wat is er mis met joden danquote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Falco het volgende:
en met creatief surfen kom je er achter dat het plaatje gehost is op een Joodse site. We hebben dus te maken met een Joodse kerel!
Impliceer ik datquote:
Daar ging het topic niet over. En jouw reactie is ongepast daar je vast niet kan onderbouwen waarom je jodenquote:
wil ik best doen, maar dan krijg ik een banquote:Op maandag 2 januari 2006 13:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar ging het topic niet over. En jouw reactie is ongepast daar je vast niet kan onderbouwen waarom je jodenvindt?
Ik vond hem er ook altijd al op lijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:10 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat het prins Bernhard was
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:25 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb naar de eigenaar van de site gemaild met de vraag of ie de naam van de man op 'deze' foto kent.
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:25 schreef LOLBOY het volgende:
Ik heb naar de eigenaar van de site gemaild met de vraag of ie de naam van de man op 'deze' foto kent.
Zolang je maar kan friturenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
DUBBEL GVD!
IK MET M'N SPASTISCHE HANDJES!
Naar welk adres?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:25 schreef LOLBOY het volgende:
Dat zou misschien wel goed kunnen ja! Ik ga dat contactformulier wat daar staat in vullenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Roolio het volgende:
Ik denk dat die site hem oorspronkelijk van http://pubweb.acns.nwu.edu/~pfa/bald.html of http://www.thebaldman.com heeft gejat...
Waar staat die foto dan ergens op die website?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Roolio het volgende:
Ik denk dat die site hem oorspronkelijk van http://pubweb.acns.nwu.edu/~pfa/bald.html of http://www.thebaldman.com heeft gejat...
Geen idee. Maar dat lijkt me zo. Bij andere songteksten van liedjes staat ook soms een plaatje, maar niet zelfgemaakt (denk ik), dus ook gejat. Als je er 1 jat kan je er ook meer jatten. En aangezien die URL's erbij staan, leek me dat het meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar staat die foto dan ergens op die website?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:17 schreef Roolio het volgende:
Misschien was het een van deze heren wel.. Omdat verderop op de site het liedje ook staat! Hoewel de teksten op de ene site weer niet 100% overeenkomen met de teksten op de andere site..
Extreem stoer, maar die links op die site zijn helaas wel dood, maar misschien is dit wel weer een stap in de goeie richtingquote:Date last modified: October 5, 1995.
mwah..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:11 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Of die rechter danDie krijg ik als ik google op Jason Heimbaugh, die staat ook op die site
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef Posdnous het volgende:
Ik ga liever op zoek naar die chick uit Lolboys avatar..
En die op jouw avatar?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Nee, man te makkelijk. Da's m'n zuster![]()
Mooi, opgelostquote:
Andere kleur ogen..quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
Is KRO Spoorloos al ingeschakeld?
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef R-Mon het volgende:
Zonder bril voor betere vergelijking:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:35 schreef LOLBOY het volgende:
. I didn't realize I was so popular. Maybe that's why everyone stares at me when I walk down the street [ :-) ].
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:44 schreef timmeeeh het volgende:!
LOLBOY, ik vond je eerst vervelend, maar je bent toch wel een kleine koning !
Die lijkt er wel sterk op. Gaaf topicquote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef LOLBOY het volgende:
Zou dit 'm zijn (google images: joe berry) ?
[afbeelding]
Wie gaat bij m langs met een paar kratten bier?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef LOLBOY het volgende:
Dit is te veel ineens
We hebben goud gevonden!
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie gaat bij m langs met een paar kratten bier?
BrauN: What do you do?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie gaat bij m langs met een paar kratten bier?
Nah, serieus... doet dat maar niet.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrauN: What do you do?
Joe Berry: Sorting pallets. ... Sorting pallets, ej.
BrauN: Is that hard work?
Joe Berry: Mwa, kinda.
Dat wel, maar toch, je kunt natuurlijk ook gewoon een selectie mailen ipv allesquote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nah, serieus... doet dat maar niet.
Als die vent écht een Jood is dan is het een behoorlijke klap als je je kop gesoept ziet op het lijf van bijvoorbeeld Adolf Hitler... Een geintje is leuk, maar zoiets is vrij laag, imho.
Nee ga ik mee akkoord, dat is nergens voor nodigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nah, serieus... doet dat maar niet.
Als die vent écht een Jood is dan is het een behoorlijke klap als je je kop gesoept ziet op het lijf van bijvoorbeeld Adolf Hitler... Een geintje is leuk, maar zoiets is vrij laag, imho.
Het is'm, hij heeft gereplied in een mail geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Falco het volgende:
Hahaha die Joe Berry zou hem zo kunnen zijn. Zijn baard is nog wat grijzer geworden, maar die grijns is precies hetzelfde!!!
Even opzoeken wie Derk Bolt is (LOLBOY zijnde Belg)quote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef Sigg het volgende:
[..]
De Derk Bolt van Fok!![]()
En Derk bolt is dus die knakkert van spoorloos
Registrant:quote:
Boh boh, hendig sjiek C.V. gek! Daar kan deze BrauN nog een puntje aan zuigen!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Mastertje het volgende:
http://www.reclaimingtheivorytower.org/author.htm
* Sigg keihard Timur van Yorin FM roept!!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Mastertje het volgende:
moeten we ff op een radio doen! Kan iedereen meegenieten
Je kan het gesprek ook opnemen...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Mastertje het volgende:
Dat kan enkel op radio Bendeleider!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Mastertje het volgende:
Neu, die ouwe zak heeft geen grijns meer op zijn bakkesquote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Lijkt er ook wel op:
[afbeelding] [afbeelding]
Hij is allang gevonden manquote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een Amerikaan dat zie je aan hem
Jij leest écht nooit een topic alvorens te reageren, is het wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een Amerikaan dat zie je aan hem
Ik had een beetje gelzen en wat plaatjes gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij leest écht nooit een topic alvorens te reageren, is het wel?
Hoe laat is het eigenlijk waar hij woont.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef LOLBOY het volgende:
Helaas nog geen mail terug, maar hij zal het wel druk hebben
Een uur of 13:00.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:57 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk waar hij woont.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef LOLBOY het volgende:
Helaas nog geen mail terug, maar hij zal het wel druk hebben
Ik had er wel een linkje bij gedaan naar Braun's profielquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]jullie hebben gemaild
Ook een link naar fok ?
Doe ons alleen een klein plezier, lees de overige 2 pagina's evenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]jullie hebben gemaild
Ook een link naar fok ?
Link naar BrauN's fotoboek en dit topic en BrauN fotosoep topics zou ook lachen zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ik had er wel een linkje bij gedaan naar Braun's profiel
Ik weet al genoeg..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Doe ons alleen een klein plezier, lees de overige 2 pagina's even
Bron?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:10 schreef BrauN het volgende:
Interessant topic!
Dit moet toch haast wel lukken... Ik bedoel, wij als FOK! kunnen een dwaas uit een Probleemwijkenserie ook opsporen, fotograferen en er daarna zelfs bier mee drinken. Dit moet dus een eitje zijn.
Als je 't de moeite niet vindt van 't topic te lezen, doe dan ook de moeite niet van te posten.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Link naar BrauN's fotoboek en dit topic en BrauN fotosoep topics zou ook lachen zijn
Dat wordt de volgende zoektochtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef kikkerklikker het volgende:
wi is BrauN??
Nog zo'n topic-lezertquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef kikkerklikker het volgende:
wi is BrauN??
Anders lees je even de OPquote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef BIGGI het volgende:
Heeft iemand s.v.p. wat linkjes naar die Braun avatar fotosoep topics ?
Dat opspoortopic van Ke "kankerkachel" es ben ik ook wel benieuwd naar... UTFS wil niet echt hier met al die hits en de stonedheid van mijn hersenen
Het blauwe "dit topic" viel even in mijn ooghoek, excuses hiervoor ow wijze Millenium Falcon...quote:
[13] Stervende hoeren kankerkachels, Kees is bijna jarig! Kijk maar ff de OP door.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Het blauwe "dit topic" viel even in mijn ooghoek, excuses hiervoor ow wijze Millenium Falcon...![]()
Dat Woensel West KK Kachel opspoor topic bestaat niet neem ik aan adhv een quote hier ergens boven?
jaja.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:00 schreef longinus het volgende:
Straks rolt er een lawsuit binnen, je weet maar nooit met die amerikanen.
Bush: Mr Balkende, Bush here.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
jaja.
'Joe': hello officer, somebody's making fun of me
'agent' :what do you mean. who?
'Joe': It's Mr.Brown from Fuck-forum.
'agent':.
plains?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef longinus het volgende:
[..]
Bush: Mr Balkende, Bush here.
Balkie:Mr Bush, what have i done
Bush: No harry, it was not you this time, somebody is making fun of my dear Joe.
Balkie: Who is Joe.
Bush: never mind, someone from Fok! is making fun of him, just put him in one of oure plains.
Balkie: Yes Master, i will![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben het over Bush hierquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:47 schreef BrauN het volgende:
We moeten 'm eigenlijk die fotosoepsels laten zien uit dat ene topic.
Hij flipt 'm compleet door bij die fotosoeps over Hitler enzo.
Het was toch een Jood?
Zn naam stond onderaan het mailtje, en dat adres stond op de website van het plaatje. Snappisch?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef Falco het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe Lolboy erachter kwam dat het Joe Berry was!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef LOLBOY het volgende:
Alweer een hot newsflash mensen!
Mail terug op mijn vraag voor een recente foto:
In reply to your message of Monday, January 02, 2006:
BB> Hi Joe,
BB> We were VERY surprised by the fact that we actually got a name :-)
BB> So in name of the Dutch fok.nl users we would like to thank you!
BB> And do you maybe, if you don't mind, care to send a recent photo of
BB> yourself? This would be a perfect addition :-)
BB> Kind regards!
BB> *LOLBOY* , fok.nl
--
My pleasure. Give me a day or so to dig up a picture.
Joe
--
ik ben benieuwd !!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef LOLBOY het volgende:
-knip-
Ga jij me trouwens eens terugmailen over je fanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
!
Weer een prachtig opspeur-topic, jongens.
En mij ook graag, ik wacht al tijden op een reactie daaroverquote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ga jij me trouwens eens terugmailen over je fan![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef LOLBOY het volgende:
--
My pleasure. Give me a day or so to dig up a picture.
Joe
--
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En mij ook graag, ik wacht al tijden op een reactie daarover![]()
*mail gaat checken*quote:Op maandag 2 januari 2006 21:29 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ga jij me trouwens eens terugmailen over je fan![]()
Wil je dat ik er een topic over open ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
*mail gaat checken*
Sorry, dat e-mail adres gebruik ik haast nooit.
Ik heb volgens mij geen mail van jou over haar gekregen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je dat ik er een topic over open ofzo?![]()
En waag het niet om het dicht te gooien net als mijn potentievolle andijvietopicWaarvan je trouwens ook nog steeds niet hebt verteld (ook na post in FB) wat daar nu zo boeiend aan was.
Nationale feestdagquote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Posdnous het volgende:
Deze vent is gewoon een held.
Hij moet vanaf nu met respect behandeld worden.
Ik bedoel, hij gaat gewoon echt in op requests van vage Onzin-users.
Ik stel voor dat in plaats van matige fotosoeps hij voortaan in het Fok-logo verwerkt dient te worden..
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Bot13 het volgende:
Omfg hij had altijd al die lach![]()
[afbeelding]
Zou ie dat zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
Mja, er zijn wel meerdere joe berry's dus het is een beetje een twijfelgevalquote:Op maandag 2 januari 2006 22:17 schreef Bot13 het volgende:
[afbeelding]
goa ie henquote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik wist wa
Idd jammerquote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef Falco het volgende:
Zo zonde dat hij op onderstaande foto niet grijnst![]()
[afbeelding]
Dat vind ik heel aardig van jequote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op BrauN's usericon vond ik het altijd net een alcoholist lijken
maar echt geniaal
respect voor lolboy.. (je mag voortaan weer linkjes in mijn topics plaatsen hoor)
quote:
plus dat topshot Joe Berry een vrouw genaamd Galia Berry heeft en in Baltimore woont en Joe Berry van het boek een echtgenote genaamd Helena Worthen heeft en in Chicago woont.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef Herald het volgende:
Joe Berry van topshot.com is volgens mij niet dezelfde Joe Berry van het boek "Reclaiming the Ivory Tower". De eerste heeft artikelen geschreven over programma's en internet, de tweede is een leraar.
Gisèle Bundchen:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
Ik stel voor dat we nu de vrouw 'achter' de billen van LOLBOY gaan opsporen.
We maken hem beroemdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef LOLBOY het volgende:
Laat 'm overvliegen voor een exclusief interview op radio bendeleider
Van allebeiquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
Is KRO Spoorloos al ingeschakeld?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrauN terwijl hij een sprookjesfiguur in de Efteling bij nacht neukt.
[afbeelding]
Zoek maar op @ Google.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef LOLBOY het volgende:
Wat is dat toch met die tubgirl?
Ben er pas sinds September sorry
Ik zou zeggen ik gebruik de search even maarja
Met een hoofddeksel! Hoe hip!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Deze geeft altavista nog.
Beetje offtopic, maarre.... Ik denk dat Joe beter maar niet dit topic kan gaan checkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef LOLBOY het volgende:
Wat is dat toch met die tubgirl?
Ben er pas sinds September sorry
Ik zou zeggen ik gebruik de search even maarja
Kun je nagaan hoe moeilijk ik het had bij het plaatsen van BrauN's vuige hoofd in deze afbeeldingquote:
Als je Van Leeuwen bedoeld dan is dat heul niet waarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
hij lijkt tiefus veel op mijn geschiedenisleraar van vorig jaar
quote:
wikipedia: A series of images, purported to be japanese in nationality, depicting a girl wearing a superhero mask shooting a foreign substance from her anus. Interestingly enough, her vulva is censored while the fountain of shit is not.
- 10.000 origineel..... al 20 keer eerder gepostquote:mail hem de link met het fotosoep topic![]()
Aan de Lightfoot drive woont iequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef vinge het volgende:
Wie heeft er foto's van zijn huis dmv google maps?
Goed ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef vinge het volgende:
Wie heeft er foto's van zijn huis dmv google maps?
Hij woont toch in Chicago?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Aan de Lightfoot drive woont ie
http://maps.google.com/maps?ll=39.380073,-76.695342&spn=0.007532,0.013902&t=h&hl=en
Dr zijn meerdere Joe Berry's. Volgens Herald heeft de Braun-Joe niet dat boek geschreven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij woont toch in Chicago?
Biografie!!!
http://www.reclaimingtheivorytower.org/author.htm#Biography
Nou hij lijkt er toch al erg veel op....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Dr zijn meerdere Joe Berry's. Volgens Herald heeft de Braun-Joe niet dat boek geschreven.
Dit is em gewordenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:06 schreef Agiath het volgende:
Ik ga de school waar hij lesgeeft even een mailtje sturen....
Ja je hebt gelijk! Verwarrendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou hij lijkt er toch al erg veel op....
Nou, kijken of ze reageren...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:15 schreef Agiath het volgende:
Dit is em geworden
Hello,
I'm looking for information of the Author of the book "Reclaiming The Ivory Tower"
His name is Joe Berry, i was wandering wondering if you can could send me some pictures of him for my Project.
I've read that he is a teacher at your school.
Thank You,
Frank
We zullen zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:22 schreef timmeeeh het volgende:
frankgast, volgens mij woont hij in Baltimore en is die schrijver van dat boek een andere Joe Berry.
Die is van Topshot-Joe Berry uit Baltimore.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef Roolio het volgende:
Maar die van google maps is wel het goede huis dus?
Wandering is toch iets van zwerven?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit is em geworden
Hello,
I'm looking for information of the Author of the book "Reclaiming The Ivory Tower"
His name is Joe Berry, i was wandering if you can send me some pictures of him for my Project.
Thank You,
Frank
Ach, die foutjesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nou, kijken of ze reageren...![]()
Jij wandelt altijd in een e-mailtje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit is em geworden
Hello,
His name is Joe Berry, i was wandering if you can send me some pictures of him for my Project.
Thank You,
Frank
Mijn avatar! Wat doe je!?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef SynXteR het volgende:
verdomme.. me usericone is gone
jij hebt m doorquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Synxter heeft BrauN zn avatar gefaked![]()
Topic zit trouwens bijna vol![]()
Braun is de enige idioot die het recht heeft om rond te hollen met die ava!!!!!!11quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef SynXteR het volgende:
verdomme.. me usericone is gone
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Braun is de enige idioot die het recht heeft om rond te hollen met die ava!!!!!!11
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Braun is de enige idioot die het recht heeft om rond te hollen met die ava!!!!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |