dus nogmaals, had iemand iets gezegd over een nederlander die een marokkaan in elkaar rost, dan had jij net zo gereageerd.

So be it.
pi_33631788
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef MakeLoveNow het volgende:

een tijd geleden las ik ook een artikel waarin een (gehandicapt??) meisje door een groep marokkanen werd verkracht en bedreigd. het meisje durfde niks te vertellen aangezien dan haar familie zou worden vermoord. het minderjarige meisje deed uiteindelijk toch aangifte. na de aangifte werd dit voorval expres niet openbaar gemaakt omdat een wethoudster dit als stigmatiserend voor marokkanen vond. de daders kregen therapien, begleiding, etc en het slachtoffer bleef in de kou staan...
de bekende vondelpark verkrachtingszaak. recentelijk opgerakeld omdat een betrokkene, de wethouder die de zaak van een voorganger overnam, kandidaat stsond voor het PvdA-voorzitterschap ...

het 'uit de pers houden' van die zaak was oorspronkelijk met volledige instemming van de ouders van het geestelijk gehandicapte meisje dat door een groep allochtoonse jongetjes misbruikt was ...
Uiteindelijk gingen de bedrieigingen door, maar vonden de ouders van dat meisje weinig steun bij de deelgemeente, iets wat voorheen wel beloofd was (door de vorige deelraadvoorzitter dus) ....

Zorg ervoor dat je de feiten niet hald verteld, in de hoop een suggestief 'punt' te scoren ...
het is namelijk helemaal niet zo dat men _zomaar_ zaken in de doofpot kan stoppen, dat kan enkel als alle betrokkenen ermee instemmen en er een voordeel van inzien...

verder is het ook nutteloos om rechts voor te doen als 'calimero-ideologie' en dat enkel links het altijd voor het zeggen heeft ... feitelijk is het allang anders zo en hebben ook veel rechtse partijen en politici een enorme invloed op zowel regionale, l0kale als landelijke politiek en de media ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 2 januari 2006 @ 18:14:17 #161
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33632380
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:39 schreef R@b het volgende:

[..]

Dat had heel goed gekund. En het slachtoffer een Marokkaanse vrouw.

De vraag die opkomt is: Was er dan ook zo lauw mee omgegaan?? Zie mijn OP.
Dan had dit topic waarschijnlijk deels vol gestaan met 'ik keur het af, maar ik begrijp het wel' en, 'tja, nu is het een keer een Marokkaan...vervelend... maar ja... de goeden lijden onder kwaden he' enerzijds en deels met 'kut racisten' reacties anderzijds.

Maar goed, dat deze idioot zijn eigen ouders ook met een hakbijl heeft bedreigt zegt overigens ook al genoeg over hem. Hopelijk komt hij niet meer vrij. En hoop dat de geestelijke klap voor het slachtoffer in kwestie niet (een paar jaar) later alsnog komt.
Krekker is de bom!
pi_33633911
Ik vind wel dat er heel veel mensen zijn die super-neurotisch worden als het woordje marokkaan valt (of het nou in positieve of negatieve zin is). Valt me op bij meerdere forums. Waarom is dat niet bij Chinezen, Turken, Surinamers, noem ze maar op ?
pi_33635662
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef Rasje het volgende:
Ik vind wel dat er heel veel mensen zijn die super-neurotisch worden als het woordje marokkaan valt (of het nou in positieve of negatieve zin is). Valt me op bij meerdere forums. Waarom is dat niet bij Chinezen, Turken, Surinamers, noem ze maar op ?
Nou hier is het bij het woord allochtoon al. Dat het hier om een Marokkaan gaat is toeval.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 2 januari 2006 @ 22:02:33 #164
46960 StefanP
polemicist
pi_33640071
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:23 schreef Croupouque het volgende:
Een topic dat enkel en alleen is bedoeld om haat te zaaien, en dat mag zich nog 'nieuwsposter 'noemen ook.
Zwijn dat je bent. Mensen als jij zijn er de reden van dat NL is wat het is. Als ik niet al wist dat je een laf figuur bent, dant zou ik je veel plezier wensen over 10 jaar in NL, als het eenmaal ook bij jouw beschermde voordeur is aangeland. Maar ja, ik weet het, je hebt een grote bek maar alleen als het anderen betreft. Je redt je eigen hachje wel en daarna ga je flink feel de rest napraten en doen alsof je altijd al zo was: "ik waarschuwde vooraf nog zo over wat er in NL gebeurde.. vreselijk... maar niemand luisterde..."

Walgelijk.

Hoe vreselijk typerend ook weer van de media en de politiek. Meteen doodzwijgen en bedekken met de mantel der liefde. Het is niet gebeurd, gewoon doorgaan met het normale leven!

Andersom moest er ongetwijfeld heel veel thee en heel veel overleg met moskeeen en hoofden van de moslimgemeenschap plaatsvinden, om hun woede te doen bekoelen. Want Nederlanders zijn gewoon smerige racistische honden die het niet na kunnen laten die arme, vreedzame moslims van achteren tussen hun ribben neer te steken. Oh, de honderden miljoenen subsidie die er uit getrokken zouden worden, de buurthuizen die er gebouwd zouden worden, de eindeloze stoet politici en belangenorganisaties op tv en in de media die zouden preken...

Maar ja, het was nu maar een Nederlander he. En dat is per definitie racistisch tuig, de moeite niet waard. Ze heeft het vast uitgelokt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_33640276
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Zwijn dat je bent. Mensen als jij zijn er de reden van dat NL is wat het is. Als ik niet al wist dat je een laf figuur bent, dant zou ik je veel plezier wensen over 10 jaar in NL, als het eenmaal ook bij jouw beschermde voordeur is aangeland. Maar ja, ik weet het, je hebt een grote bek maar alleen als het anderen betreft. Je redt je eigen hachje wel en daarna ga je flink feel de rest napraten en doen alsof je altijd al zo was: "ik waarschuwde vooraf nog zo over wat er in NL gebeurde.. vreselijk... maar niemand luisterde..."

Walgelijk.
Zo te lezen ken je mij, maar hoe dat zo komt is me een raadsel.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:23:35 #166
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_33640941
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef Rasje het volgende:
Doe dat billboard voor je hoofd even weghalen....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_33640982
Wellicht heeft r@b gelijk. Het is alleen een beetje gissen en dus is het makkelijk schieten voor degenen die r@b al tijden weg willen hebben. Wel is het zo dat racisme onder allochtonen een probleem is. Een probleem dat stelselmatig wordt ontkend want racisme zou alleen voor blanken zijn weggelegd. En als ik om me heen kijk is dat zeker niet het geval. Slachtoffers van criminele marokkanen zijn nooit marokkaan. Behalve als het gaat om eerwraak e.d.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 2 januari 2006 @ 22:27:19 #168
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33641109
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Overlast het volgende:
Slachtoffers van criminele marokkanen zijn nooit marokkaan. Behalve als het gaat om eerwraak e.d.
Het lijkt mij dat de ouders van deze Marokkaan, slachtoffers van bedreiging door een Marokkaan (hun zoon), zelf ook Marokkaans zijn. Tenzij het om pleegouders ging.

Neemt niet weg dat racisme zowel onder autochtoon als allochtoon voor kan komen. Maar dat is (helaas) niet meer dan normaal. Simpele zielen heb je immers overal tussen.
Krekker is de bom!
pi_33641939
Reageer nou op een daad van een enkel persoon en niet de hele groep aan
  maandag 2 januari 2006 @ 23:01:16 #170
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33642483
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
Tegen wie heb je het Meki
Krekker is de bom!
  maandag 2 januari 2006 @ 23:01:20 #171
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33642484
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
hokjesdenken is helaas erg menselijk. Denk bijvoorbeeld aan de stigmatisering van blonde vrouwen. Je kunt echter niet zomaar een uitspraak doen over een persoon omdát deze in een bepaalde groep valt. Niet alle blondjes zijn dom bijv.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33642514
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het Meki
tegen mensen die een hele groep erop aanspreken
pi_33642535
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

hokjesdenken is helaas erg menselijk. Denk bijvoorbeeld aan de stigmatisering van blonde vrouwen. Je kunt echter niet zomaar een uitspraak doen over een persoon omdát deze in een bepaalde groep valt. Niet alle blondjes zijn dom bijv.
dat zijn spreekwoorden
  maandag 2 januari 2006 @ 23:04:18 #174
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33642602
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zijn spreekwoorden
Een spreekwoord is een korte uitspraak die een waarheid of wijsheid bevat. Niet alle blondjes zijn dom. Niet alle marokkanen zijn crimineel.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 2 januari 2006 @ 23:26:23 #175
959 opa
De man met de witte shawl
pi_33643416
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:04 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Een spreekwoord is een korte uitspraak die een waarheid of wijsheid bevat. Niet alle blondjes zijn dom. Niet alle marokkanen zijn crimineel.
Mijn marokkaanse buurman is een crimineel. Meki gelukkig dus niet.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_33646554
Hey een nieuwe r@b post, me rss feed sloeg al aan op de termen marokaan, mes, neersteken.
Joh wat ben jij een domme huichelaar, wat is nou je punt? Moeten we nut met ze allen gaan roepen dat het genoeg is geweest met geweld tegen "onze" blanke vrouwen? Ik vind het extra triest dat jij je kennelijk verkneukeld over het leed van een slachtoffer, en dat jij het een mooie stuk vind om te slaan naar allochtonen? Wat is zowiezo je punt? Het hele verhaal is helemaal niet de doofpot ingegaan, alleen niet elk slachtoffer schreeuwt even hard om aandacht. En voor niet elk geweldsmisdrijf wordt een stille toch georganiseerd. Eerlijk gezegt vind ik je een beetje een eng kereltje, eigenlijk zit vrijwel niemand op jou te wachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33646661
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef R@b het volgende:

[..]

Waarom ga je de discussie niet aan vriend? Waarom de inbrenger van een bericht aanvallen maar zelf geen mening durven ventileren?

Ik stel dat dit een onvervalst staaltje racisme is geweest ten aanzien van een Nederlander, die omgekeerd tot woedende reacties had geleid.

Nu is het een zielig persoon, gefrustreerd. Dat beweer jij en ook anderen hier. Da's mooi, dan kunnen we dat dus voortaan ook stellen als een Lonsdaler een Marokkaan neersteekt omdat hij een allochtoon wil prikken. En heeft het niets met het sociale klimaat te maken kennelijk. Die conclusie trek ik uit jouw reactie.
Het hele punt is dat jij er vanuit gaat dat er racistische gronden aan ten grondslag liggen, blijkens het nieuwsbericht lijkt het me eerder om een psychopaat te gaan. Kortom de hele discussie omtrend racisme is overbodig.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:40:44 #178
46960 StefanP
polemicist
pi_33647956
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef raptorix het volgende:
Hey een nieuwe r@b post, me rss feed sloeg al aan op de termen marokaan, mes, neersteken.
Joh wat ben jij een domme huichelaar, wat is nou je punt? Moeten we nut met ze allen gaan roepen dat het genoeg is geweest met geweld tegen "onze" blanke vrouwen? Ik vind het extra triest dat jij je kennelijk verkneukeld over het leed van een slachtoffer, en dat jij het een mooie stuk vind om te slaan naar allochtonen? Wat is zowiezo je punt? Het hele verhaal is helemaal niet de doofpot ingegaan, alleen niet elk slachtoffer schreeuwt even hard om aandacht. En voor niet elk geweldsmisdrijf wordt een stille toch georganiseerd. Eerlijk gezegt vind ik je een beetje een eng kereltje, eigenlijk zit vrijwel niemand op jou te wachten.
Ja, want de waarheid mocht eens gezegd worden! Dat mag natuurlijk niet, want dat strookt niet met jouw wereldbeeld... Wanneer heeft er voor het laatst een blanke een arabier neergestoken, nadat ie dat eerder luidkeels tegen z'n kennisen verkondigde? Je moet wel heel erg blind zijn wil je niet gewoon toegeven dat dit een racistische daad is. Maar ja, ik weet het inmiddels wel, voor mensen als jij is dat onmogelijk aangezien het hier racisme tegen blanken betreft, en dat bestaat natuurlijk niet he. Over enge kereltjes gesproken... *mompelt iets over kijk maar eens in de spiegel*

What then, is "racism?" It is considerably more than any dictionary is likely to say. It is any opposition by whites to official policies of racial preference for non-whites. It is any preference by whites for their own people and culture. It is any resistance by whites to the idea of becoming a minority people. It is any unwillingness to be pushed aside. It is, in short, any of the normal aspirations of people-hood that have defined nations since the beginning of history - but only so long as the aspirations are those of whites.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:41:14 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33647969
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef R@b het volgende:

[..]

Ik stel dat dit een onvervalst staaltje racisme is geweest ten aanzien van een Nederlander, die omgekeerd tot woedende reacties had geleid.
Was jij overigens niet altijd degene die zei dat er geen sprake was van racisme wanneer het ging om autochtoon versus Marokkaan, omdat Marokkanen geen ras zijn?
Krekker is de bom!
pi_33648031
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:40 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja, want de waarheid mocht eens gezegd worden! Dat mag natuurlijk niet, want dat strookt niet met jouw wereldbeeld... Wanneer heeft er voor het laatst een blanke een arabier neergestoken, nadat ie dat eerder luidkeels tegen z'n kennisen verkondigde? Je moet wel heel erg blind zijn wil je niet gewoon toegeven dat dit een racistische daad is. Maar ja, ik weet het inmiddels wel, voor mensen als jij is dat onmogelijk aangezien het hier racisme tegen blanken betreft, en dat bestaat natuurlijk niet he. Over enge kereltjes gesproken... *mompelt iets over kijk maar eens in de spiegel*

What then, is "racism?" It is considerably more than any dictionary is likely to say. It is any opposition by whites to official policies of racial preference for non-whites. It is any preference by whites for their own people and culture. It is any resistance by whites to the idea of becoming a minority people. It is any unwillingness to be pushed aside. It is, in short, any of the normal aspirations of people-hood that have defined nations since the beginning of history - but only so long as the aspirations are those of whites.
Als ik nu een turk neersteek, ben ik dan een racist of een psychopaat?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:15:56 #181
46960 StefanP
polemicist
pi_33648689
Dat hangt er helemaal van af wat de omstandigheden zijn. Als je de eerste de beste die je tegenkomt neersteekt en dat is toevallig een turk, dan is er natuurlijk geen sprake van racisme. Als je daarentegen bewust naar aan westerse vrouw op zoek gaat, dan is dat een racistische daad.
-Mark Steyn
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:26:39 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33648819
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:15 schreef StefanP het volgende:
Dat hangt er helemaal van af wat de omstandigheden zijn. Als je de eerste de beste die je tegenkomt neersteekt en dat is toevallig een turk, dan is er natuurlijk geen sprake van racisme. Als je daarentegen bewust naar aan westerse vrouw op zoek gaat, dan is dat een racistische daad.
Of een schyzofreen, of een ultrarechtse, bewust naar oude nieuwsfeitjes in zijn straatje passende ophoestende, nieuwsposter van Fok!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33648834
Bovendien, wat lul je met een westerse vrouw, we leven hier nog altijd in het oostelijk halfrond, kortom wat is je probleem?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 03:00:38 #184
46960 StefanP
polemicist
pi_33649283
-Mark Steyn
pi_33650163
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als jij een mes koopt, tegen je vrienden zegt dat je een Turk gaat lekprikken en dat vervolgens ook doet, dan wordt dat bestempeld als racisme en dan staan bepaalde mensen hier op de eerste rij met bepaalde termen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:36:08 #186
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33650350
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan kun je het beiden zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33650410
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Walgelijk.

Hoe vreselijk typerend ook weer van de media en de politiek. Meteen doodzwijgen en bedekken met de mantel der liefde. Het is niet gebeurd, gewoon doorgaan met het normale leven!

Andersom moest er ongetwijfeld heel veel thee en heel veel overleg met moskeeen en hoofden van de moslimgemeenschap plaatsvinden, om hun woede te doen bekoelen. Want Nederlanders zijn gewoon smerige racistische honden die het niet na kunnen laten die arme, vreedzame moslims van achteren tussen hun ribben neer te steken. Oh, de honderden miljoenen subsidie die er uit getrokken zouden worden, de buurthuizen die er gebouwd zouden worden, de eindeloze stoet politici en belangenorganisaties op tv en in de media die zouden preken...

Maar ja, het was nu maar een Nederlander he. En dat is per definitie racistisch tuig, de moeite niet waard. Ze heeft het vast uitgelokt.

gelukkig zit jij in het liefdevolle Amerika.
Volgens mij ben jij degene die z'n eigen hachje red, en nu loopt na te trappen.

Dat je het in Amerika beter vind als in Nederland weten we nu onderhand wel, ga je eens richten op Amerika ipv allerhande Nederlanders af te zeiken en voor blinde idioten uit te maken.

Of wil je graag een bash-Amerika topic?
quote:
Waarom is het zo belangrijk, dat er hier een blanke vrouw is neergestoken door een marokkan? Is het niet veel belangrijker dat de dader schizofreen was? is dat niet waarschijnlijk de oorzaak van zijn daad?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:54:57 #188
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_33650414
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als jij een mes koopt, tegen je vrienden zegt dat je een Turk gaat lekprikken en dat vervolgens ook doet, dan wordt dat bestempeld als racisme en dan staan bepaalde mensen hier op de eerste rij met bepaalde termen.
Ik zou zo een iemand geen racist noemen. Maar een gevaarlijke gek die levenslang moet worden opgesloten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_33650495
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 02:15 schreef StefanP het volgende:
Kee. En wat als je niet goed snik bent en je daad verpakt als een "anti-westerse daad"? Want daar hebben we het hier over.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33650513
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kee. En wat als je niet goed snik bent en je daad verpakt als een "anti-westerse daad"? Want daar hebben we het hier over.
Maar je weet toch,

StefanP woont tegenwoordig in Amerika
Hij voelt zich meer Amerikaan als Nederlander
laat geen poging ongemoeit om Nederland te bashen
vind Amerika helemaal top

in Amerika veroordelen ze rustig een gehandicapte ter dood.
Het begrip niet toerekeningsvatbaar kennen ze daar niet, als je in een psychose een moord begaat krijg je ook gewoon de doodstraf. Terwijl er in Nederland vanuit wordt gegaan dat je in geval van zo'n psychose niet toerekeningsvatbaar was en je zal dus een minder hoge straf krijgen en een behandeling.
Fiets
  dinsdag 3 januari 2006 @ 08:21:53 #191
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33650559
Behalve het feit dat een Marokkaan een Nederlandse vrouw heeft gestoken kan ik niet zin wat hier nou zo anti-westers aan is? Kan aan mij liggen, maar misschien hoopt R@b dat het hier wel degelijk om anti-westerse sentimenten gaat zodat hij alsnog als een soort van Pim Fortuyn wordt onthaald, maar voor diegenen die het stukje tekst objectief lezen en het oprecht analasyeren is er hier gewoon duidelijk sprake van een psychopaat die een willekeurige vrouw wilden stompen met een ijspriem.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:30:29 #192
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_33651268
Wat een ontzettend kuttopic zeg.
pi_33651734
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 08:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Behalve het feit dat een Marokkaan een Nederlandse vrouw heeft gestoken kan ik niet zin wat hier nou zo anti-westers aan is? Kan aan mij liggen, maar misschien hoopt R@b dat het hier wel degelijk om anti-westerse sentimenten gaat zodat hij alsnog als een soort van Pim Fortuyn wordt onthaald, maar voor diegenen die het stukje tekst objectief lezen en het oprecht analasyeren is er hier gewoon duidelijk sprake van een psychopaat die een willekeurige vrouw wilden stompen met een ijspriem.

²
Ik vind wel dat er al gauw wordt gesproken van psychopaten. Niet alleen in dit geval, maar ook andere gevallen van zinloos geweld. Er wordt al gauw naar verzachtende omstandigheden gezocht.

En als die idioot tegen een vriend zegt (een vriend die verder helemaal niets doet... ) dat hij een westerse vrouw neer gaat steken, dan lijkt me dat niet echt willekeur...
pi_33651844
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:06 schreef Rasje het volgende:

[..]

Ik vind wel dat er al gauw wordt gesproken van psychopaten. Niet alleen in dit geval, maar ook andere gevallen van zinloos geweld. Er wordt al gauw naar verzachtende omstandigheden gezocht.

En als die idioot tegen een vriend zegt (een vriend die verder helemaal niets doet... ) dat hij een westerse vrouw neer gaat steken, dan lijkt me dat niet echt willekeur...
maar wel normaal?

Er wordt indd misschien wat snel over psychopaten gesproken, maar als je willekeurig iemand neersteekt mag je jezelf ook niet helemaal normaal noemen denk ik.
Fiets
pi_33651894
Nee, ik heb niet geschreven dat ik het normaal vind. Iemand mishandelen of vermoorden is nooit normaal, maar het woord psychopaat wordt al gauw gebruikt, vind ik. Dan zit de halve gevangenis vol met psychopaten...de andere helft is wellicht onschuldig.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:34:37 #196
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_33652231
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ach, je kan die allochtonen maar beter te vriend houden.

Nederland gaat naar 16,5 miljoen inwoners
Je avatar heeft een groot KNSB gehalte. Deze post van jou een groot NSB gehalte.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:46:06 #197
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_33652469
quote:
Tegen z'n vrienden had hij gezegd dat hij een westerse vrouw ging neersteken
En die lekkere vrienden vonden het wel best. Geen die er even aan dacht om hem tegen te houden of iemand te waarschuwen of zo.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_33652504
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef raptorix het volgende:
Zeker veel gespijbeld van je inburgeringscursus aan je Nederlandse taalgebruik te zien?
pi_33652527
Precies, dat schreef ik net ook al. Vreemd dat je daar niemand over hoort...
pi_33652550
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:48 schreef Rasje het volgende:
Precies, dat schreef ik net ook al. Vreemd dat je daar niemand over hoort...
Ik doelde dus op de uitspraak van B.R.oekhoest....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')