Hij is allang gevonden manquote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een Amerikaan dat zie je aan hem
Jij leest écht nooit een topic alvorens te reageren, is het wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is een Amerikaan dat zie je aan hem
Ik had een beetje gelzen en wat plaatjes gekeken.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij leest écht nooit een topic alvorens te reageren, is het wel?
Hoe laat is het eigenlijk waar hij woont.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef LOLBOY het volgende:
Helaas nog geen mail terug, maar hij zal het wel druk hebben
Een uur of 13:00.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:57 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoe laat is het eigenlijk waar hij woont.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef LOLBOY het volgende:
Helaas nog geen mail terug, maar hij zal het wel druk hebben
Ik had er wel een linkje bij gedaan naar Braun's profielquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]jullie hebben gemaild
Ook een link naar fok ?
Doe ons alleen een klein plezier, lees de overige 2 pagina's evenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]jullie hebben gemaild
Ook een link naar fok ?
Link naar BrauN's fotoboek en dit topic en BrauN fotosoep topics zou ook lachen zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ik had er wel een linkje bij gedaan naar Braun's profiel
Ik weet al genoeg..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Doe ons alleen een klein plezier, lees de overige 2 pagina's even
Bron?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:10 schreef BrauN het volgende:
Interessant topic!
Dit moet toch haast wel lukken... Ik bedoel, wij als FOK! kunnen een dwaas uit een Probleemwijkenserie ook opsporen, fotograferen en er daarna zelfs bier mee drinken. Dit moet dus een eitje zijn.
Als je 't de moeite niet vindt van 't topic te lezen, doe dan ook de moeite niet van te posten.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Link naar BrauN's fotoboek en dit topic en BrauN fotosoep topics zou ook lachen zijn
Dat wordt de volgende zoektochtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef kikkerklikker het volgende:
wi is BrauN??
Nog zo'n topic-lezertquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef kikkerklikker het volgende:
wi is BrauN??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |